5-р сарын 31-нд Шимоносэки гэр бүлийн сүмд (Ямагучи дүүрэг) Ничиринсэцүгийн 84 жилийн ойн хүндэтгэлийн цуглаан (Жинхэнэ Эцэг Японд анх ирсэн өдөр) болж, 500 орчим гишүүд, адислагдсан гэр бүлүүд чуулганд интернетээр оролцжээ. Ерөнхийлөгч Томихиро Танака илгээлтдээ дайснаа хайрлах замаар явсан Жинхэнэ эцэг эхчүүдийн тухай гэрчилж, оролцогчдод хандан “Хайрын уламжлалыг тууштай тогтоохын төлөө тууштай явах өдөр болгохыг” уриалав.
Редакцийн хэлтэс
Ямагучи орчмын та бүхэнд энэ өдрийн мэндийг хүргэе.
Хамтлаг, бүжиг, найрал дуучид хичээл зүтгэл, дасгал сургуулилтыг харуулсан залуусын үзүүлсэн зугаа цэнгэл үнэхээр гайхалтай байлаа.
Хоёр дахь үеийн номлогчдын бүлэг болох N.A.B.I-ийн гишүүдийн гэрчлэл ч миний зүрх сэтгэлийг хөдөлгөсөн. Манай шашны байгууллага яагаад ингэж хэлмэгдэж байна вэ? Жинхэнэ Эцэг “Хэрэв сорилт байгаагүй бол би чамд сорилт өгөх болно” гэж хэлсэнчлэн, итгэлийг сорилтыг даван туулах замаар хөгжүүлдэг.
Бид дэлхий дээр диваажин байгуулахыг нухацтай оролдож байна. Тиймээс бид иргэний үнэт зүйлстэй зөрчилдөж, бүх салбарт зөрчилдөөн үүсдэг. Тэнгэрийн үнэт зүйлс дэлхийн үнэт зүйлс рүү чиглэсэн байх тусам тэд илүү хүчтэй зөрчилддөг. Бид эдгээр тэмцлийг туулах нь гарцаагүй. Энэ бол бидний хувь тавилан, тиймээс бид эдгээр сорилтыг тэвчих ёстой.
Бурхан “дайсан” гэдэг үгийг үлдээж чадахгүй.
Ничиринсэцүгийн 84 жилийн ой тохиож байна. Энэ өдөр юуг дурсдаг талаар хэсэгхэн зуур эргэцүүлмээр байна.
1941 оны 4-р сарын 1-нд Жинхэнэ Эцэг Шимоносэкигээс Японд анхны алхмаа хийжээ. Бурханы зургаан мянган жилийн турш гуйж, хайж байсан хүн төрөлхтний Жинхэнэ эцэг эх болох Мессиагийн хоёр дахь ирэлт энэ газар дээр хөл тавьсан.
Хэрэв Жинхэнэ Эцэг Японд ирсэн нь тэнгэрээс ирсэн бол ямар нэг шалтгаан байсан байх. Үүний шалтгааныг бид зөв ойлгох хэрэгтэй. Бурхан “дайсан” гэдэг үгийг энэ дэлхий дээр үлдээж чадахгүй. Энэ үг бурхны толь бичигт байдаггүй. Энэ ганц үг байгаа цагт диваажин хэзээ ч ирэхгүй. Нэг ёсондоо “дайсан” гэдэг үгийг хэрхэн арилгах нь Бурханы сэргээн засварлах зааврыг ойлгох түлхүүр юм. Бурхан дэлхийгээс үзэн ядалт, өс хонзонг арилгахын тулд хайртай хүүгээ Япон руу илгээсэн. Үүнийг бодолцож, бид энэхүү ойн өдрийг тэмдэглэж байхдаа Конрон Мару (1943 оны 10-р сарын 5) живсэнийг санаж байгаа байх гэж найдаж байна.
