Хоёр дахь үе: сүмийн талаархи алсын хараа, итгэл найдвар

Монгол

Гуравдугаар сарын 4-нд Өмнөд Айчи дүүргийн Канаяама гэр бүлийн сүмд хоёр дахь үеийн тусгай цугларалт болж, Тэнгэрлэг Японы Тэнгэрлэг Эцэг эхчүүдийн Ариун Нийгэмлэгийн бүсийн ерөнхийлөгч ноён, хатагтай Банг Санг-ил нарыг хүлээн авч уулзав. Тэрээр урмын үгэндээ Жинхэнэ эхийн хоёр дахь үеийнхний төлөөх итгэл найдварыг гэрчилж, тэднийг “хөрш айлын ах, эгч нараа хүндэлж, хайрлаж, сүмд ирдэггүй хоёр дахь үеийг тууштай хамгаалахыг” уриалсан. Ингээд илтгэлийн агуулга, мөн түүний гэргий Казүё Фүжинохарагийн мэндчилгээг хүргэж байна.

Редакцийн хэлтэс

40 хоногийн семинар: шинээр томилогдсон хоёр дахь үеийн удирдагчид болон гишүүдийн хоорондох чин сэтгэлийн солилцоо

Бүгдээрээ сайн уу. Өнөөдөр энд байгаадаа баяртай байна. Гитар тоглох, бүжгийн үзүүлбэр, гурван залуу гишүүний мэдүүлэг бүгд гайхалтай байлаа.

Би одоо тойргийн ажлаа хийж, дүүргийн хоёрдугаар үеийн дарга нар шинээр томилогдсон дүүргүүдээр явж байна. Дүүргийн удирдагч Казухидэ Кикүчи болон түүний эхнэртэй уулзахад таатай байлаа. Тэднийг дөрвөн хүүхэдтэй гэж би сонссон ч тэд маш залуу харагддаг тул адислалд нэр дэвшигчид гэж бодсон.

Эхний 40 хоногийн сургалтанд удирдагчид нэгдэх зарчим ба Жинхэнэ эцэг эхийн амьдралын хичээлийг судлах зорилгоор Япон даяар сүмүүдэд зохион байгуулагдсан 40 хоногийн семинарт лекц унших үүрэгтэй байв. Ингэх болсон нэг шалтгаан нь хоёр дахь үеийн удирдагчид болон тэдний гишүүдийн хоорондын чин сэтгэлийн холбоог гүнзгийрүүлэх явдал байв.

Японд ирснээсээ хойш намайг шинэ сүмд шилжүүлэх болгонд гишүүн бүртэй харилцаа тогтооход багагүй хугацаа шаардагддаг. Миний хувьд япон хүмүүсийн нэрийг санах амаргүй. Намайг анх томилогдсон Айзувакамацу (Фүкүшима муж) сүмд Сато (佐藤) зэрэг хятад хэлний “фужи” (藤. Үүнийг “тох” гэж ч уншиж болно) гэсэн нэртэй олон хүн байсан. ), Ито (伊藤), Муто (武藤), Эндо (遠藤), Сайто (斉藤). Сарын дараа ч гэсэн нэр, царай зүсийг нь тааруулахад хэцүү байсан. Жишээлбэл, би “Чи Ито-сан байх ёстой, тийм ээ?” Тэр хүн “Үгүй ээ, би Муто” гэж хариулна.

Би ийм төрлийн солилцоог олон удаа хийж байсан. Түүнээс гадна хэд хэдэн Itos байсан. Энэ нь хошигнол мэт санагдаж магадгүй ч би тэднийг өндрийн дарааллаар нь дуудах талаар нухацтай бодож үзсэн, жишээ нь: “Хамгийн өндөр Ито-сан, хоёр дахь өндөр Ито-сан…”

Өнгөрсөн аравдугаар сард дүүргийн хоёр дахь үеийн удирдагчид Жинхэнэ ээжийн итгэл найдварыг хангахын тулд байр сууриа илэрхийлэв. Хэрэв тэд өөрсдийгөө тогтоож чадахгүй бол шүүмжлэлийн хамгийн гол хэсэг нь ээж рүү чиглэнэ. Шүүмжлэгчид “Ээж нь Японд хоёр дахь үеийг ойлгохгүй байна …” гэж хэлж магадгүй бөгөөд гишүүд болон ээжийн хооронд зүрх сэтгэлийн саад үүсч магадгүй юм. Хоёр дахь үеийн бүрэн эрхт ирэлт удаан үргэлжилж болно.

