Ерөнхийлөгч Томихиро Танакагийн илгээлт

Rev.Tanaka

Оршил

6-р сарын эхний ням гарагт (6/2) ерөнхийлөгч Томихиро Танакагийн бүх гишүүд болон адислагдсан гэр бүлүүдэд чиглэсэн видео номлолыг орон даяар дамжуулав. Ерөнхийлөгч Танака итгэлийн амьдралын гол санааг таван түлхүүр үгээр хураангуйлан үзэгчдэд хандан “Жинхэнэ эцэг эх дэлхий дээр байгаа энэ гайхамшигт цаг үед амьд байхын баяр баясгаланг үнэлж, тэдэнтэй ижил үзэл бодолтой алхаж чаддаг хүүхдүүд болоорой” гэж уриаллаа. Дэлхий дээрх буян заяаг хариуцаж яваа Жинхэнэ Ээж ээ.”

Редакцийн хэлтэс

Замаар явж байхдаа луужин хаашаа чиглэж байгааг ажиглаарай

Эх орныхоо өнцөг булан бүрээс ирсэн гэр бүлийн холбооны ах эгч нар аа, өглөөний мэнд. Бид одоо зургадугаар сарын эхний ням гаригт байна. Өнөөдрийн номлолын гарчиг нь өдөр тутмын амьдралд итгэх итгэл юм.

Та “Өдөр тутмын амьдралдаа итгэл”, “Өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь”, “Өдөр тутмын амьдралд боловсрол” номыг уншсан уу? Энэ нь бидний итгэлийн амьдралын чухал удирдамжийг агуулдаг.

Номын эхэнд юу бичсэнийг та бүхэнтэй хуваалцъя.

…тэд 430 жил амьдарсан бөгөөд Бурханы амласан Канаан нутагт байгуулагдах эрин зуунд орохын тулд цөлд 40 жилийн зовлон зүдгүүрийг туулах шаардлагатай байсан тул бид ивээн тэтгэгч луужин одоо чигээ ихээхэн өөрчилж, зүг чигийг зааж байгааг ойлгох ёстой. фирм байгуулах, Чон Ил Гүкийг суурьшуулах.
Япон хэвлэл, х. 4

Эрх мэдэл үргэлж хөдөлгөөнд байдаг. Бид цаг хугацаа өөрчлөгдөхөд “цаг үеийг” буруугаар дүгнэхгүй байхыг олон удаа сурсан. Профессор одоо хаашаа явж байна вэ? “Цаг үе”-тэй тулгарах ёстой гэдгийг би дахин нэг удаа хүсч байна.

Бидний амьдарч буй өнөөгийн цаг үеийг нэгтгэн дүгнэх юм бол бид “Чэон Ил Гүкийг угтан авах эринд” байна. Энэ бол ардын тухай бидний үзэл бодол юм.

Бид өдөр бүр Чон Ил Гүкийн тэнгэрийн тооллын дагуу он сарыг хэлдэг тул Чон Ил Гүкийн эрин үе аль хэдийн эхэлсэн байдаг. Дууссан Гэрээний эрин үе өнгөрч, Чон Ил Гукийн эрин үе ирлээ. Тиймээс би энэ (шинэ) эриний эргэлтийн цэг дээр бидний бэхжүүлэх ёстой амьдралаа товчлон хэлмээр байна.

Гэр бүлд итгэлийг цэцэглүүлнэ

Шашны зорилго бол шашин шаардлагагүй хувь хүн, шашин шүтлэггүй гэр бүл, шашин шүтлэггүй нийгмийг бий болгох явдал гэдгийг бид мэдсэн. Хүн төрөлхтний анхны өвөг дээдэс мөхөөгүй бол шашин өөрөө хэрэггүй байсан. Гэсэн хэдий ч шашин бидний зүрх сэтгэлийг Бурхантай дахин холбоход чухал үүрэг гүйцэтгэсэн. Хүн төрөлхтөн шашнаар дамжуулан Тэнгэрлэг Эцэг эх (Бурхан) руу буцахын тулд нэг нэг саад бэрхшээлийг даван туулсан гэдгийг бид ойлгож чадна.

Жинхэнэ Эцэг энэ бол үнэхээр үгийг хэрэгжүүлэх цаг гэж хэлсэн. Мөн Жинхэнэ ээж бидний амьдралыг хэрхэн авч явах ёстойг байнга дурддаг. Хүн төрөлхтний Жинхэнэ Эцэг эхтэй уулзаж, тэдний үгтэй тулгарсан хүмүүс бид өөрсдийгөө дахин нягталж, ямар амьдралаар амьдарч байгаагаа асуух ёстой.

