Үзэн ядалт, дургүйцлийг даван туулах цорын ганц арга зам

Монгол

4-р сарын 6-ны өдөр Ямагучи мужийн Шимоносэки хотод Ирим Желлийн 83 жилийн ой (Японд нэвтэрсний дурсгалын өдөр) болж, Ямагучи орчмын удирдагчид болон сүмийн гишүүд цугларлаа. Ерөнхийлөгч Томихиро Танака илгээлтдээ дайснаа хайрлаж, бусдын төлөө амьдралаар амьдарсан Жинхэнэ эцэг эхчүүдийн тухай гэрчилж, оролцогчдод “Илч болон хатагтай Сун Мён Мүүний энх тайвны гүн ухааныг тууштай баримталж, эдгээр үзэл санааг уламжлахыг уриалав. энх тайвны тухай болон түүний үндсэн сургаалуудыг мөн чанараар нь харуулсан.

Редакцийн хэлтэс

Сүн Мён Мүүн төрөлх нутагтаа бий болсон үндэслэлгүй нөхцөл байдалд сэтгэл зовниж, тэнгэрт залбирав.

Сайн байцгаана уу.

Улс орны ирээдүйг залуучуудыг нь харж байж хэлж болно гэдэг бөгөөд арга хэмжээний эхний хэсэгт залуучуудын үзүүлбэрийг үзсэний дараа Ямагучигийн ирээдүй гэрэлтэй байна гэдгийг баталж байна! (Алга ташилт, хөгжөөн дэмжинэ.) Найдвараас өөр зүйл алга! (Алга ташилт) Маш их баярлалаа.

Япон бол Номхон далайд оршдог арлын улс бөгөөд хүмүүс тус улсад нэвтэрсэн газар бүртээ “буух” гэдэг үгийг хэрэглэдэг. Гэгээн Ксавье 1549 онд тус улсад номлогчоор орж ирэхэд “десант” гэсэн үг, мөн Эдо Шогунат улстай харилцаж байсан Солонгосын элч нар, Перригийн ирэлт болон бусад төлөөлөгчдөд зориулж ашигласан.

Би өнөөдөр Японд нэг хүн “буусан” дурсгалд зориулж та бүхэнтэй хамт байна. Тэр хүн бол Сүн Мён Мүүн.

Xavier Японд ирснээр Япон дахь Христийн шашны номлогчдын үүд хаалгыг нээж өгсөн бөгөөд Перри Японд ирснээр тухайн үеийн засгийн газрыг доргиож, Мэйжигийн сэргээн босголт руу шууд түлхэв. Өнөөдөр би Мүүн бидний хүн нэг бүрд, мөн Японд хэрхэн нөлөөлснийг нухацтай авч үзэхийг хүсч байна.

Энд нэг ном байна. Энэ бол Энх тайвныг эрхэмлэгч дэлхийн иргэний хувьд лам Мүүний намтар юм. Илч Мүүн 1941 оны 4-р сарын 1-нд Васеда Их Сургуулийн харьяа Васеда Инженерийн Ахлах Сургуулийн Цахилгааны инженерийн тэнхимд суралцахаар Японд ирсэн боловч энэ нь зөвхөн гадаадад суралцахын төлөө биш гэдгийг бид сайн мэднэ.

Мүүн залуу наснаасаа эх орноо Японд захирч байх үед учир шалтгаангүй нөхцөл байдлыг хараад шаналж, тэнгэрт байнга залбирдаг байсан гэж бидэнд ярьдаг. Түүний асуусан асуултуудын зарим нь: Тэр яагаад төрсөн бэ? Амьдралын зорилго юу байсан бэ? Бурхан байсан уу? Дараагийн амьдрал байсан уу? Солонгосын хойг, Солонгосын ард түмний зовлон үүрд үргэлжлэх үү? Энэ зовлонг бурхан өгсөн үү? Бурхан үүнийг өгсөн бол ямар зорилгоор? Хүн бүрийн хүсэн хүлээсэн амар амгалан үнэхээр ирэх болов уу? Хэрэв тийм бол яаж барих вэ?… Зовж зүдэрсэн элэг нэгтнүүдээ харах тусам залбирал нь улам хүчтэй болсон гэдэгт би итгэдэг.

Тэрээр арван таван настай байхдаа нулимс дуслуулан тэнгэрт залбирч байгаад намтартаа дурдсанчлан Есүстэй “салхи шиг гэнэтийн” учирсан юм. Тэр мөчид тэрээр хүн төрөлхтний зовлон шаналал, уй гашууг дорд үздэг Эцэг, эх Бурхан байдгийг мэдсэн. Есүс өөрийг нь Бурханы хүслийг биелүүлэх номлолд аваасай гэж хүсэж байгаагаа хэлж, Түүний чадахгүй зүйлийг биелүүлэхийг түүнд уриалав.

Ийм учралаар Мүүн Японд “буух” зам тавигдсан.

