Гэр бүлийн хамтын нийгэмлэгт тулгуурлан гэр бүл дэх хүний эрх

Монгол

5-р сарын 3-нд төрийн тэргүүн нарын түвшний ахмад удирдагчид Солонгост цугларч, Ахмадын дугуй ширээний уулзалтыг эхлүүлэв.

Өнөөдөр төрөлт буурч, өндөр настны хүн амын пропорциональ бус байдал нэмэгдэж байгаа нь дэлхий нийтийн асуудал болоод байна. Ахмад настнуудыг зүй бусаар ашиглах, хүний эрхэнд халдах явдал энгийн үзэгдэл болж байна.

Дэлхийн өнцөг булан бүрээс төрийн тэргүүнүүдийн түвшинд ийм бүлэг байгуулахыг дэмжих зорилгоор 2-р сарын 24-нд ахмад удирдагчид чуулган зохион байгуулж, Жинхэнэ ээжийн санал болгосноор Ахмадын дугуй ширээний уулзалт 5-р сарын 3-нд албан ёсоор эхэлсэн.

Оролцогчдын дийлэнх нь дэлхий дахинд энх тайвныг тогтоох үйлсэд өөрийгөө зориулсан эсвэл ард түмнийхээ энх тайван, аюулгүй байдлын төлөө хүчин чармайлтаа зориулж, одоо талбайгаас тэтгэвэрт гарсан.

Өөр өнцгөөс харвал тэд “жирийн мөнх бус хүмүүс” болж, насаараа ахмад настнуудын нэг хэсэг болж амьдрахаас өөр аргагүйд хүрч байна.

“Ахмадууд” нийгмийн шинэ үндэс суурь

Ахмад настнуудыг хамгаалалт, халамж хэрэгтэй хүмүүс гэж үздэг. Нийгмийн хамгааллын хувьд ч тэднийг халамжлах шаардлагатай хөгширч байгаа үе гэж үзэж, ийм байдлаар шийдвэрлэх бодлого боловсруулдаг.

Гэсэн хэдий ч Жинхэнэ ээж ахмад гишүүдийн амьдралын туршид хуримтлагдсан мэргэн ухаан, туршлагыг битүүмжлэхийг хүссэнгүй. Харин тэдний “мэдлэг”-ийг ашиглаж, нийгэмд ашиг тустай болох арга замыг бодож олжээ. Тэр тэднийг зүгээр л “ахмад настнууд” болоосой гэж хүсээгүй, харин “ахмад”-ын хувьд нийгэмд шинэ үндэс суурь болохыг хүссэн. Тиймээс тэднийг нийгэмд “өвөө, эмээ”-ийн үүрэг гүйцэтгүүлэх зорилгоор Ахмадын дугуй ширээний уулзалтыг зохион байгуулахыг санал болгов.

Ахмад настнуудыг нийгмийн хамгийн сул хэсэг гэж үздэг Японд “ахмад” гэдэг ойлголт нэлээд сул байдаг ч Солонгосын нийгэмд энэ нь газар авчээ. Жинхэнэ эцэг эхийг хүлээн авсан сонгогдсон үндэстнээс энэ ойлголтыг дамжуулж байгаа нь маш чухал юм.

Хувь хүний эрх нь “гэр бүлийн эрх” дээр суурилдаг.

Хүн бүр гэр бүлийн хайраар төрдөг. Бид хувь хүн болохоосоо өмнө эцэг эхийнхээ хүүхэд болж төрдөг. Дараа нь хүүхдүүд өсч том болж эхнэр нөхөр, эцэг эх, эмээ өвөө болдог. Энэ гэр бүлийн хамт олны дунд хүүхдийн сэтгэл, ах эгч нарын сэтгэл, эхнэр нөхрийн зүрх, эцэг эхийн сэтгэл, өвөө эмээгийн сэтгэлийг мэдэрч өсөж торниж амьдралаа өнгөрөөдөг.

Хүн гэдэг үнэхээр зүрх сэтгэлтэй амьтан. Бид ганцаараа амьдарч чадахгүй. Хүн хувь хүн болохоосоо өмнө гэр бүлд оршдог бөгөөд “гэр бүлийн амьтан” юм.