Би маш их санаа зовж, Тэнгэрээс тусламж гуйсан. Төв байрны ажилтнуудтай нэлээд ярилцсаны эцэст 40 хоногийн сургалт зохион байгуулахаар шийдсэн. Хоёр дахь үеийн удирдагчид, гишүүд маань лектор, семинарт оролцогчдын хувьд чин сэтгэлийн яриа өрнүүлж, санал бодлоо хуваалцвал зүгээр гэж бодсон. Энэ нь Ариун Сүнс ба үнэнээр дүүрэн сүмийг бий болгох Жинхэнэ Эхийн найдвартай нийцэж байв.

Семинарууд нигүүлслээр дүүрэн байсан гэдэгтэй бид бүгд санал нийлж чадна гэж бодож байна. Гэсэн хэдий ч, хэрэв семинарыг зөвхөн хоёр дахь үеийн удирдагчтай эдгээр сүмүүдэд зохион байгуулдаг байсан бол Япон дахь бусад 300 орчим сүмийн дунд яагаад бусад сүмүүдэд биш зөвхөн тэдгээр сүмүүдэд семинар зохион байгуулдаг вэ гэсэн асуулт гарч ирж магадгүй юм. Ийм учраас орон даяар зөвлөгөөн зохион байгуулсан. Үүний үр дүнд улс даяарх удирдагчид хамгийн их нигүүлслийг хүртсэн хүмүүс байв.

Дүүргийн хоёр дахь үеийн дарга нар бүгд лекц уншиж байхыг би харсан. Тэд нэгдүгээр үеийн удирдагчид шиг лекц унших туршлагагүй байсан нь ойлгомжтой бөгөөд бэлтгэл хийхэд маш их цаг зарцуулсан гэдгийг би хэлж чадна. Тэд маш их Чонгсонтой залбирсан гэдэгт итгэлтэй байна. (Тэдний үйлдлийг хараад) Хоёр дахь үеийнхний нас ирсэн гэдэгт итгэлтэй байна.

Ээж хоёр дахь үеийг дүрслэхийн тулд олон үг ашигласан. Тэр тэднийг “цэвэр ус” гэж тодорхойлсон бөгөөд “талст” шиг.

Миний зүрх сэтгэлд үлдсэн үгс бол “хоёр дахь үеийн орон бол сүмийн итгэл найдвар, алсын хараа юм.” Энэ мэт урмын үгсийг энд хүрэлцэн ирж байгаа хүмүүс алгаа жимэр хүлээж авна гэдэгт итгэлтэй байна. Сүмд ирдэггүй ах эгч нар маань яах вэ? Гэр бүлийн холбооны жинхэнэ үнэ цэнийг бид тэднийг халамжилж, хайр сэтгэлээ зориулж, хамтдаа алхаж чадаж байна уу, үгүй юу гэдгээр шалгагдана.

Эхнэр нөхөр хоёр бие биенээ хүндлэх ёстой

Хайр бол агуу юм. Хүнээс хайрыг булааж авбал амьтантай адилхан болно. Зарим талаараа бид амьтнаас ч дор болж магадгүй. Хүмүүс l-г илэрхийлж чадна

ove, гэхдээ түүний гүн нь хэмжээлшгүй их юм.

Хосууд арав, хорин жил хамт амьдарлаа ч гэсэн нөгөө хүний сэтгэлийн ертөнцийн бүх нарийн ширийн зүйлийг ойлгоход хэцүү байх болно. Үл мэдэгдэх ертөнц үргэлж гарч ирэх болно (таны түншийн тухай). Үүнийг олж мэдэх нь хосууд болон хамтдаа амьдрахын жаргал байж болох юм.

Ерөөл авснаас хойш гучин таван жил болж байна. Би түүнтэй удаан амьдрах тусам түүнээс айдаг. Энэ нь чөтгөр, барын айдас биш юм. Тэр надаас илүү тэнгэрийн эрх мэдэл, сүнслэг ертөнцийн үйл ажиллагаанд илүү мэдрэмтгий бөгөөд шийдвэрээ маш хурдан гаргаж чаддаг. Би түүнийг биширч, чин сэтгэлээсээ хүндэлдэг.