Бурханы хүссэн энх тайвны ертөнцөд дайсан байх ёсгүй

Тэрээр намтарынхаа өмнөх үгэнд:

Би бол маргаантай хүн. Миний нэрийг дурдах төдийд л хорвоод гай тарина. Би хэзээ ч мөнгө, алдар нэр хөөцөлдөж байгаагүй, харин амьдралаа зөвхөн амар амгалангийн тухай ярьж өнгөрөөсөн. Дэлхий ертөнц миний нэртэй олон янзын хэллэгийг холбож, намайг үгүйсгэж, над руу чулуу шидэв. Олон хүмүүс миний юу хэлж, юу хийж байгааг мэдэх сонирхолгүй байдаг. Тэд зөвхөн намайг эсэргүүцдэг.

Би амьдралынхаа туршид зургаан удаа буюу эзэн хааны Японд, Ким Ир Сений Хойд Солонгост, Өмнөд Солонгосын Сингман Ригийн засгийн газарт, тэр ч байтугай АНУ-д шударга бусаар хоригдож байсан бөгөөд заримдаа намайг маш хүчтэй зодож, махыг нь урж хаясан. Миний бие. Гэтэл өнөөдөр зүрхэнд минь өчүүхэн ч шарх үлдсэнгүй. Жинхэнэ хайрын дэргэд шарх амархан арилдаг. Жинхэнэ хайрын дэргэд дайснууд ч гэсэн ул мөргүй хайлдаг.

(Вашингтон Таймс сан, xi)

“Бурханы хүссэн энх тайвны ертөнцөд дайсан байх ёсгүй.” Би дөчин есөн жилийн өмнө энэ сургаалтай танилцсан бөгөөд энэ нь миний зүрх сэтгэлд үнэхээр гүн гүнзгий үгс болон шингэсэн юм.

Библид: “Хэрэв хэн нэгэн таныг шүүхэд өгч, дээлийг чинь авахыг хүсвэл нөмрөгийг чинь бас түүнд өг” гэж байдаг. (Матай 5:40). Хэрэв та хангалттай хичээвэл үүнийг хийж чадна. Чиний хийх ёстой зүйл бол зүгээр л “Энд, аваарай!” мөн энэ нь хийгдэх болно.

Библид “Харин хэн чиний баруун хацрыг алгадвал нөгөө хацарыг чинь мөн түүн рүү эргүүлээрэй” гэж хэлдэг. (Мат. 5:39) Үүнийг бас тэвчих боломжтой. “Хэрвээ чи намайг алгадахыг хүсвэл алгад” гэж хэлэх л үлдлээ.

Гэхдээ бас нэг зүйл бий. Дайснуудаа хайрла. Энэ амаргүй. Өнгөрсөн үеээ эргэн харахад бидний дургүйцдэг, өшөө хорсдог хүмүүс байдаг. Бидний зүрх сэтгэлд хийх чадвар байхгүй

“хайр” гэсэн ганц үгээр эдгээр сөрөг мэдрэмжийг арилгана. Гэсэн хэдий ч бид Бурханы амар амгалангийн талаар бодохдоо хорсол, дургүйцлийн тухай ойлголттой байх ёсгүй.

Солонгосын хойгийн ард түмний хувьд хамгийн том өс хонзон, дайсагнал нь Японы эсрэг байсан юм. Ингэж бодоод Мүүн Японыг сайн мэдэхгүй л бол хайрлана гэдэг хэцүү гэж үзээд Японд ирлээ. Тэрээр Шимоносэкид анхны алхмаа энд хийсэн.

Аз жаргал бол өөрийн гэр бүлээс олж нээх, бүтээх зүйл юм

Мүүн Японы эсрэг дайсагналыг даван туулах сорилт нь Бурханы даван туулах ёстой сорилт байсан. Энх тайвныг тогтоох агуу зорилгын өмнө зөвхөн Японы төдийгүй дэлхийн хэмжээнд тулгарах ёстой томоохон саад бэрхшээлүүд байсан.

Эхний саад бол шашин хоорондын зөрчилдөөн, авлига байсан. Аз жаргалыг номлож, энх тайвныг сурталчилсан шашнууд хоорондоо тулалдаж, бурхны нэрээр дайтаж, олон хүний ​​аминд хүрч байв.

Хоёр дахь нь Бурханыг үхсэн гэж зарласан коммунизмын өсөлт байв. Бид Бурханы оршихуйг үгүйсгэж, амьдрал, гэр бүлийн үнэ цэнийг үгүйсгэсэн коммунист үзэл сурталтай тулгарах ёстой байв.

Гурав дахь нь залуучууд байв. Өнөөдрийн арга хэмжээний эхний хэсгээс харахад залуучууд ирээдүйг төлөөлдөг. Өсвөр үеийнхэн чөлөөт секс, бэлгийн харьцааны доройтсон ёс зүйд маш их төөрөлдсөн байсан тул Бурхан “Би тэдэнд ирээдүйгээ найдаж байна” гэж хэлэх хэнийг ч олж чадаагүй.