Жинхэнэ Эцэгийн үгнээс дараах зүйл бий:
“Шоронд байхдаа би ташуурдуулж, зодуулж, тамлуулж, цус урсгаж байсан ч намайг зодсон хүмүүст хэзээ ч дургүйцэж байгаагүй. Жинхэнэ Бурхан бол дайснаа аврахын тулд хайртай хүүгээ золиосолсон Бурхан юм. Үүгээр ч зогсохгүй, Тэр Өөрийн бүх эрдэнэсээ дайсандаа өгсөн. Энэ бол Бурханы хайр юм. Бурханы зам бол ташуураа барьдаг хүний төлөө нулимс дуслуулан залбирах явдал юм.”
Чон Сон Гён, Чон Ил Гукийн Ариун Судар, х. 357
Тэнгэрийн оронд, Солонгосын ард түмэн бол хүн төрөлхтний Жинхэнэ Эцэг эхийг бий болгохын тулд бэлтгэгдсэн сонгосон ард түмэн юм. Харамсалтай нь Японы ард түмний солонгос ард түмэнд хандсан зарим зан араншин түүхэн өс хонзон мэт байсаар байна. Цаашилбал, тэд хүн төрөлхтний Мессиа болох Жинхэнэ эцэг эхийг шоронд хийв. Энэ баримт хүн төрөлхтний түүхэнд мөнхөд бичигдэнэ. Гэсэн хэдий ч бид “дайсан” гэдэг үгийг тэнгэрийн эрхээр Японд үлдээж болохгүй. Тиймээс Жинхэнэ Эцэг Японд орж, Тэнгэрлэг Эцэг эхийн (Бурхан) хийсэн шиг дайсныг хайрлах замаар явсан.
“Би Бурханыг хайрласан, би дэлхийг хайрласан, хүн төрөлхтнийг хайрласан. Солонгосыг Японоос чөлөөлсний дараа намайг гэмт хэрэгтэн гэж цаазлахыг завдсан дайснуудыг хүртэл хайрласан. Би бүр костюм, дотуур хувцсаа хүртэл зарж, хүүг нь өлсгөлөн байхад нь тэр хүмүүсийн нэгэнд мөнгийг нь өгсөн. Тэгээд би гадаа юу ч хийж чадаагүй болохоор хоёр долоо хоног амьдарсан. үүнийг тооцоолох урам зоригоор хий, би үүнийг чин сэтгэлээсээ хийсэн.”
Чон Сон Гён, Чон Ил Гукийн Ариун Судар, p360
Жинхэнэ Ээж нь Жинхэнэ Эцэг шиг Бурханыг чөлөөлөхийн тулд дайснуудаа хайрлаж амьдарсан.
Жинхэнэ эх Японы төлөөлөгч гэж надад ханддаг. Тэр чанга дуугаар “Танака!” Тэр Япон, Солонгосын түүхийн талаар заримдаа хагас цаг гаруй ярьдаг. Би өөрийгөө удирдаж, түүний хэлсэн үг бүрийг анхааралтай сонсдог ч тэр япончуудыг үзэн яддаг гэдгийг хэзээ ч ойлгодоггүй.
Одоо бид бүх зүйлийг Жинхэнэ эхийн зүрх сэтгэл, үнэт зүйлсийн үүднээс харж чадах уу гэж асууж байна. Хэрэв бид түүхэн асуудлыг Жинхэнэ эхийнх шиг Тэнгэрлэг эцэг эхийн байр сууринаас биш япончуудын байр сууринаас харвал Жинхэнэ эхийн үг гажуудна. Хэрэв бид түүхэн асуудлыг “За, Жинхэнэ эх Солонгос хүн, би Япон хүн болохоор тэр ингэж хэлэх нь зүйн хэрэг” гэсэн түвшинд хүлээж авбал бид хэзээ ч Тэнгэрийн заяаг биелүүлж чадахгүй.
Энэ бол Жинхэнэ ээжийн захиасыг Японы ард түмэнд удалгүй хүргэсэн юм
Жинхэнэ Эцэгийн сонхвагийн дараа.