Эхнэр нөхөр хоёр бие биенээ хүндлэх ёстой. Хамт амьдарч байхдаа нөгөө хүндээ сэтгэл дундуур байх эсвэл өөрийнхөө дутагдалд харамсах үе байдаг. Гэсэн хэдий ч та хоёулаа бие биенийхээ дутагдлыг магтдаг гэдгийг ойлгосноор та талархал, хүндэтгэл, бишрэлийг мэдрэх болно. Хосууд бусдын оршихуйн үнэ цэнийг ингэж харж чадвал Бурханы цээжинд ойртдог.

Та санамсаргүй байдлаар якуза, мафитай тааралдвал айж магадгүй. Учир нь тэдэнтэй холбоотой хүчирхийллийн дүр зураг байдаг. Та тэдний “нударганы” хүчнээс айж магадгүй. Гэсэн хэдий ч “нударга”-ын хүч хайрын хүчийг дийлэхгүй.

Та бие бялдрын хувьд бэлтгэл хийдэг учраас энэ нь сүнслэг ертөнцөд илүү өндөр байр суурь эзэлнэ гэсэн үг биш юм. Тодорхой насанд хүрмэгц бие чинь өсөхөө больдог. Үүний эсрэгээр, сүнслэг бие нь биднийг амьд байгаа цагт өсөх боломжтой. Тиймээс хайрыг (бидний чадвар) тэжээх нь аливаа хүчийг олж авахаас илүү чухал юм.

Өнөөдөр энд байгаа бүх гэр бүлийн залуучуудын аль нь илүү чухал вэ, та эсвэл таны хүүхдүүд үү? Хүүхдүүд илүү чухал гэж хэн ч хариулна гэж би бодож байна. Эцэг эхчүүд бид бүгдээрээ хүүхдээ нэгдүгээрт тавьдаг. Эцэг эхчүүд хүүхдийнхээ төлөө амь насаа эрсдэлд оруулсан.

Бурхан ба Жинхэнэ Эцэг эх нь хүн төрөлхтний эцэг эх учраас тэд өөрсдөөсөө илүү биднийг, хүүхдүүдээ халамжлахыг эрэлхийлдэг. Жинхэнэ эцэг эх бол мөнхийн өвөрмөц юм. Хэдий тэдний үнэ цэнэ хэмжээлшгүй их, хамгийн их нандигнан нандигнан хайрлах учиртай ч тэд өөрсдийгөө хайхрахгүй, амь насаараа биднийг хамгаалахыг хичээдэг. Ийм учраас тэд хүнд хэцүү, өргөстэй замыг туулсан.

Өнөөдөр нийгэмд асуудал дүүрэн байна. Гэр бүл салж, эцэг эхчүүд хүүхдээ хүчирхийлэх нь цөөнгүй. Зарим хүмүүс “хүмүүсийн сүсэг бишрэл” гэсэн нэр томъёог “үхсэн” үг гэж нэрлэдэг. Залуучуудын амьдарч буй орчин эмх замбараагүй, хар тамхи, бэлгийн ёс суртахуун ялзарч байна. Хэрэв хэн нэгэн ижил хүйстнүүдийн гэрлэлтийн талаар өөр үзэл бодлоо илэрхийлбэл түүнийг хэт их үзэлтэн эсвэл хүйстэн гэж цоллож, ширүүн дайралтанд өртдөг. Ийм нөхцөлд гэр бүлийн холбоо гэр бүлд хүмүүжсэн хайрын үнэ цэнийг, гэрлэлтийн жинхэнэ мөн чанарыг илтгэж байна. Гэвч гэр бүлийн холбоог доромжилж, хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр өрөөсгөл мэдээлэл цацах нь намжаагүй байна.

Жинхэнэ ээж над руу утасдаад “Эдгээр асуудал өнгөрнө. Санаа зоволтгүй. Ийм цаг үед бид гэрчлэх хэрэгтэй байна.” Дараа нь тэр намайг арав дахин үржүүлэхийг маш их хүссэн. Дуудлагын үеэр тэр сүмд ирж чадаагүй хоёр, гурав дахь үеийнхний тухай хүртэл ярьсан. Хэрэв тэд буцаж ирвэл тэдгээр гэр бүлийн эцэг эх болон хоёр дахь үеийнхний орон зай ихээхэн сэргэж, гэрчлэхийг дэмжсэн шуурга бий болно гэдэгт эргэлзэхгүй байна.