Мүүн Японд байх хугацаандаа янз бүрийн сорилттой тулгарч, янз бүрийн сорилтуудыг даван туулсан. Тэрээр дэлхийн бүх асуудлыг шийдэж чадах орчлон ертөнцийн үндсэн зарчмуудыг илчлэхийн тулд библийг солонгос, япон, англи хэл дээр эрэмбэлж, үнэнийг эрэлхийлсэн.

Мүүний сургаалын гол санаа нь маш энгийн. Амар амгалангийн үндэс нь гэр бүлд байдаг. Гэр бүлд амар амгалан байхгүй бол улс орон сүйрнэ. Ийм айлууд нэгдлээ ч улс орон элсэн дээр барьсан байшингаас өөр юу ч биш болно. Бурханы хайж байгаа зүйл бол жинхэнэ гэр бүл бөгөөд зөвхөн жинхэнэ гэр бүл л үндэстнийг хамгаалж чадна.

Тэр гэр бүл бол аз жаргалын үндэс юм. Аз жаргалыг уулсын цаанаас, тэнгэрийн цаанаас олдоггүй, эсвэл аз жаргалын хөх шувуу бидэнд авчирдаггүй. Энэ бол бидний гэрт олж, хуримтлуулдаг зүйл юм.

Мүүний номлосон орчлон ертөнцийн үндсэн зарчим бол Тэнгэрлэг зарчмын Илтгэл бөгөөд оршил хэсэгт “Хүн бүр аз жаргалд хүрч, гай зовлонгоос зайлсхийхийн төлөө тэмцэж байна. Хувь хүмүүсийн энгийн асуудлаас эхлээд түүхийн үйл явдлуудыг бүрдүүлдэг агуу үйл явдлууд нь хүн төрөлхтний улам их аз жаргалыг хүсэн тэмүүлсний үндэс суурь юм” (х. 1).

Би энэ сургаалийг анх сонсохдоо дэмий юм гэж бодсон. (Инээв) Би үүнийг дөчин минутын турш тэвчсэнээ санаж байна, миний цаг хугацаа хэрэгтэй байсан болов уу гэж бодож байна.

Нэгдлийн зарчим нь орчлон ертөнцийн үндсэн зарчим бөгөөд оршил хэсэгт аз жаргалын тухай өгүүлсэн тул шашин шүтлэг, арьсны өнгө, үндэс угсаа үл хамааран бүх хүн төрөлхтний хүсч буй аз жаргалд хүрэх төлөвлөгөөг бидэнд өгөөгүй бол энэ нь үнэн биш байх байсан. нас. Тиймээс нэгдлийн зарчим нь хүн бүр үнэмлэхүй аз жаргалд хүрэх арга замыг өгдөг. Мөн үүнийг нэг үгээр дүгнэж болно. Энэ нь: Бусдын төлөө амьдар. Та энэ хэллэгийг сонссон байх. Бусдын төлөө амьдар. Энэ сургаалыг хүлээн авсан бидний хувьд жинхэнэ аз жаргал энд оршдог гэдгийг батлах үүрэгтэй.

Хүмүүс намайг хайрлаж, санаа тавьдаг бол би аз жаргалтай байдаг. Гэсэн хэдий ч хүмүүс бусдын төлөө амьдрахдаа аз жаргалыг олж авдаг.

Виктор Франкл гэж сэтгэцийн эмч, сэтгэл зүйч байсан. Түүнийг нацистууд шоронд хорьжээ. Түүний туршлагыг Японд “Шөнө ба манан” нэрээр бичиж хэвлүүлдэг. Тэрээр хорих лагерьт гурван жил орсныхоо дараа дараахь зүйлийг мэдэрч, ухаарсан гэжээ.

Бид үхэл амьдралын утга учрыг олохын төлөө тэмцдэг. Зөвхөн орлуулшгүй хэн нэгний төлөө амьдардаг хүмүүс бүх зүйлийг тэвчиж чаддаг.
(Япон хэлнээс орчуулсан)

Аз жаргал гэдэг бол “Тэнд хаа нэгтээ байгаа байх” гэж бодоод хөөцөлдөөд байдаг зүйл биш. Бусдын төлөө эсвэл илүү сайн сайхны төлөө бүх хүч чадлаа дайчлан амьдарвал та гэнэт аз жаргалаар хүрээлэгдэх болно.

Бид Бурханы Эцэг эхийн зүрх сэтгэл, хүсэл тэмүүлэлд зогсохгүй бол дайсныг дийлэхгүй

Гэр бүл бол амар амгалангийн үндэс, аз жаргалын үндэс юм. Нөхөр нь эхнэртээ үнэнч, эхнэр нь нөхөртөө үнэнч байж, эцэг эх нь үр хүүхдэдээ бүрэн хөрөнгө оруулалт хийж, үр хүүхэд нь эцэг эхээ бахархахыг хүсдэг тэр газраас жинхэнэ аз жаргалыг олж авдаг. Мөн бид гэр бүлээс хальж, нийгэм, үндэстэн, дэлхийн төлөө амьдрах үнэт зүйлсийн дагуу амьдрах юм бол Мүүн лам, түүний гэргий доктор Хак Жа Хан хоёрын зааж сургасан шиг бидэнд илүү их аз жаргал ирэх болно. амьдралынхаа туршид.

