[Арын дугаар] Ерөнхийлөгчийн 84 дэх илгээлт Бидний итгэлийн эх сурвалж руу буцах

Монгол

Дэлхийн энх тайван, Тэнгэрлэг эцэг эхийн ариун нийгэмлэгийг нэгтгэх гэр бүлийн холбооны гишүүд, гэр бүлийн гишүүд, адислагдсан гэр бүлүүддээ энэ өдрийн мэндийг хүргэе.
Бид зургадугаар сарын сүүлчээр дөхөж байна.
Уг нь Жинхэнэ Эцэг амьд байсан бол 2013 оны 1-р сарын 13-ны өдөр Жинхэнэ Ээжийн хамт Сангийн өдрийг зарлах байсан.
Харамсалтай нь Жинхэнэ Эцэг 2012 оны 9-р сарын 3-нд дээш гарч, үүнийг хийж чадаагүй юм.
Тиймээс түүний оронд Жинхэнэ эх нь 2013 оны 1-р сарын 13-нд Сангийн өдрийг зарлаж, Алсын хараа-2020-ийн зорилгын хүрээнд 7 жилийн замыг туулсан юм.
Өнгөрсөн 2-р сарын 6-нд өнгөрсөн өвөл Чонбо хотод бүртгүүлж болох дотоод гэр бүлүүд дэлхий дээр гарч ирэв.
Энэ нөхцөл байдал ба 7 үндэстнийг сэргээх нөхцөлөөр – эдгээр хоёр нөхцлийг хэрэгжүүлснээр ялалт байгуулагдсан хүрээний үндэс суурь тавигдаж, Чеон Ил Гукийн бат бөх байгуулагдсаныг тунхаглав.
Мэдээжийн хэрэг, Жинхэнэ гэр бүлийн ач зээ нар болох Мүн Шин-чул ним, Мүн Шин-хён ним нартай хамт Чеон Ил Гукийг байгуулах үндэс суурийг тавьсан нь маргаангүй юм.
2020 оны 7-р сард тэр 7 жилийн сургалт дуусах бөгөөд энэ жилээс эхлэн 2027 он хүртэл Жинхэнэ эх нь Тэнгэрлэг нэгдсэн ертөнцийг байгуулах Чеон Ил Гүкийн байгууламжийн 7 жилийн шинэ замыг нээжээ.
Энэхүү 7 жилийн сургалтыг эхлүүлэхийн тулд бид шинэ ууланд авирах хэрэгтэй.
Ингэхийн тулд эхлээд одоо байгаа уулнаасаа буух хэрэгтэй.
Өмнө нь Жинхэнэ Эцэг боловсон хүчний халаа сэлгээ нь хүмүүсийг өсч хөгжихөд тусална гэж олон удаа дурдаж байсан.
Удирдагчид албан тушаал солих бүрт тэр дараах үгсийг хэлдэг байсан нь миний тод санаж байна.
Тэрээр “Хэрэв жижиг толгодын оргил дээр зогсож байгаа удирдагч цаашдаа гаднаасаа ч өндөр өндөр ууланд авирах гэж байгаа бол тэр хүн илүү өндөр цэг дээр зогсоод илүү агуу удирдагч болохыг шийдсэн бол …” үгс, Жинхэнэ Эцэг тэд доод оргилоос өндөр оргилд гарах хэрэгтэй гэж хэлж байна.
Амьдралд дамжуулах зам байхгүй гэж тэр хэлж байна.
Аавын хэлснээр тэрээр “Доод оргилоос өндөр оргилд гарахаар шийдсэн бол эхлээд зогсож байгаа газраасаа буух хэрэгтэй. Дахин дээшээ гарахаасаа өмнө өндөр уулын хөндий буюу бэлд буух хэрэгтэй. . ”
Гэсэн хэдий ч та бүхний мэдэж байгаагаар уул нь өндөр байх тусам хөндий гүнзгий болно.
Дараа нь бид шинээр эхэлж болно.
Тиймээс, хэрэв бид илүү өндөр (амьдралд) цэг дээр зогсохоор шийдсэн бол илүү их ялалтын хүрээг зорих хэрэгтэй.
Хэрэв бид илүү өндөр зорилгуудыг зорьж, ялахыг хүсч байвал эхлээд хөндий рүү буух хэрэгтэй.
Үүнийг бодолцон бид өмнөх 7 жилийн курсын алдаа оноогоо эргэцүүлж, наманчилж, шинэ ууланд авирах зүгтээ итгэлийнхээ эх булаг руу буцах хэрэгтэй.