Үгийн зорилго нь түүнийг батлах, мөн чанарын зорилго нь зүрх юм. Жинхэнэ Ээж биднийг “тэнгэрийн эрдэнэс, тэнгэрийн эрх мэдлийн зэвсэг” гэж нэрлэдэг.

Та бүхэн хувийн болон гэр бүлийн амьдралдаа энэ үгийг баталж байна уу? Бид Чон Ил Гукийн эрин үед Жинхэнэ эцэг эхийн сургаал хаана үндэслэх ёстой вэ? Мөнхүү номын хавтасан дээр “Итгэл цэцэглэдэг гэр бүл байх нь” гэж бичжээ. Яг зөв. Итгэлийн цэцэг гэр бүлд цэцэглэх ёстой. Яг энэ мөчид бид гэр бүлээ амьдралынхаа төв болгосон өнгөрсөн үеэ эргэн харж, эргэцүүлэн бодох ёстой.

Бид хувь хүнийхээ хувьд дангаараа төгсөж чадахгүй. Бид гэр бүлдээ төвлөрч дууслаа. Есүс: “Учир нь Бурханы хаанчлал чиний дотор байгаа” гэж хэлсэн (Лук 17:21). Гэр бүлийн холбоонд “Тэнгэр гэр бүлд байдаг”. Энэ бол Жинхэнэ эцэг эхийн сургаал юм.

Тэгэхээр бид гэр бүл рүүгээ хараа хяналт тавьж байгаа цагт тэнгэр (газар дээр) автоматаар тогтох уу? Энэ нь тийм ч энгийн зүйл биш гэдгийг бид туршлагаасаа мэднэ. Та бүгд санал нийлнэ гэдэгт итгэлтэй байна.

Жинхэнэ Эцэг хэлэхдээ, “Тиймээс ганцаараа амьдарч байхдаа сүнслэг байдлаа хөгжүүлэх бидний өмнөх хүчин чармайлт хангалтгүй байна. Бид өмнөхөөсөө илүү их хүчин чармайлт гаргахын тулд тууштай, тууштай байх ёстой.” (Өдөр тутмын амьдрал дахь итгэл, өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, өдөр тутмын амьдрал дахь боловсрол, Япон хэвлэл, хуудас. 24)

Өөрийнхөө итгэлийг бий болгохын тулд хувь хүний ​​хүчин чармайлт гаргасан: хүмүүс Бурханы хүслийн төлөө тэмүүлж, амьдралаа диваажинд зориулахдаа дуртай зүйлээ золиослодог. Эдгээр нь маш үнэ цэнэтэй зүйл юм. Гэсэн хэдий ч шашны амьдралын хүчин чармайлт хангалттай биш юм.

Та гэр бүлтэй бол ганцаараа байхаасаа илүү хамгаалах зүйл, алдахыг хүсдэггүй зүйл ихтэй байдаг. Тэнд Сатан орж ирнэ. Та олон зөрчилдөөн, шинэ сорилтуудтай тулгарах болно. Тийм ч учраас Жинхэнэ Эцэг бид гэр бүлгүй байсан үеийг бодвол илүү их хөдөлмөрлөх хэрэгтэй гэж хэлдэг.

Тэгвэл бид тэнгэрээс адислагдахын тулд гэр бүлээрээ ямар амьдралаар амьдрах ёстой вэ? Би өдөр тутмын амьдралын итгэлийн гол санааг t-д нэгтгэн дүгнэхийг хичээх болнотэр таван түлхүүр үгийг дагадаг.

Жинхэнэ эцэг эхийн зүрх сэтгэлд төвлөрч, өөрийнхөөрөө болоорой

Эхний түлхүүр үг нь “үйлчилгээ” юм.

Энэ үг дэндүү танил сонсогдож магадгүй ч энэ бол бидний өдөр тутмын итгэлийн амьдралд буулт хийх ёсгүй цорын ганц зүйл юм. Одоо бол “зөвт үйлчлэх” буюу “үйлчилгээгээр дамжуулан зөвт байх” цаг юм. Жинхэнэ Эцэг бид нөхөн төлбөрөөр дамжуулан авралын эрин үед биш харин үйлчлэлээр дамжуулан авралын эрин үед орсон гэж хэлсэн.

