Бүх хоёр дахь үеийнхэнд ойртоорой!

Монгол

7-р сарын 7-нд “Өмнөд Токио дүүргийн 7-р сарыг эхлүүлэх ёслол” Токио хотын Шибуяа дахь Шото төв байранд Тэнгэрлэг Эцэгийн Ариун Нөхөрлөлийн төлөөх Тэнгэрлэг Японы бүсийн бүлгийн ерөнхийлөгч Банг Санг Илийн хамт болов.
Тэрээр 21 хоногийн семинарт оролцсон хоёр дахь үеийнхээ гэрчлэлийг хуваалцаж, гишүүдийг бусад хоёр дахь үеийнхэнд хандахыг уриалав.
(Редакцийн хэлтэс)
*Өмнөх нийтлэлүүдэд “地区” (ち く эсвэл chiku) “дүүрэг”, “教区” (き ょ う く эсвэл киокү) “сүмийн дүүрэг” гэж орчуулагдсан байдаг. Гэсэн хэдий ч одоо “дэд бүс” гэсэн нэр томъёог хуучин орчуулгад ашиглах бөгөөд “дүүрэг” -ийг сүүлд нь ашиглах болно.
Төөрөгдөл гаргасанд хүлцэл өчье.
(Үндсэн мессеж)
Өглөөний мэнд, Өмнөд Токио дүүргийн бүх хүмүүс.
Бусад сүмийн гишүүд үүнийг шууд дамжуулалтаар үзэж байгаа тул танд энэ өглөөний мэндийг хүргэе.
Сүмийн удирдагчид болон Токиогийн өмнөд хэсгийн бусад төлөөлөгчдийн тайланг сонсож байхдаа бид үнэхээр Японы төвд байгаа юм шиг санагдсан.
Би өнгөрсөн жил Тэнгэрлэг Эцэг эхийн Ариун Нөхөрлөлийн Тэнгэрлэг Японы Бүс нутгийн Бүлгийн Ерөнхийлөгчөөр ажиллахдаа дүүрэг бүрт 10,000 хүний сан байгуулахыг уриалсан.
Өмнөд Токиогийн дүүргийн удирдагч Ёшитада Сугита Японд анх удаа ийм шийдвэр гаргаж, 10,000 хүний жагсаал цуглаан хийхийг зорьсон юм.
Түүний шийдэмгий байдлыг үнэхээр үнэлж байна.
Жинхэнэ ээж яг л ийм мэдрэмжтэй байх ёстой гэдгийг тэр үед л би мэдэрсэн.
Түүний хүсэлтийг биелүүлэхийн тулд фронтод тэргүүлж буй хүмүүсийг хараад тэр ямар их баяр баясгаланг мэдрэх ёстой вэ?
Би энэ зүрхийг Сугитагийн үйлдлээр ойлгож чадсан юм.
Илч.
Сугита болон Хатагтай Хисэ Ариаке (Эмэгтэй төлөөлөгч), танд маш их баярлалаа.
Тэдэнд алга ташилтаар хүрэлцэн ирээрэй.
Ээж хоёр дахь үеийн тайланг онцгой анхаарч үздэг
Одоогийн байдлаар Жинхэнэ ээж нь залуучуудын боловсрол, өсөлт, түүний дотор хоёр, гурав дахь үеийнхэнд анхаарлаа хандуулж байна.
Тэр үргэлж хоёр дахь үеийнхээ тухай ярьдаг.
Түүнийг ингэж байгааг харах тоолонд манай Гэр бүлийн холбооны тулааны талбаруудын нэг нь залуучууд, бидний хоёр, гурав дахь үеийнхэн байдаг гэдгийг би маш хүчтэй мэдэрдэг.
Өчигдөр бид өглөөнөөс орой хүртэл улс даяар бүс нутгийн удирдлагуудтай уулзалт хийсэн.
Хэлэлцүүлгийн гол цэг бол үнэн хэрэгтээ бид сүмд ирдэггүй хоёр дахь үеийг хэрхэн удирдан чиглүүлэх вэ гэдэг байв.