Гэрчлэх ажилд ялалт авчрахын тулд өнөөдөр хийх ёстой зүйл бол хань ижилтэйгээ харилцаагаа сайжруулах явдал юм. Юу ч хэлээгүй ч бие биентэйгээ сайн харьцдаг хосыг хөршүүд нь анзаарах болно. Тэд гадаад төрхийг нь биширдэг тул сонирхох болно. Тэд “Та хоёр үнэхээр сайн зохицдог. Яагаад гэж гайхаж байна. Чамайг ямар нэгэн итгэл үнэмшилтэй гэж би сонслоо…” Ингэж тэд чам руу ирдэг. Энэ бол гэрчлэх эхлэлийн цэг юм. Эхнэр нөхөр хоёр нэгдмэл байдлаар дэлгэрүүлбэл өмнөхөөсөө илүү олон хүнд дэлгэрүүлэх боломжтой.

Ерөөлтэй хосууд хоорондоо байнга хэрэлдэж, муудалцаж байвал хүмүүс араар нь ярьж, “Жинхэнэ хайр, жинхэнэ хайр” гэж номлодог ч хэрэлдэхээс өөр зүйл хийдэггүй. Ерөөлтэй хосууд гэрчлэх нэр дэвшигчдийг сүмд авчрахын тулд маш их цаг зарцуулсан байж болох ч тэд зүгээр л явах болно (тэдгээрийг байнга маргаж байхыг хараад).

Гэр бүлийн холбоо нь татан буугдах үндэслэл болсон гэмт хэрэг үйлдээгүй

Телевизийн суваг болгоноор “хуучнаар нэгдэх сүм”-ийг дахин дахин дуудаж, Японд Гэр бүлийн холбооны талаар мэдэхгүй хүн байхгүй болов уу. Жинхэнэ эцэг эхчүүд сайн, муу байр суурьтай байсан ч алдартай байх нь адилхан гэж хэлсэн байдаг. Муу дүр төрхтэй байсан ч бүгдийг нэг дор эргүүлж чадвал сайн.

Хэрэв та өөрөө нүгэл үйлдсэн бол дэлхий чамайг буруушаагүй ч гэсэн та өөрийнхөө үйлдлүүдийг эргэцүүлэн бодож амьдрах ёстой бөгөөд таны нэг хэсэг үргэлж агшиж байх болно.

ичмээр. Гэхдээ гэмт хэрэг хийгээгүй бол биеэ зөв авч явах ёстой. Манайхыг татан буулгах өргөдлөө өгөх ёстой гэж хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр удаа дараа мэдээлж байгаа ч Гэр бүлийн холбооноос татан буулгах үндэслэл болох гэмт хэрэг хийгээгүй. Тэнгэрийн заяаг сурталчлахын тулд сайн дураараа мөнгө хандивлах нь яагаад гэмт хэрэг вэ?

Томоохон байгууламжтай Японы олон шашны байгууллага байдаг. Тэд гэр бүлийн холбооныхоос том хэмжээтэй барилгуудыг эзэмшдэг.

Оройн хоолны дараа эхнэр бид хоёр цаг хагас орчим алхдаг. Бид өөр өөр замаар явахыг хичээдэг ч хаа ч явсан ямар нэгэн шашны байгууллагын байр харагдана. Тэд бүгд нэлээд том хэмжээтэй. Мэдээжийн хэрэг, итгэгчид тэдгээр байгууламжийг барихын тулд маш их мөнгө хандивласан байх ёстой. Тэгэхгүй бол яаж ийм том байгууламж барих байсан юм бэ?

Тэдгээр шашны байгууллагуудтай харьцуулахад бидний үйл ажиллагаа маш бага. Гэсэн хэдий ч Японы Коммунист намын удирдагчид, зүүний хуульчид, зүүний сэтгүүлчид манай сүм рүү дайрсан, учир нь салбар байгууллагууд коммунизмын аюулын тухай мэдээлэл түгээж, түүний эсрэг дайнд ялахын төлөө тэмцэж байна. Тэд энэ боломжийг ашиглаж, “нүдний шархыг дарах сайхан боломж” байгаадаа баяртай байна.