Энэхүү тэмдэглэл дээр би чин сэтгэлээсээ “Бидний итгэлийн эх сурвалж руу буцаж ир” гэсэн номлолыг өгөхийг хүсч байна.
Энэ номлолын гурван зүйлийн талаар ярихыг хүсч байна.
Нэгдүгээрт, миний өөрийн итгэлийн амьдрал нэлээд өргөн цар хүрээтэй болсон.
Би 1971 онд элссэн болохоор уртын хувьд 50 шахам жил болжээ.
Өнгөрсөн 50 жилийн түүхийг эргэн дурсахдаа олон ахмад, хамт олон, залуу хүүхдүүдтэйгээ уулзсан.
Одоо ч гэсэн тэдний олонх нь өөрийгөө зориулж байна.
Гэсэн хэдий ч миний үнэхээр хүндэлж, биширдэг байсан удирдагчдын зарим нь харамсалтай нь амьдралд тулгарч байсан зарим сорилтыг даван туулж чадалгүй хагас дутуу байдлаа орхисон: зарим нь зүгээр л сүмийг орхиж, зарим нь харамсалтай нь бусад бүлгүүдэд элссэн.
Ахмад настан, хамт ажиллагсад, өсвөр насны хүүхдүүдийг ажиглахдаа итгэлийн амьдралын гол цэг гэдгийг би үнэхээр мэдэрч байна.
Энэ бол “хайрын хомсдолын сорилт” юм. Хичнээн мундаг удирдагч байсан ч энэ сорилтыг даван туулах нь амаргүй даваа юм.
Архангай Люсифер хүртэл хайр сэтгэлийн хомсдолтой харьцаж, тэр нүхийг зүрх сэтгэлдээ булшлахын тулд өөрийн аз жаргалыг эрэлхийлж, Ева руу зарчимгүй хандсаныг та бүгд мэднэ.
Тэрээр зарчимгүй хайраар Еваг уруу татаж, эцэст нь түүнтэй уналаа.
Эцэст нь Адам хүртэл Евагаар дамжин унаж, тэд болох ёстой хүн төрөлхтний жинхэнэ эцэг эхчүүд алдагдсан байв.
Тиймээс хайрын хомсдол нь Люсиферийн уналт байв.
Дараа нь хайрын хомсдол хаанаас ирдэг вэ?
Бодоод байхад энэ нь харьцуулалт хийхээс эхтэй.
Адам, Ева хоёрыг бүтээх хүртэл Люсифер Бурханы хайрыг монопольчилж, адислал авах байр сууринд үнэхээр зогсож байсан: Люсифер бол Бурханы хайрыг хүлээх хүн байв.
Гэсэн хэдий ч Адам, Ева хоёрыг бүтээсний дараа Бурхан тэдэнд бүхнээс илүү хайртай байсан бөгөөд Люсифер үүнийг хараад хайрын туйлын дутагдалд орсон юм.
Мэдээж харьцуулалт хийх нь сайн ч биш, муу ч биш.
Тэнгэрлэг зарчимд хүсэл эрмэлзэл нь өөрөө сайн эсвэл муу зүйл биш гэж заасан байдаг.
Хүсэл эрмэлзэл нь сайн эсвэл муу эсэхийг тодорхойлдог.
Хүсэл нь хувиа хичээсэн сэдэл, хүсэл эрмэлзлээр илэрвэл тэр нь муу эсвэл бүр бузар болдог.
Гэсэн хэдий ч зөв хүсэл эрмэлзэл, хүсэл эрмэлзлээр хүсэл эрмэлзэл илэрхийлэгдэх үед хүмүүс эдгээр хүслээр дамжуулан ахиц дэвшил гаргаж, зөв өсч хөгжих боломжтой.
Тиймээс хүсэл нь өөрөө сайн эсвэл муу ч биш юм.
Үүнтэй адилаар харьцуулалт хийх нь сайн эсвэл муу зүйл биш юм.
100 метрийн уралдааныг хар даа.
Та ганцаараа гүйх замаар хувийн цагаа сайжруулж чадна гэж бодож магадгүй юм.
Та өөрийгөө Усайн Болт гэх мэт шилдэг гүйгчтэй харьцуулах хэрэгтэй бөгөөд ингэснээр та цаг хугацааныхаа сайжруулалтыг харах болно.
Тиймээс зөвхөн харьцуулалт хийх нь сайн ч биш, муу ч биш юм.
Жишээлбэл, “нөхөрсөг өрсөлдөөн” гэж нэрлэгддэг зүйл байдаг (та чадвараа бусадтай харьцуулдаг).