Удаан хугацааны турш бид нөхөн төлбөрт суурилсан итгэлийн үүднээс тэнгэрийн хүслийн төлөө бүх хурдаараа гүйсээр ирсэн. Одоо бид Чон Ил Гукийн эрин зуунд орсон учраас бид Бурханд эцэг эхийнхээ хувиар үйлчлэх, хүн төрөлхтний Жинхэнэ Эцэг эхийг гэр бүлдээ хүлээн авч, тэдэнд үйлчлэхийг чухалчилж байна. Үйлчлэлээр дамжуулан бид авралыг мэдрэх болно. Жинхэнэ Эцэг дараах зүйлийг хэлсэн.

Ингэвэл шашин гэж бидний мэддэг зүйл алга болно. Жинхэнэ эцэг эхчүүдэд очсоноор бид авралыг хүлээн авах болно. Энэ нь ирцээр дамжуулан авралын эрин үе ирж байна гэсэн үг юм. Тиймээс Жинхэнэ эцэг эхийн үгс бидний үгийн үндэс байх ёстой. Жинхэнэ эцэг эхийн бие махбодийн болон сэтгэл хөдлөлийн бүх мэдрэмжүүд бидний мэдрэмж байх ёстой. Жинхэнэ эцэг эхийн амьдралын хэв маяг нь бидний гэр бүлийн уламжлалын үндэс суурь болох ёстой; Энэ нь бидний гэр бүлийн соёл болох ёстой.

Өдөр тутмын амьдрал дахь итгэл, Өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, Өдөр тутмын амьдралд боловсрол, Япон хэвлэл, х. 30

“Жинхэнэ эцэг эхчүүдэд үйлчлэх” гэдэг нь бидний хэлж буй бүх зүйл, тэр дундаа үгийнхээ сэдэл, зорилго нь Жинхэнэ эцэг эхийн хүсэлд нийцсэн байх ёстой гэсэн үг юм. Мөн Жинхэнэ эцэг эхийн хүсэл, бодол, мэдрэмж нь бидний хүсэл, бодол, мэдрэмж болох ёстой. Өөрөөр хэлбэл, бид Жинхэнэ эцэг эхийн зүрх сэтгэлд төвлөрч амьдардаг хүмүүс болж байна гэсэн үг.

Жинхэнэ эцэг эх 24 цагийн турш ямар амьдралыг туулдаг вэ? Жинхэнэ эцэг эхийн тогтоосон уламжлалууд таны амьдралд бат бөх суурьшиж байна уу? Хэрэв та Жинхэнэ эцэг эхтэй илүү адилхан болохыг хүсвэл Жинхэнэ эцэг эхийн амьдралын өчүүхэн хэсгийг ч гэсэн өөрсдийн амьдралдаа тусгаж, амьдралд хэрэгжүүлцгээе.

Жинхэнэ эцэг эхчүүдэд ийм байдлаар үйлчлэхийн зэрэгцээ эхнэр, нөхөр хоёр бие биедээ үйлчлэхийг та нараас гэр орондоо үнэлээсэй гэж хүсэж байна. Мэдрэмж, хүсэл, мөрөөдлөө бие биетэйгээ хуваалцаж, бусдын нүдээр бодож, бусдын сайн сайхны төлөө амьдрах ёстой.

Бурхан ба Жинхэнэ эцэг эхийг гэртээ угтан авах үндэс нь эхнэр нөхөр хоёулаа бусдын оронд өөрсдийгөө тавьж, тэдний үгийн цаана юу байгааг ойлгохыг хичээх явдал юм. Энэ нь урьд өмнөхөөсөө илүү эргэлзээтэй байх болно гэдэгт би итгэж байна. Үйлчилгээ бол итгэлийн амьдралын тулгын чулуу юм. Бид Бурханд үйлчилдэг, Бурханд үйлчлэхээр ирсэн Жинхэнэ эцэг эхчүүдэд үйлчилдэг, Жинхэнэ Эцэг эхчүүдийг хүлээн авсан бие биедээ үйлчилдэг гэр бүлийг бий болгох ёстой.

Хүмүүс бусдын төлөө амьдрахдаа хамгийн аз жаргалтай байдаг

Хоёр дахь гол хэллэг бол “бусдын төлөө амьдар” гэсэн үг юм.

Энэ нь агаар шиг тодорхой харагдах болно. Та манай урсгалын алсын харааг мэдэх үү? Олон сүм үүнийг хэвлэж, ханан дээрээ байрлуулсан байдаг. “Бусдын сайн сайхны төлөө амьдардаг аз жаргалтай гэр бүлүүд, олон нийттэй хамт байдаг сүм хийд, улс орон, дэлхий дахинд хувь нэмрээ оруулах гэр бүлийн холбоо”. Энэ бол бидний алсын хараа юм.