Тэд сүмд ирэхгүй байх өөр өөр шалтгаанууд байдаг, гэхдээ хэрэв тэд ирэхийг хүсэхгүй байгаа бол энэ нь бас бидний хариуцлага юм (учир нь бид тэднийг үл тоомсорлож, тэднийг харж чадаагүй).
Энэ нь бид эргэж хараад арагшаа харахад хоёр дахь үе нь төөрсөн болохыг олж хардаг гэсэн үг юм.
Тиймээс тэднийг сүмд эргэж ирээрэй гэж хэлэхийн оронд тэдэнд ойртож, зайгаа хаах хэрэгтэй.
Өчигдрийн уулзалтаар би хоёр дахь үеийн зарим хандлагыг баталж чадсан юм.
Зарим нь ихэвчлэн сүмд явдаг; зарим нь бүртгэлтэй боловч хэмнэлттэй явдаг; зарим нь эцэг эхтэйгээ сайн харилцаатай байдаг ч явахгүй; зарим нь эцэг эхтэйгээ харьцах харьцаа муу байгаа учраас явахгүй гэх мэт.
Би сонсох тусам улам л өвдөж байв.
Эдүгээ Японд 50,000 орчим адислагдсан хоёр дахь үе байдаг бөгөөд тэдний олонх нь сүмд явдаг, гэхдээ тийм биш хүмүүс олон байдаг нь бас үнэн юм.
Тэнгэрийн үүднээс авч үзвэл, адислагдсан нэг хүүхэд ч гэсэн сүмд явахгүй байгааг хараад тэд үнэхээр гунигтай байна.
Энэ бол адислагдсан гэр бүлүүдээс эхлээд удирдагчид хүртэл оролцсон бүх хүмүүсийн үүрэг хариуцлага юм.
Бид (удирдагчид) Жинхэнэ ээжид үргэлж тайлан өгдөг боловч түүнд ямар нэгэн хариу үйлдэл үзүүлэх нь ховор байдаг.
Гэсэн хэдий ч хоёр дахь үеийн тухай мэдээлэх тухай ярихдаа тэр үргэлж сонсохыг хичээдэг.
Дараа нь тэр хоёр дахь үеийн тодорхой гишүүдийг асууж, сүмд ирдэг эсэхийг асууна.
Түүний хоёр дахь үеийг сонирхож байгааг би гайхаж байсан.
Хүүхдүүд 21 хоногийн семинараар бүрэн дахин төрдөг
Би тантай зарим гэрчлэлийг хуваалцахыг хүсч байна.
Осакад 6500 хос хос адис авсан Япон Солонгос гэр бүлд солонгос эхнэр байдаг.
Тэдний анхны хүүхэд нь охин, хоёр дахь нь хүү байв.
Түүнийг хэвлийд байхад нь Япон нөхөр нь хорт хавдраар өөд болжээ.
Энэ нь тэд гэр бүл зохиосноос хойш 4 жилийн дараа болсон юм.
Хадам аав нь хүүгийнхээ үхэлд буруутгаж, түүнийг цохижээ.
Энэ нь түүнийг жирэмсэн байхад болсон юм.
Тэр түүнд “Би чамтай дахиж уулзмааргүй байна. Солонгос руу буц.” Хадам аавын хувьд хүүгээ ийм бага байхад нас барахыг харах хэцүү байсан байх.
Тиймээс энэ солонгос хатагтай болон хадам аав нь маш муу харилцаатай байсан.
Гэсэн хэдий ч тэрээр япон гэр бүл болох тэнгэрийн ивээл хүртсэн тул гэр орноо хамгаалахын тулд юу ч хийх болно гэсэн шийдвэр гаргасан юм.
Тэр ийм шийдэмгий байдлаа арав хорин жил тэвчиж чаджээ.
Тэрээр Японд ирснээсээ хойш 27 жилийн турш маш их бэрхшээлийг туулсан.
Энэ солонгос хатагтай өнөөдөр энд цугларсан ямар ч удирдагчийн итгэлийг эсэргүүцэх итгэл үнэмшилтэй.
Охин нь ээжийнхээ диваажинд үнэнч байхыг хараад өссөн бөгөөд сүмд тогтмол явдаг байв.
Тэрээр адислалыг хүлээн авч, гурав дахь үеийг хүртэл төрүүлжээ.
Энэ бол маш үзэсгэлэнтэй юм.