Хэрэв бид хүний эрхийн сэдвийг хөндөх гэж байгаа бол хувь хүний үзэл баримтлалд суурилсан хүний эрхийн ойлголтоос нэг алхам урагшилж, хүмүүс бие биенийхээ эрхийг хамгаалж, хамтран ажилладаг “гэр бүлийн эрх” дээр тулгуурлах ёстой. гэр бүлийн нийгэмлэг.

“Ахмадын дугуй ширээний уулзалт”-ын энэхүү эхлэл нь “Гэр бүлийн эрх” хэмээх хүний эрхийн үзэл баримтлалд тулгуурлан, өвөө эмээ, эцэг эх, гурван үеийн төлөөлөл болох хүний эрхийн үзэл баримтлалд тулгуурлан өнөөгийн нийгэмд тулгамдаж буй асуудлыг шийдвэрлэх үндсэн арга замыг санал болгох бодитой санал юм. Тэнгэрлэг Эцэг эх (Бурхан) дээр төвлөрсөн дэлхийн нэг гэр бүлийн үүднээс хүүхдүүд.

Солонгост “наери-саранг” гэдэг үг байдаг. Энэ нь шууд орчуулга нь “доошоо урсдаг хайр” (мөн “ахмадуудын залуучуудыг хайрлах” гэсэн утгатай). Энэ нь хайр усны урсгал шиг дээрээс доошоо урсах арга замыг илэрхийлдэг.

Доошоо урсдаг энэ мэт хайрыг айл өрх төдийгүй нийгэм, улс үндэстэнд хамруулах юм бол ахмадуудын нөлөөлөл нэмэгдэнэ.

Дэлхийн ирээдүйг хариуцах “хөгшөөнгүй үеийнхэн” ахмад үеийнхэнд өөрсдийн туршлага, мэргэн ухаанаа залуу хойч үедээ өвлүүлэн үлдээвэл хайр сэтгэлд суурилсан соёл тогтоно. Энэ соёлоор дамжин үеийн үед итгэлцэл бий болж, олон асуудлыг шийдвэрлэх зам гарч ирнэ. Энэ нь үнэхээр харилцан хамаарал, харилцан хөгжил цэцэглэлт, бүх нийтийн үнэ цэнийн хамтын нийгэмлэг байх болно.

“Ахмад” байгууллагын суурийг бий болгох хэрэгтэй

Хайр дурлал дээр тогтсон гэр бүлийн хамтын нийгэмлэгийн загварт суурилсан мөнх амар амгалан ертөнцийг хэрэгжүүлэхийн тулд гэртээ өвөө, эмээ байж болох өндөр настангууд нийгэмд ахмадын үүрэг гүйцэтгэх ийм институцийн суурийг бий болгох ёстой. , үндэстэн, дэлхий ертөнц.

Хөгшрөлтийг яаж харах вэ гэдэг асуудал: бид хөгшчүүлийг дөнгөж хөгшрөх өнцгөөс харах уу, эсвэл амьдралын туршлагаараа төлөвших үү? Маш том ялгаа бий.

Энэ төрлийн институци нь ахмад настнуудыг нийгэмд эрүүл саруул, ахмад настны хувьд идэвхтэй оролцуулах, нийгэм, улс орныхоо төлөө бодлого боловсруулахад үүрэг гүйцэтгэхийг уриална.

Тэнгэрийн хаант улс бол буддын шашны залбирал шиг тарни уншаад бүтээгдэх зүйл биш. Бид Тэнгэрлэг Эцэг эхийг төвлөрсөн гэр бүлийн нийгэмд төлөвшсөн зүрх сэтгэлийн соёлыг төлөвшүүлэхийн тулд чадах бүхнээ хийх ёстой.

“Гэр бүлийн эрх”-ийн заалт.

Энэ соёлын гол үнэт зүйл бол Хёжон юм. Гурван үеийн өвөө эмээ, эцэг эх, үр хүүхдүүдийн хүрээний үе бүр Тэнгэрлэг Эцэг эхээс асгардаг “доошоо урсах хайрыг” хүлээн авах ёстой. Хэрэв тэгвэл энэ хайрын уламжлалд тулгуурласан сэтгэлийн соёл нь энх тайван ертөнцийг бий болгох гол цөм болохын тулд тасралтгүй урсах болно.

コメント

タイトルとURLをコピーしました