Энэхүү алсын харааны үндэс нь “Бусдын төлөө амьдардаг аз жаргалтай гэр бүлүүд” юм. Урьд нь бид “Аз жаргалтай гэр бүл” гэж л хэлдэг байсан. Бид бүгд аз жаргалыг янз бүрээр мэдэрдэг. Тэгэхээр аз жаргал гэж юу вэ гэдэг зарчим дээр суурилдаг вэ? Бусдын төлөө амьдарснаар бид хамгийн их аз жаргалтай байж чадна гэсэн үг. Бусдын төлөө амьдарч байгаа бидний аз жаргал мөнхөд үлддэг. Нөгөөтэйгүүр, биднийг хайрлахдаа мэдэрдэг аз жаргал хайргүй болсон үед алга болж, зөрчилдөөн үүсдэг.

Бусдын төлөө амьдрах нь Жинхэнэ Эцэг, Жинхэнэ Ээж хоёрын амьдралынхаа туршид бидэнд харуулж, зааж сургаж ирсэн үнэт зүйлсийн хамгийн том “брэнд” юм. Энд л аз жаргал оршдог бөгөөд үүнийг ойлгох нь биднээс шалтгаална.

“Тэнгэрлэг зарчмын оршил” номын эхний мөрөнд юу гэж хэлдэг вэ?

Хүн бүр аз жаргалыг олж, гай зовлонгоос зайлсхийхийн тулд тэмцэж байна. Хувь хүмүүсийн энгийн асуудлаас эхлээд түүхийн замналыг бүрдүүлдэг агуу үйл явдлууд хүртэл хүн төрөлхтний улам их аз жаргалыг хүсэн тэмүүлж буйн үндэс суурь юм.

Тэнгэрлэг зарчмын тайлбар, х. 1.

Бидэнд өгөгдсөн эдгээр мөнхийн үнэний үгсийн эхлэл нь хүн бүр аз жаргалын эрэлд байдаг гэж хэлдэг. Дараах зүйл бол аз жаргалд хүрэхэд саад болж буй зарим зүйл юм. Энэ зарчим үнэн үү, үгүй ​​юу? (Зарчмын) эхэнд аз жаргалыг дурдсан боловч аз жаргалд хүрэх арга замыг санал болгож чадахгүй бол энэ нь үнэн биш юм.

Зарчмын бидэнд заасан, Жинхэнэ эцэг эхийн зааж өгсөн аз жаргалд хүрэх зам бол маш энгийн: бусдын төлөө амьдар. Бусдын төлөө амьдарснаар ирдэг аз жаргал бол аз жаргалын хамгийн том хэлбэр гэдгийг бид батлах ёстой. Энэ бол бидний эрхэм зорилго гэж би мэдэрч байна. Чи юу гэж бодож байна?

Миний байнга дурддаг хүмүүсийн нэг бол Виктор Франкл гэдэг еврей хүн юм. Тэрээр сэтгэцийн эмч, сэтгэл судлаач байсанНацистуудын гарт гурван жил орчим хоригдсон хүн. Түүний туршлагыг “Үхлийн хуарангаас Экзистенциализм руу” номонд бичсэн байдаг. “Зөвхөн орлуулшгүй хүний ​​төлөө амьдардаг хүн бүх зүйлийг тэвчиж чадна” (Япон хэлнээс орчуулсан) гэж тэр ойлгосон гэж хэлсэн.

Бид хэн нэгний төлөө галзуу юм шиг амьдрахдаа гэнэт аз жаргалын дунд орчихдог. Аз жаргал биднийг уулсын цаана хүлээхгүй; Энэ нь бидний өдөр тутмын амьдралд биднийг хүлээж байна. Аз жаргалыг олж авахад хэрэгтэй гол хэллэг бол “бусдын төлөө амьдрах” юм.

Өөр өнцгөөс харвал (амь насаа) золиослож байгаа мэт санагдаж магадгүй. Энэ төрлийн аз жаргалыг “золиослол” гэдэг үггүйгээр хийж чадахгүй нь гарцаагүй. Өөр хэн нэгний төлөө цаг заваа зориул. Мөнгө золиослох. Хичээл зүтгэлээрээ биеийнхээ энергийг золиослоорой… Ямар ч тохиолдолд та нөгөө хүндээ ямар нэгэн зүйл өгч байгаа нь гарцаагүй.