Боловсрол, соёл, спорт, шинжлэх ухаан, технологийн яам (БСШУСЯ) гэр бүлийн холбоонд асуулт тавих эрхээ тасралтгүй хэрэгжүүлсээр ирсэн. Тэр болгонд бид чин сэтгэлээсээ хариулж, хэд хэдэн цаасан хайрцагтай хариу илгээсэн. Боловсрол, Соёл, Спорт, Шинжлэх ухаан, Технологийн Яамны ажилтнууд өдөр шөнөгүй эдгээр материалыг хянаж, тэнгэрийн овгийн Мессиа гэх мэт мэдэхгүй нэр томъёо бүрийг шалгаж, баталгаажуулж байна. чамаас гэр бүлийн холбооны түүх.

Хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарч буй мэдээлэл, Гэр бүлийн холбооны талаарх бодит байдал огт өөр

Бүгдээрээ итгэлтэй байгаарай. Гэр бүлийн холбоо хэзээ ч задрахгүй.

Өнгөрсөн жил орон нутагт НИТХ-ын сонгууль болж, анх удаа ерөөл хүртсэн нэр дэвшигч үнэмлэхүй ялалт байгуулсан. Сонгууль болох үед Өрхийн холбооныхныг зодоон дээд цэгтээ хүрсэн. Түүнийг эсэргүүцсэн олон тооны ухуулах хуудас тарааж, заримдаа ялах болов уу гэж бодсон. Гэвч сонгогчдынхоо гэрт очиж дэмжлэг үзүүлэхэд нь хүн бүр түүний зан чанарыг сайн мэдэж, “Чи мэдээж муу хүн шиг харагдахгүй байна. Би чамайг дэмжинэ!” Тэр олон урмын үг авсан.

Эцсийн дүндээ энэ гишүүн сөрөг хүчнийг тэргүүлсэн бусад гурван нэр дэвшигчийг нийлүүлснээс илүү санал авсан. Тэд юу болсныг гайхсан байх. Тэр сүмийн эмэгтэйчүүдийн хэлтсийн дарга түүний хичээл зүтгэлд маш их сэтгэгдэл төрүүлсэн тул дараагийн сонгуульд нэр дэвшихээр төлөвлөж байгаа гэж сонссон. Тэр ч байтугай хэзээ ч удирдахад бэлэн туслах хэлтсийн даргыг томилсон.

Олон нийтийн 80 хувь нь Гэр бүлийн холбоог татан буулгахыг хүсч байна гэж үндсэн хэвлэлүүд мэдээлж байсан. Энэ өгөгдөл нь найдвартай биш юм. Энэ тайлан, бодит байдал огт өөр. Гишүүдийн хамт олонд босгосон суурь нь ганхаагүй. Сүмтэй холбоотой байсан хүмүүс гэр бүлийн холбооны гишүүдийг магтаж, гэр бүлийн холбооны гишүүдийг цэвэр ариун гэж хэлдэг. Бидний талаар муу дүр бүтээх гэж улайран зүтгэсэн зүүний үзэлтнүүдэд бид ялагдах ёсгүй.

Хажуу айлын ахан дүүсээ хүндэлж, хайрлаж, бүх хоёр дахь үеэ хамгаалаарай

Залуучууд болон оюутнууд та бүхэн Жинхэнэ эцэг эхийн тухай гэрчлэх үйлсэд манлайлан оролцох цаг болжээ. Бурхан ба Жинхэнэ эцэг эх бол таны эцэг эх бөгөөд тэд танд жинхэнэ хайрыг өөрчлөгдөөгүй асгасаар ирсэн. Бид тэр хайранд хариулах ёстой.

Одоо ч Украинд Оростой хийсэн дайн үргэлжилсээр байна. Дайн эхлүүлсэн ерөнхийлөгч Путин хөрш орнуудын ард түмэнд хайр сэтгэлтэй байсан бол ийм сүйрлийг эхлүүлэхгүй байсан.

Ерөөлтэй гэр бүлийн ахан дүүс, хоёр дахь үе, гурав дахь үеийнхэн бид бие биенээ хайрлаж, хүндлэхгүй л бол асуудал байнга гарч ирнэ. Хэрэв бидний сүнслэг амьдрал чухал бол энэ үед сүмд ирдэггүй хоёр, гурав дахь үеийнхний сүнслэг амьдрал бас чухал байх ёстой. Бид бүгдээрээ Тэнгэрлэг Эцэг эх (Бурхан) ба Жинхэнэ Эцэг эхчүүдэд төвлөрдөг орлуулашгүй ах эгч нар юм.