Ямар ч тохиолдолд хүмүүс өөрсдийгөө бусдын эсрэг хэмжсэний дараа амжилтанд хүрвэл тэд өөртөө итгэх итгэл, аз жаргал, тэр ч байтугай алдар нэрийг олж авах болно.
Тэд баяр баясгаландаа автдаг, эсвэл бүр зоригтой болж чаддаг.
Асуудал нь хүмүүс ялагдахад л байдаг.
Тэд алдагдлыг хүлээн зөвшөөрч чадаж байна уу?
Хэрэв тэд “Би дараагийн удаа илүү сайн хийх болно” гэх мэт зүйлийг чин сэтгэлээсээ хэлж чаддаг бол ямар ч асуудал байхгүй болно.
Гэсэн хэдий ч зарим хүмүүс ялагчид атаархаж, атаархдаг. магадгүй тэд ялагчийн хүчин чармайлтыг хорлон сүйтгэх гэж оролдож магадгүй юм.
Зарим хүмүүс амжилтанд хүрсэн хүмүүс эсвэл аз жаргалтай хүмүүст атаархаж, тэдэнд атаархалаасаа болж хүнд хэцүү цагийг өгдөг.
Зарим хүмүүс өөрийгөө үнэлэх чадвар багатай туйлын доод түвшний цогцолбортой байдаг.
Тэд өөрсдийгөө бусадтай харьцуулахаас үүдэлтэй өөрсдийгөө буруутгаж, өөрсдийгөө цөхрөлд автдаг.
Хамгийн муу тохиолдолд тэд өөрсдийнхөө амийг ч авч магадгүй юм.
Энэ мэтчилэн дэлхий дээр тоо томшгүй олон асуудал бий.
Итгэлийн дагалдагчид бидний хувьд харьцуулалт хийхийг итгэлийн амьдралд хориглосон байдаг.
Итгэлийн амьдрал нь ерөнхийдөө Тэнгэртэй нүүр тулж, “би ба Тэнгэр” буюу “миний гэр бүл ба Тэнгэр” хоёрын хоорондын харилцааг хөгжүүлэхэд оршдог. Нүдээ өөр тийш чиглүүлж, бусадтай харьцуулахыг биднээс шаарддаггүй.
Энэ нь хувь хүн эсвэл гэр бүлийн ногдох нөхөн төлбөр, үйлийн хэмжээ нь бусдаас тэс өөр гэсэн үг юм.
Нөхөн төлбөрийн хэмжээ нь тэдний өссөн орчин, гэр бүлийн орчин, мөн түүхэнд бидний өвөг дээдсээс өвлөж авсан зүйлээс хамаарна.
Үүний дагуу нэг хүнд ногдох нөхөн төлбөрийн хэмжээ буюу үйлийн үр дүн харилцан адилгүй байна.
Жишээлбэл, зарим хүмүүст зүгээр л аз хийморь ивээгддэг юм шиг байхад зарим нь завсарлага ч авч чадахгүй юм шиг санагддаг.
Та өөрийнхөө адислалтай тэмцэж байхдаа бусад гишүүд нь адислал хүртэж, олон хүүхэд төрүүлж, аз жаргалтай гэр бүл болж байгааг харсан байх.
Магадгүй, та нарын зарим нь адислалтайгаа тэмцэж үзээгүй мөртлөө хүүхэдтэй болоход хэцүү байсан байх.
Эсвэл зарим гэр бүл зам тээврийн ослын улмаас эсвэл хайртай хүнээ хорт хавдар гэх мэт өвчний улмаас алдсан байж магадгүй юм.
Харьцуулалт эцэс төгсгөлгүй тул бид амьдралаа бусадтай харьцуулснаар л амьдралын утга учрыг олж чадахгүй байх байсан.
Үүнтэй холбогдуулан өнөөдөр миний хэлэх гэсэн эхний санаа бол итгэл үнэмшлийн амьдралын үндсэн зарчим бол харьцуулахгүй байх явдал юм.
Бид Тэнгэр ба Жинхэнэ Эцэг эх рүүгээ байнга харж байх ёстой.
Хэрэв та амьдралаа бусадтай хэвтээ байдлаар харьцуулж үзвэл сэтгэл хөдлөл чинь нааш цааш эргэж, эцэст нь итгэлийн амьдралд хэзээ ч ашиггүй хайрын туйлын дутагдалд орж магадгүй юм.
Тиймээс, өөрийнхөө нөхцөл байдлыг бусадтай харьцуулах нь хайрын хомсдолд хүргэж болзошгүй бөгөөд тэндээс атаархал, дургүйцэл, тэр ч байтугай агуулга гарч болзошгүй юм.
Энэ нь хэнд ч сайн биш юм.