Жинхэнэ ээж намтартаа “Амар амгалангийн эхийн дүрээр амьдрахаар дуудагдсан тэр хүнийг эргээд бодоход цаг хугацаа өнгөрөхөд “золиослол” гэдэг нь миний нэрлэж чадах нэр болсныг би ойлгосон. (Энхийн эх, 66-р хуудас). Ээжийн амьдрал эргэн тойрныхоо хүмүүст зориулсан олон тооны золиослол байсан. Жинхэнэ Аав ч бас ийм амьдралаар амьдарч байсан. Гэсэн хэдий ч та түүнээс “Таны амьдрал аз жаргалгүй байсан уу” гэж яагаад асуудаггүй юм бэ? Тэр “Энэ бүхэн өнгөрсний дараа энэ бүхэн хайр байсан” гэж хариулах байх. Ээжээс асуувал “Би аз жаргалгүй байсан” гэж хэзээ ч хэлэхгүй гэдэгт би итгэлтэй байна.

Бид өдөр бүр Гэр бүлийн амлалтыг иш татан “Манай гэр бүл, Чон Ил Гүкийн эзэн…” гэж хэлдэг, учир нь бид золиослол хийдэг учраас эзэн байж чадна. Жинхэнэ Эцэг та илүү их зүйлийн төлөө золиослох тусам таны хайрын зэрэглэл өндөр байдаг гэж хэлсэн. Гэр бүлийн тангарагт “Манай гэр бүлд үнэнч охид хөвгүүд, эх орондоо эх оронч, дэлхийн гэгээнтэн, тэнгэр газар тэнгэрлэг хөвгүүд, охид” гэж илэрхийлсэн байдаг. Үр хүүхэд, эх оронч, гэгээнтэн, тэнгэрлэг хөвгүүд, охидын мөн чанар нь нэг юм: бусдын сайн сайхны төлөө амьдар. Илүү сайн сайхны төлөө амьдрах нь хайрын зэрэглэлийг нэмэгдүүлдэг. Та гэр бүлийн түвшинд, үндэсний хэмжээнд, дэлхийн түвшинд, эсвэл сансар огторгуйн түвшинд, тэр дундаа сүнсний ертөнцөд золиослолын амьдралаар амьдарч байсан уу гэдгийг асуух болно.

Жинхэнэ аз жаргалыг бусдын төлөө амьдарч, өдөр тутмын амьдралдаа олж авч чадна гэдгийг бид мэдрэх ёстой. Бид эхнэр нөхрийнхөө төлөө амьдардаг учраас аз жаргалтай байдаг. Бид үр хүүхэд, эцэг эхийнхээ төлөө амьдарч байгаадаа баяртай байдаг. Бид хөршүүд, найз нөхдийнхөө төлөө амьдардаг учраас баяртай байдаг. Бид эх орныхоо төлөө, дэлхийн төлөө амьдарч байгаадаа баяртай байна. Амьдралд тохиолдсон энэ ганц буудлаас бид ийм аз жаргал, хайрыг ямар түвшинд мэдэрч чадах вэ? Бид ийм амьдралаар хэрхэн амьдрах талаар гүнзгий судлах цаг болжээ.

Шашинаар дамжуулан хүний ​​мөс чанарт хандсан Бурхан

Гурав дахь түлхүүр үг бол “ухамсар” юм.

Мөс чанар бол “хоёр дахь бурхан” бөгөөд тэр үргэлж тантай хамт байдаг. Энэ бол шашныг бий болгох үндсэн хүч юм.

Хүн бүр амар амгалан, аз жаргалыг хүсдэг. Үүний гол цөм нь хүн бүрийн дотор байдаг ухамсар юм. Тиймээс хүн төрөлхтөн ухамсрын субьект болох Бурханыг эрэлхийлдэг. Бурхан шашин шүтлэгээр дамжуулан хүний ​​мөс чанарт хандаж ирсэн. Шашны зорилго бол Бурхан бол хүмүүний эзэн мөн гэдгийг заах явдал юм. Энэ бол шашны гол үүрэг юм.

Мөс чанарыг хүн бүтээгээгүй. Биднийг энэ хорвоод төрөхөд аль хэдийн өгсөн. Үүнийг ямар ч бодол, хүчээр дарж чадахгүй. Бие махбодийг устгаж чадах хүчирхийллээр ч биш. Зургаан мянган жилийн турш Бурхан хүн төрөлхтний мөс чанарт нь ярьж байхдаа тэнгэрийн зааврын дагуу тэднийг чиглүүлсээр ирсэн.

Жинхэнэ Эцэг үүнийг “үд дундын тооцоо” гэж тодорхойлж, мөс чанартаа сүүдэр үүсгэхгүй байхыг уриалж, мөс чанараа өрөнд оруулахгүй байхыг уриалав. Хэрэв бид мөс чанар, хүсэл эрмэлзэлээ битүүмжилж, хувиа хичээсэн байдлаар үйлдвэл гэмших болно. Энэ нь бидний зүрх сэтгэлд хуримтлагдах сүүдрийг тусгах болно.