Өнгөрсөн оны 8-р сард Жинхэнэ ээж намайг Солонгос дахь Чон Жон Гунгийн музейг үзэхийг урьсан.

Би Жинхэнэ ээжтэй нэг өрөөнд байсан. Чимээгүй байдал үргэлжилж, уур амьсгал нилээд амьсгал хураах болсон тул би түүн рүү ингэж ойртлоо. “Ээж. Би үнэндээ хоёр дахь үеийнхэн.” Тэр гайхаж, “Өө, чи хоёр дахь үеийнхэн юм уу?” Би түүнд Жинхэнэ эцэг эхийн ариун хурим 1960 онд болсон тул түүнээс хойш төрсөн хүн бүр хоёр дахь үе байх ёстой гэж тайлбарлав. Ээж С

ойлгосон бололтой “Өө, чиний зөв” гэж хэлэв.

Жинхэнэ гэр бүлд Ежин-ним тэнгэрийн тооллын 1960 оны арван хоёрдугаар сард мэндэлжээ. Жинхэнэ ээж надаас “Чи Ежинтэй нас чацуу юу?” Би хариуд нь “Би арай эрт төрсөн, тиймээс би түүний төрсөн ах” гэж хариулсан. Ээж инээгээд “Ойлголоо” гэж хэлэв.

Би ерөөлтэй хоёр дахь үеийнх биш, харин би хоёр дахь үеийнхэн гэдгээрээ бахархаж байна. 3-р дэд бүсийн ахлагч Ёшифуми Котода надтай нас чацуу, тиймээс тэр бас хоёр дахь үеийнх.

Жинхэнэ ээж биднийг ивээж, хоёр дахь үеийн орон бол Гэр бүлийн холбооны итгэл найдвар гэж хэлсэн. Энэ итгэл найдварын мөн чанар болсон та бүхнийг дэд бүс, дүүргийнхээ төвд хэрхэн бий болгох вэ гэж би үргэлж боддог. Тийм ч учраас би дүүргийн хоёрдугаар үеийн удирдагчид байдаг сүмүүдэд очиж байна. Би чадах бүхнээ хийх болно, гэхдээ энэ нь надад хангалттай биш юм. Надад дэд бүс, дүүргийн удирдлагууд, мөн та бүхний тусламж хэрэгтэй байна. Хэрэв бид ах эгч дүүс гэж хэлэх юм бол сүмд ирээгүй хоёр дахь үеийнхээ үгийг сонсож, тэдэнд ямар асуудал байгаа, юу тулгарч байгааг асуух хэрэгтэй. Тэдэнтэй харилцах боломжийг бүрдүүлж, үдийн хоол, оройн хоол, тэр байтугай зугаалахыг хүс.

Гэр бүлийн холбооны залуучууд, оюутны бааз нь бусад шашны байгууллагуудын атаархлыг төрүүлдэг. Японы шашны тэргүүлэгч байгууллагууд хүртэл 10 мянган залуучуудын чуулган зохион байгуулна гэдэг амаргүй. Гэхдээ бид үүнийг хийсэн. Бид үүгээрээ бахархацгаая.

Хажууд байгаа ах эгч нараа хүндэлж хайрлаж, сүм хийдээс хол байгаа хоёр дахь үеэ тууштай хамгаалцгаая. Хоёр дахь үеийнхэн (Гэр бүлийн холбооны) итгэл найдвар гэж Жинхэнэ эхийн үгийг та бүхнийг удирдан чиглүүлж, гэрчилнэ гэдэгт итгэж байна.

Хатагтай Казүёо Фүжинохарагийн илгээлт

Бурханы дуудлага, бидний найдвар

Бүгдээрээ оройн мэнд. Өнөөдөр энд цугларсан дунд ангийн сурагчдаас эхлээд гэр бүлийн залуучууд хүртэл маш их баярлалаа. Дүүргийн удирдагч Кикүчиг дэмжих баттай үндэс суурь байгааг бид дөнгөж сая гэрчлэв, надад хэлэх зүйл алга.

Хэдхэн хормын өмнө гэр бүлийн залуучуудын нэг гишүүн мэдүүлэг өгсөн юм. Нэгэнт ийм сайхан үлгэр дуурайлалтай хүн болохоор ахмад эгч нарынхаа үлгэр жишээгээр бүгдээрээ алхвал асуудал гарахгүй гэдэгт итгэж байна.