Библид дурьдсанчлан, бүдрэх чулуу хэзээ ч саад болохгүй.
Бид хүсэл зоригийн дагуу туулсан замаа эргээд харахад Зарчмыг бүдрээд олон хүн явахгүй.
Жинхэнэ Эцэг эхэд бүдрээд олон хүн явахгүй.
Тэд юунд, эсвэл хэн дээр бүдэрдэг вэ?
Тэд дээд удирдагчидтайгаа, Абелийн ойрын хүмүүс, сүмийн удирдагчид эсвэл ойр дотны эмэгтэйчүүдийн төлөөлөгчидтэй тэмцдэг.
Тэд сүм хийдийн ах, эгчтэй харьцахдаа хүний харилцаанд хэцүү байж болно.
Эдгээр тэмцэл нь эцэстээ хүмүүс сүм хийд эсвэл сүм хийдэд итгэх итгэлээ алдахад хүргэдэг.
Ийнхүү итгэлээ алдсан гишүүд тоо томшгүй олон.
Үүний дагуу гишүүдийн бусад бүлгээс гарах эсвэл бүр элсэх шалтгаан нь жижиг бүдрэхээс эхэлдэг.
Тэдний явах шалтгаан нь Зарчим эсвэл Жинхэнэ Эцэг эхэд үл итгэх байдлаас үүдэлтэй байсан бол бид юу ч хийж чадахгүй.
Миний хувьд хүсэл зориг руу чиглэсэн энэхүү мөнхийн замыг орхисон олон хүнийг би хараагүй.
Гэхдээ тэдний тэмцэж байгаа зүйл бол бусад ах эгч нартайгаа харьцах харьцаа юм; тэд дээд удирдлагатайгаа тэмцэлддэг; тэд сүмд хайхрамжгүй байдлаар ярьдаг зүйлтэй тэмцдэг.
Үнэхээр мөнх амьдралаа ингэж алдсан гишүүд байдаг.
Тиймээс бид дахин нэг удаа Тэнгэрлэг Эцэг эх, Жинхэнэ Эцэг эхчүүдэд анхаарлаа төвлөрүүлэх ёстой.
Энэ бол бидний итгэлийн амьдралд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг.
Бид өөрсдийгөө бусадтай харьцуулж эхлэхэд хайр дутагдаж, бүр өөрийгөө үнэлэх үнэлэмж, дургүйцэл, дургүйцэл мэдрэгдэж эхэлдэг.
Ийм зүйл болохгүйн тулд харьцуулалт хийхээс татгалзаарай.
Бидэнд хайр дутаж байгаа тэр мөчид анхаарлаа Тэнгэрлэг Эцэг эх, Жинхэнэ Эцэг эх рүү чиглүүл.
Бид зүрх сэтгэлийн тэр хүрээнд үлдэх хэрэгтэй.
Амжилтанд хүрсэн хүмүүс эсвэл аз жаргалтай байгаа хүмүүсийг харахдаа тэдний аз жаргал, амжилтын баяр баясгаланг зүрх сэтгэлээсээ хуваалцах хэрэгтэй.
Нөгөө талаар, бид цөхрөнгөө барсан хүмүүсийг харахдаа, жишээ нь өвчинтэй тэмцэж байгаа хүмүүс, осолд орсон хүмүүс, бие махбодийн бэрхшээлтэй тэмцэж байгаа хүмүүс гээд бид тэмцэж байгаа хүмүүсийг хараад та юу хэрэгтэй гэж бодож байна вэ? тэдэнд жинхэнэ утгаар нь ах, эгчийн хувьд туслах уу?
Бид өөрсдийгөө эцэг эхийн зүрх сэтгэлийн орон зайд байрлуулахгүй л бол ах эгчийнхээ туулсан зовлонг хэзээ ч хуваалцаж чадахгүй.
Түүнчлэн, өөрсдийгөө эцэг эхийн зүрх сэтгэлд багтаахгүйгээр аз жаргалтай, амжилттай байгаа хүмүүсийн баяр баясгаланг хуваалцах нь харамсалтай нь бидэнд хэцүү байх болно.
Үүнтэй холбогдуулан бид “Тэнгэрлэг Эцэг эх, жинхэнэ эцэг эхчүүдэд анхаарлаа төвлөрүүлэх хэрэгтэй. Энэ нь эцсийн эцэст бидний итгэл оршдог бөгөөд тэд бидний итгэлийн амьдралын альфа ба омега юм.” Энэ цэгийг ойлгоорой.