Бид ухамсрын дуу хоолойг сонсох ёстой бөгөөд үүний дагуу Бурханы дуу хоолойг сонсох ёстой. Тиймээс залбирах хэрэгтэй.

Жинхэнэ Эцэг сүүдэр үүсгэхээс зайлсхийх нууцын талаар: “Хэрэв бид бүгд гэрэлд амьдарч байхдаа гэрэлтэж чадвал нүглийн сүүдрийг хаяхгүй” гэж хэлсэн байдаг. (Өдөр тутмын амьдрал дахь итгэл, өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, өдөр тутмын амьдрал дахь боловсрол, Япон хэвлэл, хуудас. 48)

Бусдын төлөө амьдрах тухай би түрүүн хэлсэн. Мөс чанар нь ч үүнийг хийхийг хүсдэг. Хэрэв бид ухамсрын дуу хоолойгоор амьдарвал эцэст нь гэрэлтэх болно. Ах, эгч нараа эргэн тойрондоо харах нь нүд гялбам биш гэж үү? Бидний эргэн тойронд 360 градусыг гэрэлтүүлж, хүн бүр бидэнтэй ойртохыг хүсдэг гэрэлтүүлэгч болцгооё.

Хэцүү байдалд орохдоо бид үүнийг тэнгэрийн заяаны үүднээс харах ёстой.

Дөрөв дэх түлхүүр үг бол “талархал” юм.

Талархлын амьдрал. Тэнгэрлэг зарчимд та үүнийг “дураараа тэвчих” гэж тодорхойлсон. Талархлын ач холбогдлыг батлахын тулд би Жинхэнэ эхийн үгийг танилцуулахыг хүсч байна.

Миний насан туршийн уриа: Өнөөдөр амьдарөчигдрөөс илүү их талархаж байна. Би өчигдрөөсөө илүү өнөөдөр талархалтай амьдрахыг хичээсэн, маргааш ч өнөөдрийнхөөсөө илүү талархалтай амьдрах болно. Энэ бол миний амьдралын зорилго байсан: өдөр бүр талархалтай байх.

Өдөр тутмын амьдрал дахь итгэл, Өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, Өдөр тутмын амьдралд боловсрол, Япон хэвлэл, х. 50

Та бүх зүйлийг талархалтайгаар хүлээж авдаг хүнийг ялж чадахгүй. Та тэдний дундуур сэлэм хийсэн ч тэд талархаж байвал тэмцэх хүсэл чинь алга болно, тийм үү? Бид ямар ч сорилт, бэрхшээл тулгарсан ч өчигдрийнхөөсөө илүү, маргааш нь өнөөдрийнхөөсөө илүү талархах ёстой. Жинхэнэ ээж Данбури шоронд орохдоо Жинхэнэ Эцэг ингэж хэлсэн гэдгийг Жинхэнэ ээж гэрчилсэн.

Аав Данбури руу явахын өмнө сүүлчийн мөчид надад салах үг хэлсэн. Тэрээр “Та нөхцөл байдлын талаар гомдоллож болохгүй. Үүний оронд та үүнд талархаж амьдрах ёстой. Та талархалдаа бүрэн нэгдсэн бол энэ нь жинхэнэ, мөнхийн эв нэгдлийн үндэс суурийг бий болгоно. Эв нэгдэлтэй байх үед агуу гайхамшиг ирэх болно.”

Өдөр тутмын амьдралд итгэх итгэл, өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, өдөр тутмын амьдрал дахь боловсрол, Япон хэвлэл, хуудас 50 – 51

Жинхэнэ Эцэг шоронд ороход түүний оюун санаанд оруулсан удирдамж нь талархал байв. Та ямар ч албан тушаалд очсон бай талархаж бай. Эндээс л дараагийн алхам эхэлнэ.

Ер нь амаргүй байхад талархах гэж оролдох үе олон байдаг. Гэхдээ бид эдгээр нөхцөл байдлыг илүү том хөлөг онгоцны үүднээс, тэнгэрийн заяаны үүднээс авч үзвэл яах вэ? Хэрэв та “Хэрэв би одоо тулгарч буй эдгээр сорилтуудыг талархалтайгаар хүлээн авбал Бурханы хүсэл улам урагшлах болно” гэж бодож чадвал таны хандлага өөрчлөгдөж, талархах нь гарцаагүй. Ганцаараа хийвэл зовиуртай байж болох зүйлийг та гол нь адислал гэдгийг ойлгож чадвал талархал болон хувирч болно.