Гэсэн хэдий ч хүү аавынхаа царайг мэдэхгүй ганцаардмал өссөн.
Тэрээр дунд сургууль хүртэл ээж, эгчтэйгээ хамт сүмд явдаг байсан ч дараа нь явахаа больжээ.
Тэд түүнийг зөвхөн өсч том болсон видео тоглоом тоглосон гэж хэлсэн.
Олон зүйл тохиолдсон бөгөөд ээж нь түүнд маш их санаа зовж, эрүүл мэндээ сүйтгэж, хүссэн үедээ сүнсний ертөнцөд гарч чадах хэмжээнд хүртэл сүйрүүлжээ.
Энэ бол жилийн өмнө биш өнгөрсөн сард л байсан.
Тиймээс тэр хүүгээ гуйж, “Би оюун санааны ертөнцөд (удахгүй) өгсөж магадгүй. Энэ бол миний сүүлчийн хүсэлт: Hyojeong Cheonbo 21 хоногийн семинарт (Чиба сургалтын төвд зохион байгуулагддаг) оролцож, энэ үгийг сураарай. ” Ээж нь ямар ч үед сүнсний ертөнцөд очиж чадна, энэ нь түүний сүүлчийн хүсэлт байж магадгүй гэж мэдэрсэн тул хүү семинарт оролцов.
Энэ залуугийн оролцож байсан 21 хоногийн семинарын 15 дахь өдөр би лекц уншихаар очлоо.
Би энэ үгийг анх удаа сонсож байгаа бол гараа өргөхийг оролцогчдоос хүссэн юм.
Дараа нь дөрвөн оролцогч гараа өргөв.
Ихэвчлэн хүмүүс 7 хоногийн семинар гэх мэт үгийн сайн хэсгийг сурсны дараа 21 хоногийн семинарт оролцдог.
Гэхдээ энэ дөрвөн хүн 21 хоногийн семинарт шууд очсон.
Би энэ дөрвөн хүнээс семинарын сэтгэгдэл, өнөөг хүртэл хичнээн их үг сурсан талаар асуусан.
Эхний гурван оролцогч “Би ирсэндээ баяртай байна”, “Би энэ үгийг ийм гайхалтай гэдгийг мэдээгүй юм байна”, “Миний сэтгэл хөдөлсөн” гэх мэт зүйлийг хэлсэн.
Дөрвөн хүний сүүлчийнх нь Япон-Солонгосын энэ хосын хүү байв.
Тэр “Энэ семинарыг надад зориулж бэлтгэсэн” гэж хэлсэн.
Эдгээр дөрвөн оролцогчид би тэдэнд “Энэхүү семинарын дараа сүмд ирээгүй өөр хоёр дахь үеээ (семинарт) авчирна уу” гэж хэлсэн. Эхний гурвууд үнэхээр эвгүй санагдаж, хурдан тийм гэж хариулсан бол дөрөв дэх, сүүлчийнх нь хатуу хариулав: “Тийм ээ!
Би үүнийг хийх болно!”
Урд өдөр нь 21 хоногийн семинарын дараа гэртээ хариад ээждээ “Ээжээ, маш их баярлалаа. Би 21 хоногийн семинарт очиж олон зүйлийг сурч мэдсэн. Энэ бол анх удаа Таныг ямар агуу хүн болохыг би мэднэ. ” Ээж нь газар дээрээ уйлж унав.
Тэр хичнээн жаргалтай байсан бол?
Тэр ч байтугай ээждээ 21 хоногийн мацаг барина гэж хэлсэн.
Охин түүнд 21 хоногийн мацаг барих нь хүмүүсийн хийдэг зүйл биш бөгөөд үүнийг хийх ёсгүй гэж хэлэхэд тэр “Зүгээр дээ. Би аль хэдийн шийдвэрээ гаргасан” гэж хариулжээ. (Тиймээс түүний шийдэмгий байдлыг хараад) түүнд зөвхөн долоо хоногийн турш мацаг барихыг хэлэв.
Түүнийг дөнгөж ийм хурдан эхлүүлсэн гэдэгт би итгэж байна.
Юу гэхээр тэр ширээн дээр байсан компьютераа шидчихэв.