Эцэг эхийн зүрх сэтгэл, Бурханы зүрх сэтгэл, Тэнгэрлэг Эцэг эхийн зүрх сэтгэл, Жинхэнэ Эцэг эхийн эцэг эхийн зүрх сэтгэлд хүрснээр бид ах эгч нарынхаа амжилт, аз жаргалаас бий болсон баяр баясгаланг хуваалцах болно. Тэдний өвдөлт, уйтгар гунигийг мэдэр.
Бид тэднийг жинхэнэ утгаар нь ойлгох боломжтой байх байсан.
Бид бүгдээрээ энэ төрлийн зүрх сэтгэлийн эзэн болохын тулд бие биендээ туслацгаая.
Энэ бол эхний цэг байв.
Хоёрдугаарт, би Библийн хоёр ишлэлийг тантай хуваалцахыг хүсч байна.
Эхний шүлэг нь Лукийн Евангелийн 7-р бүлгийн 36-50-р шүлгээс гардаг.
Нөгөө шүлэг нь Иоханы Сайн мэдээний 21-р бүлгийн 15-19-р шүлгээс гардаг.
Хугацаа хязгаарлагдмал тул би тэдгээрийг унших боломжгүй болно.
Гэхдээ би Библийн эхний ишлэлийг Лукийн 7-р бүлгийн 36-50-р бүлэгт хуваалцахыг хүссэн нь “Фарисайчуудын нэг нь Есүсийг хамт оройн хоолонд урихад тэр фарисай хүний гэрт очоод ширээнд тухлав. Нэг эмэгтэй Нүгэлт амьдралаар амьдарч байсан тэр хотод Есүс фарисейгийн гэрт хоол идэж байгааг мэдээд, тэр тэндээс alabaster савтай үнэртэй ус авч ирээд, түүний ард хөлийнх нь өмнө уйлж зогсож байхдаа хөлийг нь нулимсаараа норгож эхлэв. тэр тэднийг үсээрээ арчиж, үнсээд дээр нь үнэртэй ус цацав. ”
Тэр үед хүрээлэн буй фарисайчууд эсвэл бүр Есүсийн шавь нар ямар нэгэн жигшүүрийг мэдэрч, “Есүс яагаад ийм нүгэлт эмэгтэйг түүний хөлд хүрэхийг зөвшөөрсөн юм бэ?” Гэх мэт зүйлийг хэлсэн байх. Дараа нь Есүс Симон Петрээс асуусан асуултанд хариулав.
“Симон, надад чамд хэлэх зүйл байна.”
“Надад хэлээч, багш аа” гэж тэр хэлэв.
“Хоёр хүн тодорхой мөнгө хүүлэгчдээс өртэй байсан. Нэг нь түүнд таван зуун, нөгөө нь тавин динарийн өртэй байсан. Аль нь ч буцааж төлөх мөнгөтэй байсангүй. Тиймээс тэр хоёрын өрийг өршөөсөн. Одоо тэдний хэн нь түүнийг илүү хайрлах вэ? ”
Симон хариуд нь “Том өрийг нь өршөөсөн хүнийг л өршөөсөн гэж бодож байна.”
“Та зөв шүүсэн” гэж Есүс хэлэв.
Дараа нь тэр эмэгтэй рүү эргэж, Симонд хандан “Та энэ эмэгтэйг харж байна уу?
Би танай гэрт орлоо.
Чи миний хөлд ус өгсөнгүй, харин тэр миний хөлийг нулимсаараа норгоод үсээрээ арчив.
Чи надад үнсэлт өгөөгүй, гэхдээ энэ эмэгтэй намайг орох үеэс хойш миний хөлийг үнсэхээ больсонгүй.
Чи миний толгойд тос түрхээгүй, харин тэр миний хөлөн дээр сүрчиг асгасан.
Тиймээс, би чамд хэлье, түүний олон нүгэл уучлагдсан-агуу хайрынх нь дагуу. ”
Энэ нь та уучлагдсан хэмжээгээрээ хайраа харуулах болно гэсэн үг, тиймээс чи уучлагдах тусам та Мессиаг илүү их хайрлаж, Аврагчийг улам их хайрлаж, Христийн Хоёр дахь ирэлтийг улам их хайрлах болно гэсэн үг юм. .
Библийн энэ шүлгийг итгэлийн эхлэх цэгийн талаархи гол сургаалуудын нэг гэж би ойлгож байна.
Өөрөөр хэлбэл бид бүгд хүсэл зоригийн энэ замд нэгдэв: бид Эв нэгдлийн сүм эсвэл Гэр бүлийн холбоонд элссэн.
Бид бас жинхэнэ Эцэг эхтэйгээ уулзсан.
Тэдэнтэй уулзсанаар бид нүгэлтнүүдээс аврагдсан юм.