“Тайван далай гадарга дээр амар амгалан мэт харагдаж болно. Гэвч гүн дор нь Курошио урсгал [Хар түрлэг] гэх мэт асар том урсгалууд урсаж байдаг. Ийм байдлаар далай тэнгисүүд байнга хөдөлгөөнд байдаг. Асар том давалгаа тасрах үед тэр бүхнийг залгиж чаддаг. Түүнээс гадна хүмүүс далайн усны гүнд үүссэн усны эргүүлэгийг харж чадахгүй. Үүний зэрэгцээ, би шуурга шиг ширүүссэн Бурханы хүмүүжлийн төвд зогсож байсан ч, би эдгээр асуудлуудын талаар ярихад хангалттай биш юм Миний нөхөр Сүн Мён Мүүнтэй үргэлж мөр зэрэгцэн байж, нөхөн төлбөр олгох замаар нөхөн сэргээх санаачилгыг биелүүлсэн.”
Дэлхийн залуучуудын наадам 2014, 2014 оны 9-р сарын 23
Далайн гадарга дор асар том далайн урсгал үл үзэгдэхийн адил Жинхэнэ эх хүн өөрийнх нь жолоодож явсан үймээн давалгааг үл анзааран амьдралаа туулсан. Жинхэнэ эхийн сэтгэлийн гүнд тоо томшгүй олон тэмцэл шингэсэн гэдэгт би итгэдэг.
Жинхэнэ Эцэг ямар ч дургүйцэлгүйгээр хайрын үрийг тарьсан нь эргэлзээгүй. Эдгээр үрийг энд Шимоносэки болон Ямагучигийн нутагт тарьсан. Та эдгээр үрийг бүрэн цэцэглэхэд нь тэжээх үүрэгтэй. Таны мөс чанар үүнийг сайн ойлгодог гэдэгт би итгэж байна, учир нь энэ нь танд Тэнгэрийн заяанд хамгийн ойр байх бөгөөд Бурханы дуу хоолойг сонсож чадах зүйл юм.
Дайснуудаа хайрлах Бурханы мэдрэмжийг ойлгохгүй бол дайснуудаа хайрлахад хэцүү байдаг.
Гомдолыг даван туулах цорын ганц арга бол хайр юм. Тэгэхээр хайрлах хүсэл, хүч чадал хаанаас ирдэг вэ? Хайр нь хайрын төлөөх “үүрэг” гэсэн мэдрэмжээс үүсдэггүй.
Би Ямагучид долоон жил жилд хоёр удаа очдог байсан. Бид Өмнөд Солонгосоос Христийн шашны оюутнуудыг бүлэг авчирна. 50-80 орчим хүн оролцсон.
Тэр үед би өдөр бүр өглөөнөөс орой болтол гудамжны буланд зогсоод Япон оюутнуудаас “Та Христчин мөн үү?” гэж асуудаг байсан. Японд христийн шашинтай оюутнууд маш цөөхөн байсан бөгөөд зарим өдөр ганц ч хүнтэй тааралддаггүй байлаа. Эцэст нь хэлэхэд би тэднийг Өмнөд Солонгосоос ирсэн эдгээр бүлгүүдийг угтан авахыг урьж байна. Оролцох хүсэл эрмэлзэлтэй оюутнуудад зориулж Япон, Солонгосын түүхийн семинарт оролцууллаа. Олон оюутнууд хоёр улсын хоорондох хүнд хэцүү түүхийн ачааллыг дааж чадаагүйн улмаас сургуулиа орхисон.
Тэр болгонд таван япон оюутан солонгосчуудтай хамт долоон шөнө найман хоногийг өнгөрүүлдэг байжээ. Бид Токиод семинар болгон зохион байгуулж, дараа нь баруун тийш Шимоносэки руу аялдаг байв.