Тэр компьютер нь түүний дайсан болж, түүнийг муу муухай болгосон, надад энэ хэрэггүй гэж хэлсэн.
Энэ бол нэлээд шийдэмгий байдал юм.
Одоо тэр өглөө 6 цагт босохдоо hoon dok hae хийх санаачилга гаргасан бололтой, шөнийн 11 цагт ээждээ үдшийн залбирал хийж, өдрөө хаагаарай гэж хэлжээ.
Учир нь тэрээр 21 хоногийн семинар дээр 6 цагт hoon dok hae, 11 цагт үдшийн залбирал хийсэн юм.
Ээж нь өдөр бүр түүний хажууд суун өглөөний цай, үдшийн залбирал хийж, баяр баясгалан, талархлын нулимсаа барьж чаддаггүй.
Энэ бол хүүг өөрчилсөн үг юм.
Үг бол амьдрал.
Библи хүртэл “Эхэндээ Үг байсан, Үг Бурхантай хамт байсан, Үг бол Бурхан байсан” гэж хэлдэг. (Иохан 1: 1) Энэ үгийг мэдэхгүйгээр бид хоёр дахь үеийнхэнд хичнээн их номлож байсан ч тэд сэтгэл хөдлөхгүй.
Хүмүүс зөвхөн яриагаар өөрчлөгддөггүй.
Тэнгэрлэг Эцэгийн (Бурхан) үг бол амьдралыг өгдөг.
Хоёр дахь ген. аавыгаа өөрөө итгэлээр амьдарч байгааг хараад түүнийг дэмжихээр шийдсэн хүн
Би өөр 21 хоногийн семинарын өөр нэг гэрчлэлийг хуваалцах болно.
6 хүүхэдтэй айл бий.
Гурав дахь хүүхэд нь том хүү бөгөөд өнгөрсөн гуравдугаар сард 21 хоногийн семинарт хамрагдсан.
Түүнийг семинарт оролцохоос өмнө аав нь гэр бүлийнхээ ганцаараа сүмд явдаг байсан бөгөөд ээж болон бусад дүү нар нь зайгаа барьдаг байжээ.
Түүнийг 21 хоногийн семинарт оролцуулсан нь үнэхээр хачирхалтай санагдсан.
Өнгөрсөн жил том эгч нь гишүүн бус хүнийг гэртээ авчирч, гэр бүлийнхэнтэйгээ танилцуулж, түүнтэй гэрлэхийг хүсч байгаагаа хэлжээ.
Эцэг нь цорын ганц эсэргүүцэж байсан бөгөөд хүүхдүүдээ дуудаж, хоёр дахь үеийн үнэ цэнийг тайлбарлав.
Гэсэн хэдий ч тэд бүгд гишүүн бус гишүүнтэй гэрлэх шийдвэрийг зөвшөөрсөн байна.
Үүнийг харсан том хүү аавыгаа өрөвдөж, “Яагаад тэр итгэлээ баталж, бусад гэр бүлээс тусгаарлагдах хүртэл тэвчиж байна вэ?” (Үүнийг хараад) хүүгийн хийж чадах хамгийн бага зүйл бол аавынхаа талд байх явдал юм.
21 хоногийн семинар нь уг зарчмыг анх удаа сонссон боловч хүү тэнд байгаа бүх зүйлд өөрийгөө зориулжээ.
Сургалт дууссаны дараа тэрээр “Эцэст нь аавынхаа сэтгэлийг ойлгосон. Одооноос би аавынхаа талд байж, ээж, ах, эгч нараа сэргээхэд тусална” гэж хэлээд гэртээ харив.
Буцаж ирээд сүмийн дотуур байранд орох шийдвэрээ аавдаа хэлэв.
Аав нь маш их баяртай байв.
Том хүүг 21 хоногийн семинарт оролцож байхад аав нь том охинтойгоо уулзах боломжийг ашиглав.
Урт түүхийг товч тайлбарлахын тулд тэрээр гэртээ авчирсан хүнээсээ салахаар шийдэж, адислалд бэлтгэхийн тулд сүмд зарчмыг судалж эхлэв.
Аав нь том хүүдээ ээж, хоёр эгчийнхээ талаар ямар нэгэн зүйл хийх болно гэж хэлсэн тул дүү, дүүгээ удирдан чиглүүлэхийг хүсчээ.