Өдөр тутмын амьдралдаа жижиг зүйлийг үнэлдэг хүмүүс том зүйлийг ч үнэлж чаддаг. Нөхөр, эхнэр, эцэг эх, эмээ өвөө, тэр байтугай гэрт тохиолддог жижиг зүйлүүдэд бид талархах үед; Бид “баярлалаа” гэдэг үгийг эрхэмлэдэг. Ийм маягаар баригдсан гэр бүлийн амьдралын суурин дээр ирээдүй цэцэглэн хөгжинө гэдэгт итгэлтэй байна.

Төлбөрийн эрин үед тогтсон уламжлалууд Чон Ил Гукийн үеийн уламжлалтай нэгдэх үед

Дөрөв дэх түлхүүр үг бол “уламжлал”.

… бид нөхөн төлбөрийн эрин үед байсан уламжлалыг солих хэрэгтэй. Энэхүү шинэ уламжлал нь бид тэнгэрийн хаант улсад үүрд мөнхөд дагах болно. Бид гэр бүлд төвлөрч, үнэнч үр хөвгүүд, охид, бие биедээ үнэнч үнэнч эхнэр, нөхөр, жинхэнэ эх орончдын замыг бий болгож, гэгээнтэн, тэнгэрлэг хөвгүүд, охидын замыг бэлтгэх ёстой. Бид дэлхий дээр эдгээр арга замыг бэлтгэх ёстой.

Өдөр тутмын амьдрал дахь итгэл, Өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, Өдөр тутмын амьдралд боловсрол, Япон хэвлэл, х. 52

Олон ахмад гэр бүл энэ үгийг мэдэж, хүн төрөлхтний Жинхэнэ эцэг эхтэй уулзсандаа юутай ч зүйрлэшгүй баяр баясгалан, талархалтайгаар дэлхийн номлолд явахаар явсан. Зарим нь хайртай хүмүүсээ ардаа орхиж, зарим нь хичээлээ түр завсарлав.

Илүү том, илүү олон нийтийн үйлсийн төлөө, үнэ цэнэтэй зүйлийн төлөө ч зогсох уламжлал хэр үнэ цэнэтэй вэ? Тиймээс манай урсгалын дэлхийн үндэс суурь бүрдсэн гэж хэлэхэд хэтрүүлсэн болохгүй.

Нөхөн төлбөрийн насны дараа бид үйлчлэлээр дамжуулан авралын эрин үе рүү орлоо. Одоо бол хамгийн тохиромжтой ертөнцийн шинэ уламжлал буюу Чон Ил Гукийн эрин үед тохирсон уламжлал хэрэгтэй байна. Бид өөрсдийн гэр бүлд тэнгэрийн хүслийг цэцэглүүлэх ёстой. Бурханы бүтээлийн хамгийн тохиромжтой зүйл бол гэр бүл байв. Бурханы үгийг сонссон, тэнгэрээс адислал хүлээн авагчдын хувьд бид гэр бүлдээ тэнгэрийн хүслийг биелүүлэх агуу эрхэм зорилготой.

Хайртай дотны хүмүүсээ араар нь тавьж, амь насаараа дэнчин тавьж хорвоог орхисон эрхэм ахмадууд маань. Одоо бид энэ итгэл, хүсэл тэмүүллийг арав дахин нэмэгдүүлж, хайртай хүмүүсийнхээ төлөө өөрийгөө зориулах болно. Нөхөр нь эхнэрээ зөвөөр хайрлаж, эхнэр нь нөхрөө зөв хайрлаж, эцэг эх нь үр хүүхэдтэйгээ зөв харьцаж, үр хүүхэд нь эцэг эхээ зөвөөр хүндэлж, эмээ өвөө хоёрыг нандигнан хайрлана. Ийнхүү гурван үеийн хаант улсын уламжлал тогтоно.

Гэр бүл зүгээр л бие биентэйгээ тулгарвал бүтээлийн идеал биелэхгүй. Одоогоор дурдсан дөрвөн түлхүүр үгийг санаж, тэдгээрийг хэрэгжүүлээрэй. Бие биедээ зөв үйлчил. Бусдын төлөө амьдар. Бие биетэйгээ харьцахдаа ухамсрын дуу хоолойг сонс. Бие биедээ талархалтай ханд. Тэнд л бидний уламжлал мөнхөд тогтох болно. Жинхэнэ Эцэг “Уламжлалгүйгээр хүмүүжүүлэх гэж юу байх вэ? Боловсрол бол уламжлалаас төрдөг” гэж хэлсэн.