Бид Зарчмыг сурч, Жинхэнэ Эцэг эхийн талаар мэдэж, ерөөлийн ач ивээлээр үнэхээр авралыг хүлээн авсан.
Бидний аврал хэр зэрэг гүнзгий байх тусам жинхэнэ Эцэг эхчүүддээ талархах тусам улам гүнзгийрч, тэднийг бишрэн шүтэх нь дотоод сэтгэлээс гарч ирдэг.
Тиймээс бид Жинхэнэ Эцэг эхчүүдийг илүү их хайрлаж чадна.
Бид 7 жилийн хугацаатай шинэ сургалтыг эхлүүлэх гэж байгаа тул өөрсдөөсөө “Би энэ замаар явснаар ямар хэмжээнд аврагдсан бэ?” Гэж асуугаарай.
Одоо энэ асуудалд зүрх сэтгэлээ цэвэрлэх тохиромжтой цаг үе байна гэж би бодож байна.
Энэ замаар явахыг сонгосноор та хичнээн их хэмнэсэн тухайгаа эргэн харах боломжтой гэж найдаж байна.
Бид хүлээн авсан ач ивээлээ дахин нэг ухамсарлаж чадна гэж найдаж байна.
Үүнийг дахин баталгаажуулж, аврагдсан гэдгээ мэдрэх тусам Жинхэнэ Эцэг эхээ хайрлах хэрэгтэй гэдгийг санаарай.
Дараа нь би гурав дахь санааг, мөн жинхэнэ эцэг эхээ улам бүр хайрлахын тулд юу хийж болох талаар хуваалцмаар байна.
Жинхэнэ эцэг эхчүүдийг хайрлах тухайд би хоёр зүйлийг онцолж хэлмээр байна.
Бид “Жинхэнэ эцэг эхээ хайрла” гэж хэлдэг. Гэхдээ жинхэнэ эцэг эхээ хайрлана гэдэг нь юу гэсэн үг вэ?
Хэрэв бид Жинхэнэ Эцэг эхчүүдийг хайрлахын тулд юу хийх ёстойгоо бодож үзвэл хамгийн түрүүнд “үгийг хайрлах” хэрэгтэй. Энэ үг бол бидний жинхэнэ эцэг эхчүүдийн цус, хөлс, нулимсны үр жимс юм.
Энэ бол тэдний Сатантай хийсэн баатарлаг тулаанд ялалт байгуулсан тэмдэглэл юм.
Энэ үг бас бидний амьдралын тулгуур багана юм.
Тэнгэрлэг зарчим нь бид хэрхэн “бурханлиг сүнс ба үнэнээр дамжуулан Бурханд хүрч” болох талаар тайлбарладаг.
Тиймээс энэ үг нь Бурханд хүрэхэд бидний амьдралыг өгдөг: энэ бол зөв бөгөөд анхны амьдралын хэв маяг руу хөтлөх удирдамж эсвэл гарын авлага юм.
Бид энэ үгийг сурч, амьдралдаа хэрэгжүүлэх хэрэгтэй.
Энэ ч утгаараа би үгийн гурван бүтээлийг санал болгохыг хүсч байна.
Үгийн эхнийх нь Чеон Ил Гукийн Гурван агуу судраас өөр зүйл биш юм.
Бүгдээрээ Чеон Ил Гүкийн гурван агуу судрын үгсийг судалж үзэхийг хүсч байна.
Энэхүү бүтээлд Жинхэнэ Эцэг, Жинхэнэ Эх хүний үгс багтсан болно.
Та задлан шинжилсэн ч гэсэн Аавын түүхэн олон илтгэлийг олж болох тул хүн бүр энэ бүтээлийг уншихыг зөвлөж байна.
Дараа нь Жинхэнэ Эх дэлхий дээр, ялангуяа Эцэг тэнгэрт хальснаас хойш дэлхий дээрх амьдралыг авчрах хамгийн гол хүн болжээ.
Тиймээс цаг хугацаа, газраас хамааран Ээж бидэнд урьдчилсан байдлаар үг хэлсэн.
Тиймээс, хоёрдугаарт, Ээжийн хэлсэн эдгээр үгсийг судлах нь хичнээн чухал болохыг дурдмаар байна.
Энэ нь Ээжтэй нэг болохоос ч илүү чухал байж болох юм.
Түүний үгийг ойлгох нь туйлын чухал бөгөөд ингэснээр ээжийн зүрх сэтгэл, байдал, найдварыг ойлгох боломжийг танд олгоно.
Гурав дахь бүтээл бол саяхан хэвлэгдсэн бүтээл бөгөөд энэ бол Жинхэнэ эхийн намтар юм.