Аялалын үеэр солонгос оюутнууд очиж үзэхийг хүссэн газар байсан. Энэ бол Хирошимагийн энх тайвны дурсгалын цэцэрлэгт хүрээлэн байсан, гэхдээ энэ бол миний хамгийн их зайлсхийхийг хүссэн газар юм. Одоогийн байдлаар Солонгосын атомын бөмбөгд өртсөн хүмүүсийн дурсгалын хөшөө цэцэрлэгт хүрээлэнгийн дотор байрладаг боловч тухайн үед шуудууг тойрсон замын хажууд, автомашины утаанд ил гарсан байдаг.
Дурсгалын эргэн тойронд цугларсан солонгос оюутнууд нулимс дуслуулан зогсоно. Тэд газар мөргөж, чулуунуудыг цохиж, “Айго!” Дараа нь тэд Япон оюутнууд руу эргэж, “Та үүнийг юу гэж бодож байна?”
Албадан нүүлгэн шилжүүлсэн эсвэл бусад нөхцөл байдлын улмаас Японд байсан солонгосчууд атомын бөмбөгөнд өртсөн. Тэд “Биднийг япон хүн шиг харьцах ёстой байсан юм чинь яагаад ингэж харьцаж байгаа юм бэ” гэж бодоод уурлаж байв. Япон оюутнууд зөвхөн түүхий сэтгэл хөдлөлөө хүлээн зөвшөөрч, тэдэнтэй хамт уйлж чаддаг байв.
Нэг удаа бид Ямагучид ирээд зочид буудалд бодол санаа, мэдрэмжийнхээ талаар ярилцаж байхад надад мартагдашгүй зүйл тохиолдсон юм. Бүлгийг удирдаж байсан солонгос профессор гэнэт японоор ярьж эхлэв. Тэрээр 60 орчим настай байсан бөгөөд аяллын туршид япон хэл огтхон ч байгаагүй. Түүний хэлсэн үг:
“Надад “дайснуудаа хайрла” гэж сургасан болохоор тэгэх гэж оролдсон. Хэрэв би Бурханы нэрээр бусдын төлөө амьдарвал амьдралдаа хэзээ ч ичиж зовох зүйл байхгүй гэж би итгэдэг байсан. Гэсэн хэдий ч би япончуудыг уучилж чадахгүй. Бурхан хэзээ ч “Япончуудыг хайрла” гэж хэлэхгүй, хэрэв хэн нэгэн намайг бурхныг хайрла гэж албадах юм бол би эцэг эх гэж үзэхгүй байх байсан.
“Гэсэн хэдий ч хамт өнгөрүүлсэн таван япон оюутныг ажигласнаар би Бурхан тэдэнд хайртай гэдгийг ойлгосон. Тэднээр дамжуулан би Бурхан Япончуудад хайртай гэдгийг ойлгосон. Би одоо тэнгэрийн өмнө ичиж байна. Бурхан намайг голоос минь өөрчилсөн.”
Профессорын яриаг сонсоод би дайснуудаа хайрладаг Бурханы зүрх сэтгэлд хүрэхгүй л бол дайснуудаа хайрлана гэдэг хэцүү гэдгийг ойлгосон. Профессор япон хэлээр мэдүүлэг өгөхөөсөө өмнө маш их зөрчилдөөнийг туулсан байх. “Дайснуудаа хайрла” гэж хэлэх амархан ч үнэндээ тийм ч амар биш. Зөвхөн энэ тулалдаанд тулалдаж байсан хүмүүсийн ойлгох хэсэг байдаг.
t
энх тайвныг тогтооход хэрэгтэй байв
Бид Тэнгэрлэг Эцэг эхийн зүрх сэтгэлд зогсохгүй бол жинхэнэ амар амгаланг олж чадахгүй. Жинхэнэ ээж амар амгаланд хүрэхийн тулд дөрвөн зүйлийг онцлон тэмдэглэсэн байдаг.
Нэгдүгээрт, талархал. Өдөр бүр талархалтайгаар амьдардаг хүмүүст Сатан орж чадахгүй. Хэрэв бид аливаа сорилтыг талархалтайгаар хүлээж авбал Сатан цаашид халдаж чадахгүй.