Хэчнээн өндөр саад бэрхшээл байсан ч дайснаа ялан дийлэхийн тулд тэдний төлөө амьдрахаас өөр арга байхгүй. Бид үүнийг Мүүнийн Япон дахь алхам бүрээс болон түүний l

хэрэв.

Би нэг удаа Шимоносэкитэй долоон жил их холбоотой байсан. Тухайн үед би Солонгосоос ирсэн Христийн шашинтай оюутнуудыг Япон дахь Христийн шашинтай оюутнуудтай харилцах ажлыг урих төслийг хариуцаж байсан. Төслийн гол сэдэв нь Япон, Солонгосын христийн шашинт оюутнуудыг нэгтгэж, хоёр улсын түүхийг даван туулах явдал байв. Мэдээж би Мүүн ламын удирдлага дор ажиллаж байсан.

Японд Христийн шашинтай оюутнуудыг цуглуулна гэдэг үнэхээр хэцүү байсан. Миний мэддэг Христэд итгэгчид тийм ч олон байгаагүй тул гудамжны булан дээр зогсоод “Чи Христчин мөн үү?” Тэгээд аз таарвал “Солонгосоос христийн шашинтай оюутнууд ирж байна” гээд төсөлдөө урина. Эхэндээ бүгд л “Гайхалтай сонсогдож байна” гэж хэлдэг байсан. Гэсэн хэдий ч Япон Солонгосын харилцааны түүх, Солонгосын оюун санааны ертөнцийн талаар тус сургалтад хамрагдсанаар хүмүүс нэг нэгээрээ гарч одов. Эцэст нь “Сайхан байна” гэж хэлсэн арван хүний ​​ес нь яваад өгсөн гэж бодож байна. Тэд “Би ийм хүнд түүхийг тэвчиж чадахгүй” гэж хэлсэн.

Гэсэн хэдий ч бид үлдсэн оюутнуудтай Солонгосын Христийн шашинтай оюутнуудтай тулгарсан. Бид долоо хоног Токиогоос Шимоносэки хүртэл аялж, хамтдаа унтаж, хооллосон. Бидний очсон газрууд Солонгосын талаас ирсэн хүсэлтийн дагуу байх болно. Очсон газар болгондоо олон янзын асуудлаар ярилцсан. Тэдний очихыг үнэхээр хүсч байсан нэг газар байсан: Хирошима. Тэд “Хирошимад атомын бөмбөгд өртсөн солонгосчуудын дурсгалын хөшөө байдаг тул биднийг тийш нь хүргэж өгөөч” гэж хэлсэн.

Тус дурсгал нь одоо Энхтайвны дурсгалын цэцэрлэгт хүрээлэнд байрладаг боловч тухайн үед цэцэрлэгт хүрээлэнгийн голын эсрэг талд ганцаараа зогсож байв. Яндангийн утаанд дарагдсан машинууд ирж, явдаг ганцаардмал газар байлаа. Тийшээ явъя гэхээр нь янз бүрийн бодолтой байсан.

Энэ нь солонгос 70 орчим Христийн шашинт оюутан, Японы таван Христийн шашинтай оюутантай солилцооны хөтөлбөрийн үеэр болсон юм.

Бид хамтдаа унтаж, хооллож байхдаа найрсаг, найрсаг байсан уур амьсгал дурсгалын өмнөх автобуснаас буухад эрс өөрчлөгдсөн. Солонгос оюутнууд бүгд “Айгох, Айгох” гэж уйлж эхлэв. Дурсгалын эргэн тойронд хайрга чулуугаар хучигдсан байв. Тэд чулууг нударгаараа цохиж, чангаар уйлж байв. Таван япон оюутан эргэлзэв.

Цаашлаад Солонгос оюутнууд асууна. “Та энэ талаар юу гэж бодож байна? Солонгосчууд Японы иргэн болж, ижил цацрагт өртөж, адилхан өвдөлтийг амсаж байхад яагаад энд байгаа юм бэ? Япончууд (хохирогчид) яагаад тэр том цэцэрлэгт хүрээлэнд байгаа юм бэ?” Би тэднийг ингэж хэлэхийг мэдэж байсан ч хүлээн зөвшөөрөхөд хэцүү байсан.

Хирошимад ийм шоконд орсны дараа бид Шимоносэкид ирлээ. Тэнд хоноглоход Солонгосоос ирсэн оюутнуудыг хариуцаж байсан их сургуулийн багш гүн гүнзгий мэдээлэл өглөө.