Том хүү шийдвэрээ гаргаж, 4 -р сарын эхээр хоёр дүү, дүүтэйгээ уулзав.
Тэдний хоёр нь хариу барьсан бөгөөд тэр тэднийг сүмтэй холбогдож эхэлсэн үйлчилгээндээ авчирч чадсан юм.
Ээж нь энэ үгийг аль хэдийн мэддэг байсан тул том хүү нь түүнд ойртоход дараагийн ням гарагт сүмд явж эхлэв.
Энэ үг үнэхээр гайхалтай зүйл юм.
Бид найз нөхөд, гэр бүлийнхэнтэйгээ хэчнээн их ярьсан ч олон арван жилийн турш тэд бидний үгийг сонсдоггүй.
Гэсэн хэдий ч долоо хоногт ч гэсэн семинарт хамрагдаж, Жинхэнэ эцэг эхийн үгийг сурч мэдсэн хүмүүс тэр даруй бидэнд толгойгоо бөхийлгөж, баярлалаа гэж хэлдэг.
Бурханы үг ба Мессиагийн үгс (өөрчлөх чадвартай) хүмүүсийг өөрчилдөг.
Адислал хүлээн авч, 21 хоногийн семинарт оролцсон хосууд
21 хоногийн семинарын өөр нэг гэрчлэлийг хуваалцъя.
Энэ бол энэ оны 4 -р сарын 25 -нд адислагдсан хоёр дахь үеийн хосуудын түүх юм.
Сүйт бүсгүй 20 -иод насны сүүлч, 30 -иад насны хүргэн байсан.
Тэд хамтдаа 21 хоногийн семинарт хамрагдсан.
Энэ хүн (том хүү) өөрийгөө хоёр дахь ген гэдгээ мэдэлгүй өссөн. мөн түүний эцэг эхийг адисалсан.
Тэрээр жирийн л зохион байгуулалттай гэрлэлт гэж бодоод ирээдүйн эхнэртэйгээ уулзжээ.
Энэ гэр бүлд ээж ганцаараа сүмд явдаг байсан бөгөөд том хүүгээ адислал авахын тулд манай тохирох сайтад бүртгүүлжээ.
(Ирээдүйн сүйт бүсгүйтэй уулзсаны дараа), хэрэв тэр түүнийг хүлээж авах юм бол түүнийг хоёр дахь генээс нь эхлэн энэ үгийг судлахыг хүсч байгаагаа нулимс асгаруулан асуув.
Эхэндээ хүү ээжийгээ сэжиглэж байсан бөгөөд түүнийг итгэгч болохын тулд ийм гэрлэлтийг түүнд авчирсан гэж бодсон боловч сүйт бүсгүйг үнэхээр чин сэтгэлээсээ олж, чин сэтгэлээсээ татагдсан юм.
Тэр аажмаар энэ үгийг судалж эхэлсэн бөгөөд тэд 4 -р сарын 25 -нд адислалыг хүлээн авав.
Юу гэхээр одоо эхнэр нь түүнээс 21 хоногийн семинарт явахыг гуйсан тул тэд хамтдаа явсан.
Тэр хүн “Эхэндээ бид бал сараар Чиба руу явах гэж байна гэж бодсон. Гэхдээ би өдөржингөө тэнгэрийн ажил хийж, лекц сонсох ёстой байсан. Би зүгээр л гайхаж, эргэлзэж байсан.”
Гэсэн хэдий ч түүний итгэл 21 хоногийн семинараар өдрөөс өдөрт өсөн нэмэгдэж, баяр хөөрөөр дүүрэн аз жаргалтай гэр бүлийг бий болгохоор шийдсэн бөгөөд үүний зэрэгцээ дүү нараа (адислал руу) чиглүүлэхэд тусалсан юм.
Би энэ 21 хоногийн семинарт лекц уншихаар очсон бөгөөд хоёулаа хоёр хайрын шувуу шиг хайр сэтгэлтэй байсан.
Бид хамтдаа зураг авсан бөгөөд тэр хүн надад “Энэ эмэгтэй бол миний мессиа” гэж хэлсэн. Тэдний сүнслэг байдал үгээр дамжуулан бүрэн өөрчлөгдсөн.