Жинхэнэ Эцэг “Би Бурханаас нэг долоо хоног тусгаарлагдсан” гэж хэлсэн байдаг. Нэг удаа тэрээр тэнгэрийн төлөвлөгөөг нурааж байсан Христэд итгэгчдийн төлөөх дотоод тэмцлээ дарж чадаагүй бөгөөд тэр зөрчилдөөнтэй шоронд орохдоо Бурханы дуу хоолойг сонсохоо больсон.
Гэсэн ч Жинхэнэ Эцэг залбирсаар, эрэлхийлсээр байв. Хоёр мянган жилийн хавчлагад алагдсан ч гэсэн Бурханыг хайрласаар байсан Христэд итгэгчид байгаагүй бол Бурхан түүхээс арчигдах байсан гэдгийг тэр ойлгосон. Христэд итгэгчид Бурханыг хамгаалсан учраас шинэ онол эхэлж болно гэдэгт тэр талархалтай байх үедээ “Чи ойлгож байна уу?” гэж хэлэх Бурханы дууг сонсов.
Хоёр дахь нь өршөөл юм. Эцэг эхчүүд хүүхдээ шүүж чадахгүй. Эцэг эхийн хийж чадах цорын ганц зүйл бол тэднийг уучлах явдал юм. Хүүхдүүд нь хичнээн бүтэлгүйтсэн ч эцэг эх нь уучилж, ачааг өөрсдөө үүрэх ёстой. Энэ бол Бурханы эцэг эхийн уламжлал юм.
Та эцэг эхийнхээ өнцгөөс харж чадвал тэр хүнийг (үзэн яддаг) өрөвдөх болно гэж би бодож байна. Хэдийгээр та нүдээ аниад уучлашгүй хүнийг харсан ч эцэг эхийнхээ өнцгөөс бодож байвал уучилж чаддаг байх ёстой.
Гуравдугаарт хайрлах. Библид: “Харин баруун хацар дээр чинь алгадсан хүн нөгөө хацарыг чинь эргүүл. Хэн нэгэн чамайг шүүхэд өгч, дээлийг чинь авахыг хүсвэл нөмрөгийг чинь бас түүнд өг” гэж байдаг. (Матай 5:39-40). Хэрэв та энэ шүлгийг мэддэг бол хэн нэгэн таныг алгадахад нөгөө хацраа эргүүлж магадгүй юм. Хэрэв таны дотуур хувцас авсан бол гадуур хувцсаа ч өгөх боломжтой. Гэсэн хэдий ч та “Дайснуудаа хайрлаж, чамайг хавчиж байгаа хүмүүсийн төлөө залбир” дасгал хийж чадах уу? (Матай 5:44)
Эдгээр нь Жинхэнэ Эцэгийн үгс юм:
“Есүс яагаад бид дайснуудаа, загалмай үүрсэн шигээ хайрлах ёстой гэж заасан юм бэ? Энэ нь хайраар л Сатаныг захирах арга байхгүй учраас тэр. Бурханд төвлөрсөн хайр бол дэлхийг аврахыг эрэлхийлдэг хайр юм. Энэ нь хайрын хүрээг Сатаны ертөнцөөс эргүүлэн авахыг эрэлхийлдэг. Бурханы хайрын зорилго нь Сатаны ертөнцийг чөлөөлөх явдал юм.”
Чон Сон Гён, Чон Ил Гукийн Ариун Судар, х. 342
Дайснаа хайрлах нь тэдний ард зогсож буй Сатаныг дарахын тулд зайлшгүй шаардлагатай. Хэрэв бид дэлхий дээр амар амгалан ертөнц, тэнгэрлэг хаант улсыг бий болгохыг үнэхээр хүсч байгаа бол дайснаа хайрлахын тулд тасралтгүй хүчин чармайлт гаргахаас өөр аргагүй юм.
Дөрөвдүгээрт, бид нэг болох ёстой. Жинхэнэ Ээж “Надтай нэг болоорой”, “Тэнгэрлэг Номлогчийн төв байртай нэг болоорой”, “Хариуцлагатай хүмүүс нэг болох ёстой” гэж онцолдог. Оюун санаа, биеийн эв нэгдэл, эцэг эх үрсийн эв нэгдэл, ах эгч нарын эв нэгдэл… Нэг болно гэдэг амаргүй.