Тэр хөгшин хүн байсан бөгөөд япон хэлээр ярьдаг. Тэр чөлөөтэй ярьж чаддаг байсан ч биднийг Шимоносэкид иртэл тэр бүх хугацаанд япон хэл огт хэлээгүй. Тиймээс би түүнийг япон хэл мэддэггүй гэж таамаглаж байсан. Гэсэн хэдий ч үдшийн зоогийн үеэр тэр гэнэт японоор ярьж эхлэв. Солонгос оюутнууд орчуулагчаар дамжуулан сонссон. Тэр хэлсэн:

Би Христийн шашинтан. Би амьдралынхаа туршид Бурханы зарлигийн дагуу амьдарсан. Тэр бидэнд дайснаа уучлаарай гэж хэлдэг бөгөөд би үүнийг үргэлж өршөөж байсан. Тэр: “Хэрэв хэн нэгэн чамайг шүүхэд өгч, дээлийг чинь авахыг хүсвэл түүнд нөмрөгийг чинь өгөөч” (Матай 5:40) гэж хэлсэн бөгөөд би үүнээс илүүг хийсэн. Гэхдээ Японд хандсан сэтгэлийг минь бурхан ойлгох байх гэж бодсон. Бурхан надаас Японыг уучлахыг хэзээ ч гуйхгүй гэж би үргэлж боддог байсан. Гэсэн хэдий ч япончуудтай уулзаж, хамт хооллож, хамт цагийг өнгөрөөсөн таван оюутныг хараад би чин сэтгэлээсээ гэмшсэн. Бурхан бас энд байсан. Бурхан бас япончуудад хайртай гэдгийг би мэдсэн. Би Бурханд ямар их зовлон учруулсан бэ?

Тэнд байсан хүмүүсийн нүднээс нулимс урсав. Япончуудын хэзээ ч туулж чаддаггүй сэтгэлийн ертөнц илчлэгдэж, бид Бурханыг эцэг эх болгон авч, Түүний зүрх сэтгэл, хүсэл тэмүүлэлд зогсохгүй бол дайснуудыг ялж чадахгүй гэдгийг ойлгосон. Эцэг эхийн зүрх бол хайрын үндэс, амар амгалангийн эх сурвалж юм. Энэ газар руу буцахгүйгээр дайснуудаа ялах амаргүй гэдгийг би дахин мэдэрлээ.

Сүн Мён Мүн, доктор Хак Жа Хан нар Японд хэнээс ч илүү хайртай

Мун лам Японд үнэхээр хайртай. Гэсэн хэдий ч Японы хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд түүнийг “Японы эсрэг” хэмээн цоллож, Хан эмчийн талаар ч мөн адил мэдээлсэн байна.

Мүүн номлогчоо Япон руу дэлхийн номлолын эхлэгчээр илгээв. Тэрээр анхны номлогч улсаар Япон улсыг сонгосон. Тухайн үед дипломат харилцаагүй байсан болохоор хилээр ороход амаргүй байсан. Амиа эрсдэлд оруулж Япон руу илгээсэн номлогч бол Чой Бонг Чун буюу Японд алдартай Масару Нишикава юм. Солонгосын сүмийн гишүүдийн нөхцөл байдал тааруу байсан ч номлолд нь мөнгө зээлж, түүнийг Япон руу явуулжээ. Хэрэв Мүүн Японы эсрэг үзэлтэй байсан бол үүнийг хийх байсан болов уу?

Тэрээр мөн Японд Коммунизмыг ялах олон улсын холбоог (IFVOC) байгуулсан. Хамтлагийн хувьд

1968 онд 1968 онд IFVOC-ийг үүсгэн байгуулж, хувьсгалын эхлэлийг тавьж, ард түмэнд коммунизмтай нүүр тулан тэмцэхийг зааварласан юм. “Амь насаараа эх орноо хамгаалаарай” гэж захисан.

Гэр бүлийн холбоонд сүсэгтэн олон солонгос эмэгтэйчүүд япон хүнтэй суусны дараа Японд иржээ. Олон улсын гэрлэлттэй холбоотой бэрхшээлүүд байдгийг хэлэх нь илүүц биз. Ялангуяа солонгосчуудын хувьд дайсан үндэстнээс нь ирсэн япон хүнтэй гэрлэнэ гэдэг амаргүй. Гэсэн хэдий ч тэд энэ дайсагналыг үнэхээр даван туулахын тулд өдий зэрэгт хүрэх ёстой.

Тэнгэрээс дуудлага хүлээн авсан эмэгтэйчүүд адислал хүлээн авсныхаа дараа Японд ирлээ. Хэл ярьдаггүй, Солонгосыг үл тоомсорлодог энэ улсад эдгээр эмэгтэйчүүд нөхөр, үр хүүхдээ хайрлаж, нөхрийнхөө төрөл төрөгсөддөө үнэнч, Японыг хайрлахын төлөө хүчин чармайлт гаргаж байна. Тэд яг одоо ч гэсэн яг энэ мөчид ижил хүчин чармайлтаа гаргасаар байна. Хэрэв та Японы эсрэг үзэлтэй байсан бол хайртай охидоо дайсан Япон руу явуулах байсан уу?