Хоёр, гурав, дөрөв дэх үеэ бид юунд сургах ёстой вэ?

Энэ тухай бодохоосоо өмнө эхлээд уламжлал тогтооё. Бид Тэнгэрлэг Эцэг эхчүүдэд үйлчилж, Жинхэнэ Эцэг эхчүүдэд үйлчлэх ёстой. Дараа нь, зөв ​​ёс заншил гэр бүлд суурьших болно. Энэ бол бидний итгэлийг хоёр, гурав дахь үедээ өвлүүлэн үлдээх түлхүүр юм.

Одоо бол гэр бүл, бидний итгэлийн амьдралд тогтсон, өвлөгдөх ёстой уламжлалууд шинээр бий болж буй уламжлалтай холилдох цаг болжээ. Барьцааны үйлчлэл, мөргөлийн үйлчилгээ, аравны нэг, залбирал, гэр бүлийн тангараг… Энэ нь бид эдгээр уламжлалыг зохих ёсоор дамжуулж, ариун ёслолын амьдралыг сахих тулгын чулуу байх болно. Дэлхий дээр алхаж яваа Жинхэнэ ээжтэй сэтгэл зүрхээрээ нэгдэж байж тогтдог уламжлал байдгийг бас санах ёстой.

Бид түүхэн дэх хамгийн том итгэл найдварын хүрээнд амьдарч байна

Эцэст нь энэ үгийг та бүхэнтэй хуваалцмаар байна.

Бүх хүн төрөлхтний итгэл найдвар бол Жинхэнэ эцэг эхтэй уулзах явдал юм. Жинхэнэ эцэг эхтэй учрах нь түүхийн үр жимс, энэ үеийн төв, ирээдүйн үндэс суурь юм. Тэдэнд сийлсэн та нар тэдний мөчир болно.

Өдөр тутмын амьдралд итгэх итгэл, өдөр тутмын амьдралдаа гэрчлэх нь, өдөр тутмын амьдрал дахь боловсрол, Япон хэвлэл, хуудас 130 – 131

Дэлхий дээр Жинхэнэ Эцэг эхтэй байх эдгээр гайхамшигт цаг үед талархалтай байцгаая. Бид өөрсдийн хүслээр төрөөгүй. Энэ насанд мэндэлсэндээ баярлаж талархсан хүүхдүүд болцгоож, дэлхий дээрх заяаг хариуцдаг Жинхэнэ эхийн үзэл бодолтой алхцгаая.

Эцсийн эцэст Жинхэнэ эх сүнсний ертөнц рүү явах цаг ирнэ. Тэр цаг ирэхэд бид хоёр, гурав, дөрөв дэх үеийнхээ бахархал болсон уламжлалыг бий болгох байсан болов уу? Энэхүү уламжлалын гол цөм нь Жинхэнэ эцэг эхчүүдэд хандах бидний хандлага байх нь дамжиггүй. Хүн төрөлхтний жинхэнэ эцэг эх ганцхан хос байдаг нь ерөнхийлөгч Сун Мён Мүн, ерөнхийлөгч Хак Жа Хан нар юм. Энэ нь 300, 500 жилийн дараа өөрчлөгдөхгүй.

Бурханы удамд зогсох замыг Жинхэнэ эцэг эхчүүд бидэнд зааж өгсөн. Сүнслэг ертөнцөд ч бай, газар дээр ч бай амьтай хүмүүст Бурханы удам руу буцах зам нээгдсэн.

Бид түүхэн дэх хамгийн том итгэл найдварын хүрээнд амьдарч байна. Хүн төрөлхтний Жинхэнэ Эх нь тэдний өмнө байгааг мэдэхгүйгээр сүнсний ертөнцөд очихгүйн тулд энэ адислалыг бүрэн ухамсарлаж, Жинхэнэ Эцэг эхийн талаар аль болох олон хүнд гэрчилцгээе.

Хэрэв танд Жинхэнэ эцэг эхийн талаар гэрчлэхийг хүсч байгаа эсвэл үнэнийг хуваалцахыг хүссэн хүн байвал Чон Шим Воны тусгай залбирлын өрөөнд хичээнгүйлэн залбирч, тэднийг Жинхэнэ эцэг эх рүү хөтлөхөө мартуузай.

Тэнгэрийн ивээл танд болон танай гэр бүлд байх болно гэдэгт би чин сэтгэлээсээ найдаж байна.

コメント

タイトルとURLをコピーしました