Саяхан би Зарчмын дагуу гуравдагч объектын хамтрагчийн хайранд маш их татагдсан. Бурханы мөнхийн бүтээлч зорилго, Бурханы бүтээсэн дөрвөн байрлалын суурь, субьект, объект, эв нэгдэлтэй бие. Та үүнийг олон удаа сонссон байх, энэ нь хэллэг болсон байх.
Залуу айлын гэрт зочлоход ийм явдал болсон. Ханан дээр “Бурхан” гэсэн бичигтэй цаас байв. Энэ юу вэ гэж асуухад тэд “Бид ихэвчлэн тулалддаг, тиймээс нэг болохын тулд “Бурхан”-ын өмнө хамтдаа залбирдаг” гэж хариулсан. “Тэд хэтэрхий олон лекц сонссон байна” гэж бодсон ч сэтгэл хөдөлгөм дүр зураг байсан.
Субъект нь голд нь Бурхантай объектыг хайрладаг бөгөөд объект нь субьект руу гоо сайхныг эргүүлж өгдөг. Энэ бол тухайн сэдвийн үүднээс авч үзвэл. Объектийн өнцгөөс харахад гоо үзэсгэлэн биш харин хайр дурлал нь тухайн сэдэв рүү чиглэгддэг. Эхнэр хүн нөхрөөсөө хайр авсан учраас гоо үзэсгэлэнгээ буцаахын тулд үзэсгэлэнтэй болдоггүй. Тэр нөхрөө хайрлахын тулд үзэсгэлэнтэй болдог. Хүн бүрийн үүрэг бол гоо сайхныг буцааж өгөх биш, харин хайрлах явдал юм.
Хайр ба гоо үзэсгэлэнг өгч, хүлээн авснаар субьект, объект нэг болохын зорилго юу вэ? Энэ нь Бурханы гурав дахь объектын хамтрагчийг бий болгох явдал юм. Энэ нь биелсэн цагт л Бурханы гуравдагч объектын түншийг хайрлах хайр бууж чадна. Хэрэв бид гэрлэсэн хосуудыг авч үзвэл нөхөрт чиглэсэн Бурханы хайр бол анхны объектын хайр юм. Эхнэрт чиглэсэн хайр бол хоёр дахь объектын хайр юм. Нөхрийн хувьд зөвхөн эхнэрээр дамжуулан ойлгогдох Бурханы хайр гэж байдаг. Мөн хосууд нэг болсныхоо дараа тэд Бурханы гурав дахь объектын хамтрагчийн хайрыг, өөрөөр хэлбэл Бурханы туйлын хайрыг хуваалцаж чадна.
Эхнэр нөхөр, эцэг эх үр хүүхэд, хүн төрөлхтөн бүх зүйл… Субъект ба объект нь нэг болж, эв нэгдэлтэй бүхэл бүтэн нэгдэл үүсгэхгүй бол бид Бурханы туйлын хайрыг олж харахгүй бол амар амгалан хэзээ ч ирэхгүй. Бид тэр хайрыг мэдрэхийн тулд амьдардаг. Жинхэнэ ээж нь ийм учиртай
биднийг нэг болгоход хүргэдэг. Энэ нь зүгээр нэг дуулгавартай дагаж, хэлсэнчлэн хийх асуудал биш юм. Бид Бурханы энэ хайрыг өдөр бүр хөөцөлдөх ёстой. Хэрэв бид бүрхэг хэвээр байвал тэнгэр ямар байдгийг хэзээ ч ойлгохгүй.