Тэрээр мөн Солонгос пасторуудыг Япон руу илгээсэн. Хэдийгээр тэр Солонгосын сүмийн гишүүдийг манлайлалгүй орхисон ч гэсэн үүнийг хийсэн. Солонгосын пасторууд аль болох олон япончуудыг тэнгэртэй холбохын тулд өдөр шөнөгүй энэ үгийн үрийг тарьсан.

Мүүн гэгээнтэн таалал төгсөөд аль хэдийн арван хоёр жил өнгөрчээ. Түүний амьд үлдсэн эхнэр, доктор Хан том хүүгийнхээ хүүхдүүдийн хань, өөрөөр хэлбэл ач хүүгийнх нь эхнэрийг Солонгос-Япон, Япон-Япон гэр бүлээс угтан авчээ. Тэд ууган хүүгийн шууд удамд япон цусыг угтан авчээ. Тэд Японд хайргүй л бол хэзээ ч ийм зүйл хийхгүй.

Илч, хатагтай Мүүн Японыг эсэргүүцэж байна гэсэн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр хашгирах нь бодит байдлаас хол тасарлаа. Тэр хоёр Японд хайртайгаа хором ч болов тасраагүй.

Эцэг эхийн зүрх сэтгэлгүйгээр амар амгаланг бий болгож чадахгүй

Энэ ном нь доктор Ханын намтарт “Энх тайвны эх: Бурхан тэдний нүднээс нулимсыг арчина” ном юм. Энд болон гэгээн Мүүний намтарт хуваалцсан нийтлэг сэдэв бол амар амгалангийн тухай юм. Тэд амар амгалангийн үндэс нь гэр бүл, гэр бүлээс олдсон амар амгалангийн үндэс нь эцэг эхийн зүрх сэтгэл гэдгийг илчилсэн. Тэд амьдралынхаа туршид эндээс амар амгалан ирдэг гэж сургасаар ирсэн.

Олон хүн Сүн Мён Мүн, доктор Хак Жа Хан нарыг жинхэнэ эцэг эх гэж нэрлэдэг. Мэдээж гэр бүлийн холбооны ах, эгч нар ч тэднийг ингэж нэрлэдэг. Тэдний амьдралыг эргэн санахад тэднийг “эцэг эх” гэхээс өөр үгээр илэрхийлэхийн аргагүй юм.

Мүүн лам нэгэнтээ “Миний амьдралыг харвал намайг эцэг, эх хүн гэдгийг харах болно” гэж хэлсэн байдаг.

Тэд яагаад үхэхэд бэлэн Хойд Солонгос руу явсан юм бэ? Тэд буцаж ирэх боломжгүй байсан ч Пхеньян руу явах гэж зүрхэлсэн ганцхан шалтгаан бий: тэд эцэг эх учраас. Учир нь тэд тэнд хайртай хүүхдүүдтэй байсан. Та Хойд Солонгосыг захирч байгаа үзэл суртлыг үзэн ядаж болох ч ард түмнээ үзэн ядах ёсгүй. Бурханы нүдээр тэд бас аврагдах ёстой хүүхдүүд юм.

Тэд яагаад коммунизмын түшиц газар ЗХУ-д амь насаараа дэнчин тавьж орж ирсэн юм бэ? Учир нь тэд хайртай үрийнхээ нутаг руу эцэг эх болж очих ёстой байсан юм. Үүнийг бид маш сайн ойлгох ёстой. Хэрэв бид лам, хатагтай Мүүн хоёрын амьдралын зам мөрийг эцэг эхийн өнцгөөс харвал өөрөөр харах болно. Мөн та бүхэн үнэний тодорхой түвшинд хүрч чадна гэж найдаж дахин та бүхэнтэй хуваалцаж байна.

“Энх тайвныг яаж байгуулах вэ?” Эцэг эхийн зүрх сэтгэлгүйгээр амар амгаланг бий болгож чадахгүй. Үүнд эргэлзэх зүйл алга.

Залуу үеийнхээ өмнө үг хэлж байхдаа байнга хуваалцдаг нэг түүх бий.

Шөнө дундын үдэшлэг гэж радио нэвтрүүлэг гардаг байсан. Энэ нь 30 гаруй жилийн өмнө болсон. Шөнийн нэвтрүүлэг байсан ч өдрийн цагаар дахин цацагддаг байсан тул машинаар явж байхдаа сонсдог байсан.

Нэвтрүүлгийн нэг хэсэг нь сонсогчдоос хүлээн авсан ил захидлыг ард хөгжим эгшиглүүлэн уншихад зориулагдсан байв. Ил захидлын нэгийг эцэг эх нь салсан хүүхэд бичсэн байна. Би үүнийг сонсохдоо өрөвдөх нулимс унагасан. Энэ нэг иймэрхүү зүйл болсон.