Бүс нутгийн бүлгийн ерөнхийлөгч шинээр томилогдсон дүүргийн хоёр дахь үеийн удирдагчдыг томилсон сүмүүдийг тойрон явж байна. Одоогоор зургаан дүүрэгт очиж ажиллаад байна. Дүүргийн удирдлагууддаа анхаарал халамж тавьж өгөөч гэж байршил бүрт гишүүдээсээ гуйж байгаа учраас гаднаасаа сонгуулийн сурталчилгаа шиг харагдаж болох ч дотооддоо Жинхэнэ ээж хоёр дахь үеийн дүүргийн удирдлагуудад ямар итгэл найдвар хүлээлгэж ирснийг уламжилж байна.

Хоёр дахь үе бол Бурханы нандин хүүхдүүд, бидний ах эгч нар учраас бид тэднийг ганцааранг нь орхиж болохгүй

Хэдийгээр бид хоёр дахь үеийнхэнд байгаа хүмүүсийг бүгдийг нь эргүүлэн авах болно гэж ярьдаг ч олон янзын насны бүлгүүд, нийгмийн байр суурьтай хоёр дахь үеийн гишүүд байдаг бөгөөд тэд сүмээс хэр хол эсвэл ойр байдаг тул бид бэлтгэлтэй байх ёстой. Тэд бүгдээрээ нэгдэж болох орчныг бүрдүүлэх зорилгоор. Бид үлгэр жишээ үзүүлж байна гэж хэлэхэд хэцүү.

Зарим нь (хоёр дахь үеийнхэн) сүмээс удаан хугацаагаар хөндийрч, ганцаараа зовж шаналж байгаа бол зарим нь дургүйцлээ тээж, сүмийн эсрэг үйл ажиллагаа явуулж, үндсэн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарч байна. Та нар бүгд яагаад энд байгаагаа дахин нотолж, бид эдгээр хоёр дахь үеийг анхаарч үзэх хэрэгтэй гэж найдаж байна.

Та нарын зарим нь гэр бүлээ сүмтэй холбоотой байлгахад хэтэрхий завгүй, бусдад анхаарал халамж тавих цаг байхгүй гэж хэлж болно. Гэхдээ хэрэв та энд ирээд бидний хэлэхийг сонсож байгаа бол Бурхан чамаас ямар нэг зүйл хийхийг гуйж байгаа байх. Та залбирч, үгийг хэрэгжүүлэхдээ тэнгэрийн итгэл найдварыг мэдрэхийг хичээ.

Та нарын зарим нь энд дурамжхан ирсэн гэдэгт итгэлтэй байна. Та сүмд эргэлзсэн эсвэл эргэлзээтэй ирсэн байж магадгүй. Гэсэн хэдий ч эдгээр нь бидэнд хэрэгтэй төрлийн хүмүүс юм. Сүм рүү нүүр буруулсан хүмүүс одоо ч олон байна.

Өмнөд Айчи дүүрэгт сүмд ирдэггүй хоёр дахь үеийнхэн олон байх. Тэднийг цусаа хуваалцдаг ах эгч нараа гэж бодвол зүгээр орхиж болохгүй биз дээ? Тэд бүгд Бурханы хувьд үнэ цэнэтэй хүүхдүүд юм. Тэд сүмтэй дахин холбогдоход нь туслаач гэж би танаас гуйж байна.

Цаашид хоёр дахь үеийн дарга нарын тоо нэмэгдэх ч яг одоо улсын хэмжээнд хорь гаруйхан дүүргийн дарга бий. Та энэ нигүүлслийг хамгийн түрүүнд хүлээн авсан хүн юм. Таны туулж буй бэрхшээлүүд ноён Кикүчи ч мөн адил тулгарсан гэдэгт итгэлтэй байна. Тиймээс, туулж буй зүйлээ хуваалцах нь танд илүү хялбар болно

түүнийг. Энэ бол (хоёр дахь ба) эхний үеийн удирдагчдын ялгаа юм.

Тэнгэр энэ дүүрэгт маш их хүлээлттэй байна. Дүүргийн даргатайгаа нэг болж, хамтдаа зүтгэнэ үү. Маш их баярлалаа.

コメント

タイトルとURLをコピーしました