Ерөөлтэй гэр бүлүүдийн үүрэг бол Бурхан бол эцэг эх гэдгийг бүх хүмүүст гэрчлэх явдал юм
Чон Вон Гун, Чон Ил Санктум нарын элсэлтийн ёслол нь түүхэн дэх томоохон эргэлтийн үеийг зарлав. Өнөөг хүртэл нуугдаж байсан Тэнгэрлэг эх Ариун Хан эхээр дамжуулан илчлэгдэж, Бурхан дэлхийн эцэг эх, эзэн болж захирагдах эрин үе ирлээ. Одооноос эхлэн дэлхий дээрх бүх асуудлыг Бурхан шууд шийдэх болно.
Тэгвэл бид яаж Тэнгэрлэг Эцэг эх Бурханыг бүх хүмүүст харуулах вэ? Бид тэднийг хүүхдүүдийнх нь хувьд өөрсдийн амьдралаар илчлэх ёстой. “Хэрэв та биднийг харвал Тэнгэрлэг Эцэг эх ямар хүн болохыг ойлгох болно.” Хэрэв бид энэхүү эцсийн мэдэгдлийг хийж чадахгүй бол Бурхан үнэхээр дэлхий дээр буусан гэж хэлж чадахгүй. Жинхэнэ Ээж нь эцэг эхийн үүрэг хариуцлага дуусч, одоо энэ шинэ эрин үед Бурханыг гэрчлэх нь сонгогдсон хүмүүсийн адислагдсан гэр бүлүүдийн үүрэг болсныг тодорхой хэлсэн.
Өөрсдийн итгэлийн замыг сонгож, шашны үнэт зүйлд тулгуурлан бахархаж амьдардаг хоёр дахь үеийнхэн “хоёр дахь үеийн итгэгчид” болж үйл ажиллагаа явуулж эхэлсэн. Үүнийг эсэргүүцэж байгаа хүмүүс хамгийн их дургүйцдэг. Тэд “Тэднийг сүм хийдүүлэхээр шахаж байна” гэж байнга мэдэгддэг. Хоёрдугаар үеийнхэн өөрсдийн итгэл үнэмшлээ өөрсдөө сонгож байгаад сөрөг хүчнийхнийг бухимдуулж байна. Учир нь тэдний логик нуран унах болно. Тэдний хэлж буйгаар “Ерөнхийлөгч Танакаг оролцуулаад хүн бүр оюун санааны хяналтын золиос болдог” гэжээ.
Хоёр дахь үеийнхэн өөрсдийн хүслээр ажиллаж байгаа учраас л оюун санааны орон, нийгэм хөдөлж байна. Тэдний энэ үйлдэл Японы энэрэнгүй ард түмэнд урам зориг өгсөн нь дамжиггүй.
Аав ээжийнхээ сэтгэл, хүслээр цэвэр амьдардаг хүмүүс арга хэмжээ авдаг
Жинхэнэ ээж “цэвэр ус” гэсэн нэр томъёог ихэвчлэн ашигладаг. Энэ нэр томъёоны утга нь цаг хугацааны явцад аажмаар өөрчлөгдөж байгааг би мэдэрч байна.
2013 онд Жинхэнэ ээж Хавайд ач зээ нартаа зориулж 21 хоногийн сургалт зохион байгуулжээ. Дараа жил нь Японоос хоёр дахь үеийн арван гурван гишүүн Хавайд болсон 21 хоногийн семинарт оролцов. Тэр үеийн Жинхэнэ эхийн гол захиас бол “цэвэр ус” байсан. Тэрээр “Тэнгэрлэг Эцэг эх шиг жинхэнэ хайрыг түгээгч ус болоорой. Цэвэр ус болоорой … бид дэлхийг ариусгах ёстой” гэж хэлсэн. (Өнөөдрийн дэлхийн Япон, 2014 оны 9-р сар, 10-11 хуудас)
2023 онд Японоос хоёр дахь үеийн 6000 орчим гишүүд Солонгост айлчлахад Жинхэнэ ээж үнэхээр сэтгэл хөдөлсөн. Хоёр дахь үеийн маш олон Цэвэр ус түүнтэй нэгдэхээр далайг гаталсанд сэтгэл нь хөдөлсөн. Энэ мөчөөс эхлэн ээж улам итгэлтэй болж, цэвэр ус гэдэг нэр томъёог хэрэглэж эхэлсэн.