Аав маань надад “нэг” (“一” гэдэг нь хятад бичгээр нэг гэсэн үг) өгсөн бол ээж надад “нэг” өгсөн. Хичнээн “нэг” ба “нэг” авсан ч би тэднийг нэгтгэж “хоёр” болгож чадахгүй байсан (“二” нь хятад үсгээр хоёр гэсэн үг). Хэрэв би “хоёр” авахгүй бол анхны хэлбэр, би “хоёр” гэж юу болохыг хэзээ ч мэдэхгүй. Дэлхий дээр ийм хүүхдүүд олон байгаа гэдэгт итгэлтэй байна.

Үүнийг 16 настай охин бичсэн. Энэ хүүхэд аав, ээж хоёрыг салсны дараа хайрыг нь авч байсан ч аз жаргалгүй байсан.

“Би хичнээн их “нэг”, нөгөө “нэг” авсан ч, би тэднийг нэгтгэж, ганцаараа “хоёр” болгож чадаагүй.” Бидний амьдрал эцэг эхээс эхтэй. Зөвхөн ааваас чинь ч биш, ээжээсээ ч биш. Эцэг эхийн цугладаг газар, хүүхэд төрсөн газраасаа үнэхээр сайхан мэдрэмж төрүүлдэг газар бол үндэс суурь юм

энх тайвны гарал үүсэл. Эцэг эхийн зүрх сэтгэлд өртсөн хүүхдүүд үнэхээр аз жаргалтай байдаг.

Гэр бүлийн үнэ цэнийг эхнэр нөхөр хоёр л тодорхойлдог гэдгийг үе үеийн эцэг эхчүүд бид ухамсарлах ёстой. Эхнэр нөхөр хоёр нэгдмэл байдаг дэлхийгээр дамжуулан бид хүүхдүүд нь “Би энэ эцэг эхийн дунд төрсөндөө баяртай байна” гэж хэлж чадах гэр бүлийн суурийг бий болгох ёстой. Би өдөр бүр лам Мүүнийн захиасыг судалж, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авч байна.

Бусдын төлөө амьдарсан Мүүн болон түүний эхнэрийг эрхэмлэн дээдэл

Өнөөдөр би “Коммунизм Бурханыг үгүйсгэдэг” эсвэл “Коммунизм сүнсний ертөнцийг үгүйсгэдэг” гэх мэтээр бага зэрэг ихэмсэг сонсогдож байсан байх. Ер нь би коллежид байхдаа коммунизмд орчихоод “Улс орон авлигад идэгдсэн! Их дээд сургуулиуд авлигад идэгдсэн!” Их сургуулийн хоёрдугаар курсын зун би нэгдлийн зарчимтай танилцаж, Христийн шашныг судалж эхэлсэн. Би өдөр нь коммунизм, шөнө нь Христийн шашинд амьдарч байсан.

Коммунизмын төлөө тэмцэж явсан хүний ​​хувьд би хэчнээн шударга хүн байсан ч коммунист хүний ​​гол зорилго нь үзэн ядалт, дургүйцэл байдаг гэж эргэж хардаг. Үүнийг даван туулж чадахгүй бол бид хэчнээн шударга ёсны тухай ярьсан ч амар амгаланг бий болгож чадахгүй. Тиймээс оюутны хөдөлгөөн сүйрэл рүү чиглэв. Их сургуулийн танхимуудыг шатааж байгаа зургийг та харсан байх.

Дайснаа уучилж, хайрлаж байж л жинхэнэ амар амгалан бий болно. Энгийн хэллэгээр бол бусдын төлөө амьдрах гэсэн үг. Дахин хэлэхэд, бид бүхэл бүтэн амьдралынхаа туршид лам, хатагтай Мүүн хоёрын сургаалийг санаж өдөр бүр амьдрах ёстой.

Шимоносэки бол Японд Мүүн гэгээнтний хөл тавьсан анхны газар юм. Шимоносэки бол 100, 200, 300 жилийн дараа ч гэр бүлийн холбооны түүхэнд диваажин дурсагдах бөгөөд хэзээ ч мартагдахгүй. Ямагучигийн ард түмэн энх тайвны үзэл санаа, түүний үндсэн сургаалыг гэгээнтэн ба хатагтай Мүүн нарын энх тайвны гүн ухаанд тулгуурлан бодитойгоор дамжуулж чадна гэдэгт найдаж байна, энэ нь миний захиас байх болтугай. Маш их баярлалаа.

Залбирал

Эрхэмсэг Тэнгэрлэг Эцэг эх (Бурхан) болон Тэнгэр, Газар, Хүн төрөлхтний ялалт байгуулсан Жинхэнэ Эцэг эхчүүдэд чин сэтгэлээсээ талархаж байгаагаа илэрхийлье.