Түүний “21 хоногийн семинарт явж үгийг сурч чадвал чи өөрчлөгдөнө” гэсэн итгэл нь гайхалтай байсан гэж би бодож байна.
Энэ үг үнэхээр агуу гэдгийг мэдэхгүйгээр сүм хөгжих боломжгүй.
Мөн өсч хөгжихийн тулд бид сүмийг хайрлах ёстой.
Христийн шашны сүмүүдэд хэрэв та долоо хоногт нэг удаа сүмд явдаг бол таныг сайн итгэгч гэж үздэг.
Энэ нь дэлхийн өнцөг булан бүрт байгаа сүм бүрт ижил байдаг.
Дараа нь, Гэр бүлийн холбооны хувьд бидний хувьд долоо хоногт нэг л удаа үйлчлүүлэх нь хангалттай сайн уу?
Бид өөрсдийгөө “итгэгчид” гэж хэлдэггүй. Биднийг “гишүүд” гэж нэрлэдэг. “Гишүүн” болно гэдэг нь гэр бүл гэсэн үг.
Гэр бүлд бид аав, ээж, дүү нараа өдөр бүр харж, хамт амьдардаг.
“Гишүүн” болно гэдэг нь үүнийг л хэлдэг.
Тиймээс бид өдөр бүр сүмд явах ёстой.
Бид чин сэтгэлээсээ оролцож, сүмийг сонирхож байх ёстой.
Үүнийг санаж яваарай.
Өглөө бид ажилдаа явахаасаа өмнө сүм дээр зогсоод залбирах ёстой.
Ажлаа тарсны дараа бид сүм рүү зогсоод гэртээ харихаасаа өмнө залбирах ёстой.
Энэ бол жинхэнэ гишүүн.
Хэрэв танай сүм жаахан хол байгаа бол боломжтой бол долоо хоногт нэг, хоёр, гурав, дөрвөн удаа ямар өдөр очиж, явах боломжтойгоо шийдээрэй.
Эдгээр өдрүүд таны хүлээж буй сэтгэл хөдөлгөм байх ёстой.
Хэрэв сүм тааламжтай биш байвал та үүнийг “хөгжилтэй” болгох ёстой.
6000 жилийн түүхтэй түүхийг эцэс болгохын тулд хоёр дахь 7 жилийн курс
Хэдхэн хоногийн өмнө Жинхэнэ ээж Японы Санданбеки Рок Клифф (Вакаяма муж) амиа хорлох цэг болж байгааг харуулсан Солонгосын телевизийн нэвтрүүлгийг харсан бөгөөд тус нэвтрүүлгийг үзэж байсан Ерөнхийлөгчийн нарийн бичгийн дарга Жун Вон-жу надтай холбоо барьсан юм.
Жинхэнэ ээж намайг Санданбекийг харахыг хүссэн.
Сүүлийн үед Японд эмэгтэй амиа хорлох явдал эрс нэмэгдэж байгаа нь ээжийг бас санаа зовж байсан бололтой.
Би тэр даруй 4-р бүсийн удирдагч Ким Ман Жин болон бусад дүүргийн удирдагчид хандсан бөгөөд тэнд амиа хорлосон 800 орчим хүн байгааг олж мэдсэн.
Дүүргийн удирдагч Кан Мин Гугийн эргэн тойронд төвлөрсөн Вакаяма дүүрэг эдгээр сүнснүүдийн 400-д нь онцгой чөлөөлөлт өгчихсөн байна.
Би өнгөрсөн долоо хоногт Зүүн Осака дүүрэгт болсон номлолыг уншиж, дараа нь Санданбекид залбирч зогсов.
Үндэсний үзэсгэлэнт газар гэж нэрлэгддэг байгалийн дунд тэнд зогсож байхдаа Тэнгэрлэг Эцэг, Жинхэнэ Эцэг эхийн зүрх сэтгэл, мөн амиа хорлосон хүмүүсийн зовлон шаналлын талаар бодсон.
Жинхэнэ ээж надтай холбоо бариад хоёр сар орчмын хугацаа өнгөрч байгаа ч миний мэдэхээр сүүлийн үед тэнд амиа хорлох тохиолдол гараагүй байна.