Өнгөрсөн жил Японы удирдагчид Өмнөд Солонгост сургалтад хамрагдахад Жинхэнэ ээж “Хоёр дахь үеийнхэн болох Тэнгэрлэг топ буу надтай нэг зүү шиг нэгдэж, надтай хамт зогсож байна. Та нар тэдэнтэй нэгдээрэй” гэж хэлсэн.
Жинхэнэ ээжийг “Чи бол бидний хайж байсан зүү” гэж хэлүүлэхэд хүргэсэн дөчин өдрийн семинарт оролцогчдод чин сэтгэлээсээ талархаж байна. Тэднийг “Ээж ээ, битгий санаа зов”, “Тэнгэр бол бидний бүтээх юм, амарч байгаарай” гэж хашгирахад ээж нулимс дуслуулан сонсов. Цаашид тэд оюун санааны сургалтад хамрагдаж, тунхаглалаа биелүүлнэ гэж найдаж байна.
Жинхэнэ ээж зөвхөн итгэлээр тэнгэрийг барьж болохгүй гэж хэлдэг. Хэдийгээр эхний үеийнхэн итгэлийн замаар алхахын төлөө амьдралаа зориулсан ч эцсийн дүндээ зүрх сэтгэлийн ертөнц л хэрэгтэй. Бид Жинхэнэ эцэг эхтэй чин сэтгэлээсээ нүүр тулан, Жинхэнэ ээж үнэхээр бидний эцэг эх мөн үү гэсэн асуултыг эрэлхийлэх ёстой.
Татан буулгах захирамжтай холбоотой шүүх хурал үргэлжилж байгаа ч ирэх жил Гэр бүлийн холбооны ажилтан болох хүсэлтэй иргэдийн тоо энэ жилтэй харьцуулахад нэмэгджээ. Энэ тухайгаа Жинхэнэ ээжид дуулгахад тэр нулимс дуслуулан баярласан. Энд диваажин оршдог. Хоёр дахь үеийнхэн нь зүрх сэтгэлээ бүхнээс дээгүүрт тавьж, эцэг эхийнхээ зүрх сэтгэл, хүслийн дагуу амьдрах ариун хүслээр үйлдэж байна.
Эхний үеийнхэн бид хэтэрхий хурдан оновчтой дүгнэлтэнд хүрэх хандлагатай байдаг. Бид “Жинхэнэ ээж тэгж хэлсэн ч үнэндээ энэ нь хэтэрхий хэцүү байна. Эхлээд уулзалт хийе” гэх мэт зүйлийг бид байнга хэлдэг. Жинхэнэ Эцэг “Япончууд хурал хийхдээ хурдан байдаг” гэж онцолсон.
Шинэ эрин үе бидний эцэг эхтэй хамт байна. Бид эцэг эхээ амьдралдаа эцэг эхийн хувьд угтан авахыг чин сэтгэлээсээ хичээхгүй л бол энэ замыг хоёр, гурав дахь үедээ дамжуулж чадахгүй. Хэдий хоёр, гурав дахь үеийнхэн олны анхаарлын төвд байгаа ч бидний, нэгдүгээр үеийнхний хийх сонголтоос ирээдүй шалтгаална. Учир нь бидний бий болгож буй ертөнцийг үзэх үзэл, түүнд нийцсэн амьдралын хэв маяг хоёр, гурав дахь үеийнхэнд өвлөгдөнө. Урьд нь зогсож чадах, сонгосон адислагдсан гэр бүл болохын төлөө хичээцгээе
Ичгүүргүй диваажин.
Дэлхий дээрх дайсагналыг арилгахын тулд 1941 оны 4-р сарын 1-нд хайртай хүүгээ Япон руу илгээсэн Тэнгэрлэг Эцэгтээ талархал илэрхийлж, энэ өдрөөс эхлэн хайрын уламжлалыг бий болгохоор шийдье.
コメント