Түүний намтрыг уншсан олон гишүүд, тэр ч байтугай удирдагчид Ээжийн талаар юу ч мэдэхгүй байснаа хуваалцаж байсан.
Энд нэг гэрчлэлийн ишлэл байна.
“Жинхэнэ Эцэгийн оршихуй маш их байсан тул түүнийг Дэлхий дээр байхдаа” Жинхэнэ эх “-ийг сонсохдоо бид түүнд Эцэгтээ нямбай эхнэр болгон туслах чин сэтгэлээ мэдэрсэн.
Надад ээжийн ийм дүр төрх байсан ч би түүний талаар тийм ч сайн мэддэггүй байсан.
“Би түүний намтараар дамжуулан Жинхэнэ эхийн оршин тогтнолыг жинхэнэ утгаар нь ойлгосон. Тэнгэр Эцэгийг ирэхэд бэлдсэн шиг, мөн ээжийн ирэхэд бэлдсэн. Зөвхөн намтрыг уншаад л тэд байсан гэдгийг би мэдсэн. бие биетэйгээ уулзахад чиглүүлсэн. ”
Бусад олон гэрчлэл ижил мэдрэмжийг илэрхийлдэг.
Тиймээс Тэнгэрийн цорын ганц төрсөн охин болох Жинхэнэ эхийг бүрэн дүүрэн ойлгож, түүнийг зөв талаас нь ойлгохын тулд жинхэнэ эцэг эх, жинхэнэ охины үнэн зөв утгыг өөртөө шингээж авахын тулд Ээжийн намтарыг уншина уу.
Би танаас асууж байна.
Бид гэрчлэх хэрэгтэй.
Ээжийн намтрыг уншина уу.
Ээжийн хэлсэн үгсийг уншина уу.
Чеон Ил Гукийн Гурван Агуу Бичээс дэх Эцэгийн үгийг уншина уу.
Эдгээр үгсээр бид жинхэнэ Эцэг эхчүүдийг бүх хүн төрөлхтөнд тунхаглаж, дамжуулах хэрэгтэй.
Библийн хоёр дахь ишлэл рүү буцаж очоод би хуваалцахыг хүсч байна, энэ бол Иохан бүлгийн 21-р бүлэг 15-19.
Есүс Симон Петрт “Иоханы хүү Симон, чи намайг эдгээрээс илүү хайрладаг уу?”
“Тийм ээ, Эзэн” гэж тэр хэлэхдээ “чи надад хайртай гэдгээ мэдэж байна.”
Есүс “Миний хургыг тэжээ” гэж хэлэв.
Есүс үүнийг гурван удаа: “Иоханы хүү Симон, чи надад хайртай юу?”
Тэр болгонд Симон “Тийм ээ, би тэгж байна” гэж хариулахад Есүс түүнд “Тэгвэл хонинуудаа хариул” гэж хэлэв.
Тиймээс, өөрөөр хэлбэл Жинхэнэ Эцэг эхээ хайрлана гэдэг нь тэдний хонийг хариулах хэрэгтэй гэсэн үг юм.
Энэ бол бид оюун санааны хүүхдүүдийг нэмэгдүүлэх хэрэгтэй.
Бид гэрчлэх замаар хүүхдүүдийг бий болгох хэрэгтэй.
Энэ бол Тэнгэрлэг Эцэг эх, Жинхэнэ Эцэг эхийн бидэнд зориулсан чин сэтгэлийн найдвар юм: Жинхэнэ Эцэг эхээ хайрлана гэдэг нь оюун санааны хүүхдүүдээ хайрлах гэсэн үг юм.
Тиймээс эцэст нь бид Жинхэнэ Эцэг эхийн сүнслэг хүүхдүүдийг хайрлах хэрэгтэй.
Бид тэднийг “бидний” оюун санааны хүүхдүүд гэж бодож магадгүй ч үнэн хэрэгтээ тэд жинхэнэ Эцэг эхийн сүнслэг хүүхдүүд юм.
Сүнслэг хүүхдүүдийг хайрлах нь 2000 жилийн өмнөх Есүсийн найдвар байсан бөгөөд энэ нь бидний жинхэнэ Эцэг эхчүүдийн хамгийн чин сэтгэлийн найдвар юм.
Тиймээс одоогоор Тэнгэрлэг Японд байгаа бид адислагдсан гэр бүл бүрийг 43 эх Жинхэнэ эхийн намтар түүхийг худалдаж авч, 43 гэр бүлд гэрчлэхийг хатуу уриалж байна.
Тиймээс Жинхэнэ эхийн намтрыг ашиглаарай.