Жинхэнэ ээж нь хүн төрөлхтний эх учраас үүнийг (Японы амиа хорлохыг) сонирхдог.
Олон залуус амиа хорлохыг бид зүгээр хараад сууж чадахгүй гэж бодож байна.
Ээж Японы залууст үнэхээр санаа зовдог.
1960 онд Жинхэнэ эцэг эхчүүд Ариун хуримаа хийж, өнгөрсөн жил түүний 60 жилийн ойг тэмдэглэв.
61 жилийн ойг тохиолдуулан онцгой арга хэмжээ зохион байгууллаа.
Жинхэнэ ээж хэлэхдээ, 61 дэх жил нь энгийн нэг жилийн ой байх ёсгүй, гэхдээ энэ нь канреки (60 дахь жил) -ийн дараа “анхны” жил болж байгаа тул энэ бол шинэ эхлэл юм.
Тиймээс тэрээр Тэнгэрлэг Эцэг эхийн өдөр, Жинхэнэ эцэг эхийн өдөр, Жинхэнэ эцэг эхийн ариун хуримын ойг тэмдэглэх гурван өдрийг нэг дор тэмдэглэх болно гэж тэр хэллээ.
Жинхэнэ эцэг эхчүүд 1968 онд Бурханы өдрийг (Тэнгэрлэг эцэг эхчүүдийн өдөр) байгуулжээ.
Одоогийн байдлаар бид 2021-2027 он хүртэл хоёр дахь долоон жилийн сургалтыг явуулж байгаа бөгөөд энэ хичээлийн дараа 2028 оны 1-р сарын 1-нд Бурханы өдөр байгуулагдсаны 60 жилийн ой болно.
Одоогийн бидний сурч буй долоон жилийн курс 2028 оны 1-р сарын 1-нд дуусна.
Энэ бол 6000 жилийн түүхтэй түүхийг таслан зогсоох үнэхээр чухал үе юм.
6000 жилийн түүхтэй энэ түүхэнд бид жинхэнэ ээжтэй хамт энэхүү долоон жилийн сургалтыг хийсэн сүүлчийн гүйлтийн зангуу юм.
Хэрэв бид гуйввал бүх түүх дэмий хоосон байх болно.
Хэрэв бид тэргүүн байрыг эзлэх юм бол түүх, өнөөг хүртэл туулж ирсэн бүх зовлон бэрхшээлийг “эхний байранд” оруулах болно. Хэрэв бид хоёрдугаарт орвол түүх “хоёрдугаарт”, хэрэв бид гуравдугаарт орвол түүх “гуравдугаарт” орох болно. Гэхдээ Бурханы хувьд зөвхөн “эхний газар” гэж байдаг.
Жинхэнэ ээж өдгөө 78 настай — Солонгосын 79 настай.
Тэгэхээр тэр долоон жилийн дараа хэдэн настай байх вэ?
Тэр наян тав, зургаан настай байх болно.
Ийм насны ээжийгээ долоон жилийн гурав дахь курсэд тэргүүлэхийг хүсч байна уу?
Хүмүүс 80 -аас дээш настай байхдаа хичнээн эрүүл байсан ч хамаагүй илүү их ажил хийх тусам залуу насаа бодвол ядардаг.
Жинхэнэ ээжийг ийм зовлон бэрхшээлийг даван туулж чадах уу?
Энэ нь маш их харамсах болно.
Энэхүү хоёр дахь долоон жилийн сургалтанд бид бүрэн ялалт байгуулах ёстой.
Бид нөхцөл байдлаасаа ухарч чадахгүй.
Жинхэнэ ээж нь COVID хямралын үед урагш тэмүүлж, Найдвар ба Дэвшилтийн жагсаал, Энхтайвны баярыг удирдаж байв.
Хэрэв та халамж, хайраа харуулбал хоёр дахь үе нь эргэж ирэх нь гарцаагүй
Өчигдөр болсон бүс нутгийн удирдлагуудтай хийсэн уулзалтаар бид хоёр дахь үеийн томоохон шинэчлэлийн талаар халуун хэлэлцүүлэг өрнүүллээ.
Би бүс нутгийн удирдагчдаас дараахь зүйлийг асуусан.