Өнөөдөр энэ цагийг гарган, биднийг тэнгэрт үүрд мөнхөд дурсагдах Шимоносэки нутаг руу хөтөлсөн танд чин сэтгэлээсээ талархаж байгаагаа илэрхийлье; Японд талархаж, үргэлж санаж байх ёстой газар.

Өнөө өглөө би Конрон Маругийн дурсгалын өмнө цагийг өнгөрөөлөө. Конрон Мару бол Япон дахь үнэнийг тайлсан Сүн Мён Мүн Солонгос руу буцах гэж байсан гатлага онгоц юм. Мүүн тэнгэрлэг ямар нэгэн сэрэмжлүүлгийг мэдэрч, хөлөг онгоцонд суугаагүй ч боомтоос гарахад Конрон Мару Америкийн тэнгисийн цэргийн хүчинд живж, далайд 583 хүний ​​амь нас эрсджээ.

Хэдийгээр тэднийг Япон, АНУ-ын хоорондох дайны хохирогчид гэж үзэж болох ч Бурхан тэднийг үүрд мөнхөд дурсан санаж, Конрон Маругийн түүхийг Илч ба хатагтай Мүүн хоёрын амьдралын замд үргэлж дурсах болно гэдгийг бид мэднэ. Шимоносэкигийн эдгээр ах, эгч нар хэзээ ч дурсамжаа алдаагүй, жил бүр дурсгалын цагаа барьсаар байгааг хараад тэдний нандин, үнэ цэнэтэй амьдралыг мөнхөд дурсах болно гэж бодож байна.

Тэнгэр Ямагүчийг дурсагтун. Энд тарьсан амьдралын үр, үгийн үр улам бүр тархаж, жинхэнэ амар амгалан, жинхэнэ аз жаргал гэж юу байдгийг бодитоор харуулах шинэ давалгааг бий болгохын тулд биднийг адисалж, удирдан чиглүүлээрэй гэж би чин сэтгэлээсээ хүсч байна.

Илч ба хатагтай Мүүний үгсийн үр одоо дэлхий даяар тархсан. Мөн олон амьдрал дахин төрж, Тэнгэрийн өмнө чиглүүлж байна. Хүн төрөлхтний жинхэнэ эцэг эх гэдэг үгсийг одоо хүмүүс ихэвчлэн ярьдаг. Хүн төрөлхтний Жинхэнэ Эцэг эхийн хувьд Бурханы зүрх сэтгэлээр алхаж явсан Жинхэнэ эцэг эхийн амьдрал бол бидний эргэж очих ёстой эцэг эхийн цээж, түүнчлэн бидний үндэслэх ёстой сэтгэлийн ертөнц гэдгийг би дахин мэдэрлээ. Тэр бидний зүрх сэтгэлд залруулах шаардлагатай үед.

Японыг хэнээс ч илүү хайрлах сэтгэлийг тавьсан Сүн Мён Мүн, доктор Хак Жа Хан нарын зүрх сэтгэл Япон улсыг хамгаалж ирсэн. Өнөөдрийн энэ мөчид ч гэсэн тэд өөрсдийн бодол, мэдрэмжээ гаргаж байгаад би үнэхээр талархаж байна.

Эцэг эхийн өвөрт, эцэг эхийн зүрх сэтгэлд байх аз жаргалыг дахин нотлохын зэрэгцээ бүх хүмүүст жинхэнэ аз жаргал, жинхэнэ амар амгаланг амьдралаар дамжуулан харуулахыг чин сэтгэлээсээ хүсч байна.

Бид хаана ч байсан үнэнийг мушгин гуйвуулж чадахгүй. Хэрэв сорилт тулгарвал бид даван туулж чадвал агуу адислал хүлээж байх болно. Түүхэнд хавчигдан мөхсөн шашин гэж байдаггүй. Хэр их хавчигдаж, хөгжих тусам улам өргөжин тэлж байв. Өнөөдөр бид үнэнийг олж мэдсэн бүлгийн хувьд бахархаж, зоригтой байна. Бид хойч үеийнхээ эцэг, эхийн өмнө хүү, охиныхоо хувьд энэ замд ичгүүргүй алхам хийвэл бид ухаарах болно

Гурван үе нэг байдаг хамгийн тохиромжтой гэр бүл. Энэ нь таны адислалаар биелээсэй гэж би залбирч байна.

Өнөөдөр би олон ах эгч нарын хамт Жинхэнэ эцэг эхийг дурсан санах цаг гаргалаа. Бидэнтэй үргэлж хамт байж, ямар ч нөхцөл байдал үүссэнээс үл хамааран биднийг удирдан чиглүүлээрэй. Хэрэв та (эдгээр хүмүүсийн аль нэгээс нь) залбирал хүлээн авбал, энэ нь жижиг дуу хоолой эсвэл жижиг шивнээ, сонсохыг чин сэтгэлээсээ хүсч байна. үүнийг, түүнтэй харьцах.

コメント

タイトルとURLをコピーしました