Гайхамшигтай гавьяа байгуулна, энэ бол Тэнгэрийн туйлын зэвсэг гэж хэлэхэд хэтрүүлэг болохгүй.
Энэ бол үнэхээр сайн утгаараа хор хөнөөлтэй чадвартай гэрчлэх гайхалтай хэрэгсэл юм.
Ээжийн намтрыг бүрэн дүүрэн ашиглаарай, 43 гэр бүлд гэрч болж, 43 сүнслэг хүүхдийг аль болох хурдан бий болгохыг хүсье.
Японд бид эцэст нь Чэонбод бүртгүүлэх боломжтой ялсан 200 гэр бүлд хүрсэн.
Энэ бол Японоос ирсэн 2000 ялагч гэр бүл болох Ээжийн найдварын эхний алхам байв.
430 босоо ба хэвтээ гэр бүлийг бүрэн биелүүлж, 210 гэсэн тоог бэлгэдсэн хандивын зорилгод хүрч, Чонбо хотод бүртгүүлэх үзлэгт тэнцсэн 2000 гэр бүлийг Японоос Тэнгэрт санал болгох нь ээжийн найдвар юм.
Бид энэхүү зорилгын аравны нэг нь байсаар байгаа нь харамсалтай боловч улс орон даяар 2000 өрхөд хүрэхийн тулд хүчин чармайлт гаргаж байгаа нь дамжиггүй.
Өмнөх зурваст би 1800 хосын гэрчлэл, тэд хандивын зорилгод хэрхэн хүрснийг хуваалцаж байна.
Нөгөөдөр нь бид 777 айлын эхнэрээс ээжийн намтарыг уншаад хэрхэн гүнзгий урам зориг авсан тухай гэрчлэл авлаа.
Тэрээр хэд хэдэн VIP-ийг хариуцаж байсан бөгөөд намтрыг 98 хувь тарааж чаджээ.
Тиймээс тэр одоогоор эдгээр VIP-үүдэд дуртайяа гэрчилж байна.
Тэрээр намтрыг уншаад үнэхээр урам зориг авсан бөгөөд тэр энергийг ямар ч үнээр хамаагүй илүү олон сүнслэг хүүхдүүд бий болгохын тулд орчуулсан юм.
Ингэснээр тэр 43 сүнслэг ач зээ нартай 43 гэр бүлд гэрчилж байна.
Тэрээр 430 босоо гэр бүлийг бий болгоход ялалт авчирна гэж найдаж байгаа бөгөөд түүнийг Чонбо хотод бүртгүүлэх боломжтой ялагч гэр бүл болно гэж найдаж байна.
Бидний итгэлийн эх булаг руу эргэж очих гурван зүйлийн талаар би дахин ярилаа.
Эхнийх нь хайрын дутагдлыг арилгах явдал юм.
Ингэхийн тулд итгэл үнэмшлийн амьдралын үндсэн зарчим бол өөрийгөө бусадтай харьцуулахгүй байх явдал юм.
Бид Тэнгэрлэг Эцэг эх, Жинхэнэ Эцэг эхчүүдэд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй: өөрийгөө бусадтай хэт харьцуулж болохгүй.
Хоёрдахь санаа бол авралын мэдрэмжийг дахин нэг удаа амсах хэрэгтэй.
Тиймээс бид Жинхэнэ Эцэг эхчүүдийг хайрлаж, тэдний дуудлагад авралынхаа хэмжээгээр хариулах хэрэгтэй.
Жинхэнэ эцэг эхчүүдийг хайрлана гэдэг нь тэдний үгийг хайрлах гэсэн үг юм.
Гуравдугаарт, Жинхэнэ Эцэг эхээ хайрлахын тулд Есүсийн 2000 жилийн өмнө Симон Петрт хэлж байсан шиг сүнслэг хүүхдүүдтэй болох хэрэгтэй.
Энэ нь гэрч гэсэн үг.
Энэ нь Жинхэнэ Эцэг эхийн талаар аль болох олон хүнд гэрчлэх гэсэн үг юм.
Өнөөдөр би эдгээр гурван зүйлийн талаар ярилаа.
Та жинхэнэ Эцэг эхчүүдийнхээ итгэл найдварыг үнэхээр хүлээн авч, хоёр, бүр гурав дахин их үр дүнд хүрэх гайхалтай үр дүнг авчирна гэж найдаж байна.
Чонбо хотод бүртгүүлэх боломжтой ялсан 2000 гэр бүлд ялалт байгуулахын тулд чадах бүхнээ хийцгээе.
Бүгдээрээ чадах бүхнээ хийцгээе.
Энэ бүгд л байх болно.

コメント

タイトルとURLをコピーしました