1. Байна
удирдагчид сүмд оролцдоггүй хоёр дахь үеийнхэнд долоо хоногт нэгээс доошгүй удаа зочилдог; 2. Залуучуудын хэлтэс, гэрчлэлийн хэлтэс, гэр бүлийн хэлтсийн удирдагчид өдөр бүр дор хаяж нэг хоёр дахь үеээр зочлох бөгөөд 3. Эмэгтэйчүүдийн төлөөлөгчид дор хаяж нэг секунд уулзах болно. долоо хоногт нэг үе.
Тэд гэртээ очиж, хоол идэж, аяга кофе ууж ярилцах боломжтой.
Ийм байдлаар, хэрэв бид бүгд сүмд ороогүй хоёр дахь үеийнхэнтэйгээ уулзсаар байвал хэдэн сарын дараа тэдэнтэй уулзах боломжтой болно.
Мэдээжийн хэрэг, хэрэв та хэн нэгэнд нэг удаа очсон бол тэд яаран сүм рүү буцаж ирэхгүй гэж бодож байна.
Зарим нь айлчлал хийсний дараа сүмд буцаж ирж болох боловч зарим нь 10 ба түүнээс дээш удаа очиж үзэх шаардлагатай болдог.
Зарим нь зургаан сар, зарим нь нэг жил шаардагдана.
Эцэг эхчүүд хүүхдээ бие даан сургах нь хэцүү байж болно.
Тиймээс бид нийгэмлэг бий болгох ёстой.
Зарим сүмд тэтгэвэртээ гарсан, завтай хүмүүс байдаг байх.
Эдгээр хүмүүсийн хувьд та хоёр дахь үеээ өөрийн ач, зээ нар шигээ хайрлаж чадна гэж найдаж байна.
Хоёр дахь үеээ бүгдээрээ өөрсдийн хүүхдүүд шиг хайрлацгаая.
Бидэнд ийм төрлийн хайрын соёл хэрэгтэй.
Жинхэнэ Ээж нь hyojeong -ийг онцолдог боловч хэрэв хайр байхгүй бол үр хүүхдийнхээ сүсэг бишрэлийн соёл бүрдэхгүй.
Зүрх сэтгэлийн хувьд ч мөн адил.
Тиймээс hyojeong соёл бол хайрын соёл юм.
Хэрэв та үнэхээр (хэн нэгэнтэй) уулзахыг хүсч байвал хөдөлж (арга хэмжээ авах) хэрэгтэй.
Хэрэв та хэн нэгэнтэй уулзахыг хүсч байвал утсаар ярьж дуусгаж чадахгүй.
Та өөрийгөө аваад тэдэнтэй уулзах хэрэгтэй.
Хэрэв та сүмд 10, 20, 30 удаа ирдэггүй хүмүүст очвол тэд танд анхаарал халамж тавьж байгаа мэт санагдаж эхлэх бөгөөд тэд сүмдээ эргэж очих болно.
Хоёр дахь үе нь маш цэвэрхэн хүмүүс юм.
Жинхэнэ ээж тэднийг цэвэр ус гэж нэрлэдэг.
Үнэндээ тэд унасан шинж чанартай хэвээр байсан ч тэдэнд анхны гэм нүгэл байдаггүй.
Хэрэв бид тэдэнд халамж, хайраа харуулбал тэд эргэж ирэх нь дамжиггүй.
Жинхэнэ ээж дэлхий дээр байгаа бөгөөд бид түүнтэй ярилцах боломжтой байгаа энэ үед хамгийн чухал зүйл бол хоёр дахь үе юм.
Жинхэнэ эцэг эхийн үлдээсэн хамгийн үнэ цэнэтэй хөрөнгө бол хоёр, гурав дахь үеийнхэн, мөн Иаковын хүүхдүүд, залуучууд зэрэг залуучууд юм.
Гэр бүлийн холбооны ирээдүй энэ бүлэг залуусаас хамаарна.
Жинхэнэ эцэг эхийн хайртай хоёр дахь үе, гурав дахь үе, залуучуудаа хайрлаж, тэдэнд хүүхдийн хайр сэтгэлээ буцааж өгөөрэй.

コメント

タイトルとURLをコピーしました